LaLiga پاک به بازگشت در ژوئن 8

بازگشت سرمایه گذاری خود را در واقع می تواند به این معنی چند چیز از جمله افزایش سود هزینه ها کاهش می یابد یا کم

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
ROI, Business, Investment, Revenue, Return
بازگشت سرمایه گذاری خود را در واقع می تواند به این معنی چند چیز از جمله افزایش سود هزینه ها کاهش می یابد یا کمتر منافع ملموس مانند افزایش بهره وری و یا بهبود آگاهی نام تجاری. Pixabay

هدف از هر کسب و کار است که به نوبه خود سود و دیدن بازگشت مثبت سرمایه گذاری است و یک گام کلیدی در این فرآیند. ROI است به خصوص مهم کسب و کار متریک به دلیل آن می تواند به سادگی کمک به ارزیابی بهره وری از هر گونه سرمایه گذاری و یا به مقایسه ارزش بالقوه برای چند سرمایه گذاری است. آن را ساده متریک است که می توان به هر نوع سرمایه گذاری از سهام به گسترش کسب و کار. متریک لزوما کامل با این حال و درک مقادیر بازده به طور قابل توجهی می تواند متفاوت باشد بسته به اینکه چگونه آنها محاسبه شده است. در اینجا برخی از نکات را به خاطر داشته باشید هنگامی که به دنبال تولید افزایش ROI.

تعریف خود بازگشت

بازگشت سرمایه گذاری خود را در واقع می تواند به این معنی چند چیز از جمله افزایش سود هزینه ها کاهش می یابد یا کمتر منافع ملموس مانند افزایش بهره وری و یا بهبود آگاهی نام تجاری. تعیین اهداف برای بازگشت خود را با معیار سنجش است اولین گام در تعیین اینکه آیا شما می توانید یک افزایش بازگشت. تنظیم اهداف خاص طور کلی بهتر است برای اطمینان حاصل شود که تولید افزایش بازده می تواند تکرار شود. برای مثال به جای به سادگی با هدف سود بالاتر به طور کلی هدف برای سود بیشتر در یک ماه مشخص و آمد تا با برخی از تکرار راه های به دست آوردن وجود دارد. این به شما یک ایده بهتر از اینکه افزایش سود است که به طور مداوم ممکن است با تلاش های فعلی خود را.

هنگامی که شما یک هدف در ذهن شما باید خود را محاسبه زمان بازگشت بنابراین شما می توانید آن را در برابر هر گونه تغییرات ممکن است شما را به دیدار با هدف جدید خود را. قبل از اینکه شما می توانید شروع به تولید بیشتر محصولات افزایش خدمات و یا استخدام کارگران بیشتر, شما باید اطمینان حاصل شود شما در حال حاضر در حال دیدن به اندازه کافی از بازگشت به پوشش هزینه های چنین.

افزایش درآمد

ساده ترین راه برای افزایش درآمد خود را جریان است که به سادگی افزایش قیمت بدون افزایش هزینه های خود را. در حالی که شما می توانید پیدا کردن راه هایی برای افزایش قیمت بدون لزوما عصبی مشتریان بیش از حد این قطعا نمی توان به عنوان بیشترین مصرف کننده گزینه پسند است و می تواند پیامدهای منفی در دراز مدت است. افزایش هزینه های خود را کمی در حالی که هنوز تولید سود خالص است یک راه جایگزین برای افزایش بازگشت خود را. قاعده کلی این است که خود را به استفاده از زمان بازگشت برای محاسبه راه هایی برای افزایش درآمد خود را با تغییر زمان شیوه های کسب و کار.

ROI, Business, Investment, Revenue, Return
کاهش هزینه های عملیاتی است یکی دیگر از راه ساده برای افزایش ROI. Pixabay

کاهش هزینه های

کاهش هزینه های عملیاتی است یکی دیگر از راه ساده برای افزایش ROI. شما حتی نمی باید برای افزایش فروش خود به دنبال بازگشت بیشتری در این راه. به طور کلی شما نیاز به تقسیم تمام هزینه های خود را به تولید و هزینه های سربار به دقت اشاره کردن مناطق از هر نوع است که می تواند قطع یا کاهش می یابد در حالی که هنوز حفظ سود خود را. شما می توانید بسیاری از روش ها برای کاهش هزینه هابرخی از آنها ممکن است به نظر می رسد جذاب تر از دیگران است. برای مثال, شما می توانید استخدام پیمانکاران به دنبال صالح کارورزان و بستگی بیشتر انرژی کارآمد تجهیزات.

به دنبال مزایای دیگر

نه هر سرمایه گذاری ارائه خواهد شد بلافاصله آشکار سود مالی برای افزایش ROI شما در دراز مدت است. باید آن را به سادگی ارائه برخی از نوع غیر قابل انکار به نفع کسب و کار. یک مثال تماس با مرکز راه حل های ارائه شده توسط BrightPattern. این بسته های نرم افزاری ارائه مراکز تماس با راه هایی برای افزایش بهره وری و ارائه خدمات مشتری بی همتا تجربه است. بهبود عامل روحیه می تواند منجر به کاهش حجم معاملات و بهبود سیستم های صرفه جویی در همه زمان و پول و بهتر خدمات به مشتریان تجارب مثبت تولید کلمه از دهان.

همچنین بخوانید: رسانه های اجتماعی تمایل به مورد مداقه قرار دادن زن ستاره بیش از نر ستاره می گوید: Richa Chadha

با آسان یکپارچگی با دیگر برنامه های راه اندازی را می توان سریع و بدون درد و دقیق مشتری تجزیه و تحلیل می تواند منجر به راه های بهتری برای تولید سود است.

برخی از سرمایه گذاری ها محاسبه شده در هر دو کوتاه مدت و بلند مدت به تجزیه و تحلیل خود را از مزایای کامل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب