رستوران خبر: جوانه مجموعه باز تاریخ برای استروئ, Chocology آغاز بکار در فورت مایرز

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:32 PM EDT 26 مه سال 2020به عنوان دولت راهپیمایی با بازگشایی

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399

به عنوان دولت راهپیمایی با بازگشایی, تلاش, بنابراین بیش از حد می کند جهان از مواد غذایی است.

نه این که "راه پیمایی روی" است که همیشه مثبت است.

از یک فروشگاه مواد غذایی جدید به زودی افتتاح در استروئ و یک کافه در مرکز شهر فورت مایرز به تعطیلی در سن کارلوس پارک و ناپل در اینجا نگاهی به آخرین اخبار رستوران.

جوانه مجموعه استروئ باز تاریخ

جوانه بازار کشاورزان باز خواهد شد در 19990 جنوبی تمیمی دنباله استروئ در 7 صبح 3 ژوئن. این منطقه اولین جوانه های باز شده در فوریه 2019 در شمال ناپل.

به مناسبت استروئ محل جوانه است به دور از $500 gift card برای استفاده در فروشگاه جدید. مشتریان می توانید ببینید sprouts.com/estero را وارد کنید برای یک شانس برای برنده شدن.

بیشتر: فلوریدا کارخانه های لبنی مجاز به بازگشایی taprooms اگر کامیون مواد غذایی در محل

و: فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا در آمریکا گوشت پردازنده های مبارزه با COVID-19

"جوانه است از نزدیک زیر CDC و اقتدار بهداشت محلی دستورالعمل های مربوط به COVID-19 در حالی که به طور منظم ارائه فروشگاه و اعضای تیم که نیاز به پوشیدن ماسک و دستکش با آخرین ایمنی ارشاد" انتشار اخبار اعلام کرد.

"در علاوه بر این به طور منظم ایمنی مواد غذایی و روش های تمیز کردن جوانه سرمایه گذاری اضافی کار ساعت به فروشگاه اجازه می دهد تا برای بیشتر تمیز کردن مکرر پرداخت توجه دقیق به بالا لمسی مناطق مانند سرویس شمارنده دستشویی چرخ و خطوط پرداخت. فروشگاه نیز اجرای گام برای ترویج اجتماعی فاصله در ثبت آن از جنس پلکسی گلاس موانع در حال نصب هستند برای اضافه کردن حفاظت برای اعضای تیم و مشتریان است."

تاسیس در سال 2002 در شهر فینیکس جوانه بیش از 340 مکان در 23 ایالت سراسر آمریکا ماموریت خود را "زندگی سالم در دسترس خریداران ... با ارائه قیمت مناسب, زیر قیمت, تازه های طبیعی و محصولات ارگانیک."

به عنوان بخشی از جوانه' تعهد به "صفر ضایعات" در استروئ فروشگاه اهدا خواهد شد unsold در آن زمان و خوراکی مواد غذایی به Harry Chapin بانک مواد غذایی از طریق بقال غذایی برنامه نجات. مواد غذایی است که مناسب برای کمک مالی ارائه شده به محلی گاو مزارع و امکانات کمپوست.

جوانه همچنین دارای یک محل در 2224 لوگان بلوار. N. شمال ناپل. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در sprouts.com.

Chocology باز می شود در مرکز شهر فورت مایرز

سابق Adirondack wood work industres به تکامل Chocology. کافه جدید عرضه مارس 18 در 2269 اول خیابان مرکز شهر فورت مایرز.

صاحب مت هندرسون هنوز هم اجرا می شود این عملیات اما در صف شکلات و شیرینی تبدیل شده شامل ساندویچ, پیتزا, parfaits و بیشتر. دست خود را ساخته شده شکلات هنوز در دسترس است.

بیشتر: جدید سوا رستوران در ناپل تهیه خواهد شد به بازی گاه به گاه ساحل, جمعیت

"بسیاری در جریان بوده است در این چند ماه گذشته اما ما تصمیم گرفتیم تا بیشتر از آن" Chocology ارسال شده به Instagram.

"همراه با نام و آرم شما می توانید با نام تجاری جدید ما نمای در مرکز شهر فورت مایرز! ... ما تصمیم به وقف تلاش های ما به شما تمام چیزهای بهتری در زندگی است. این بدان معناست که شکلات و قهوه و غذاهای. ما منوی جدید ویژگی های نوآورانه ما صبحانه و ناهار ساندویچ در کنار ما جدید و بهبود یافته صبحانه دسر لیست."

رستوران که اولین باز در سال 2014 در کیپ مرجان, برنامه ای برای اضافه کردن شام سرویس در ماه ژوئن. آن را باز ساعت 8 صبح-2 بعد از ظهر روزانه. برای اطلاعات بیشتر در Chocology تماس 239-226-0297 و یا بازدید chocologydrip.com.

Aurelio را مرکبات فرسوده بسته

• این Aurelio پیتزا در سواحل خلیج فارس مرکز شهر بسته در اواخر ماه مارس است.

"ما می خواهم برای تشکر از فورت مایرز جامعه برای حمایت خود را در طول چند سال گذشته. در این زمان ما تصمیم گرفته اند به ما نزدیک درب" یک مارس 25 Facebook پست می خواند.

بیشتر: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

"لطفا از سایت ما همسایه محل در ناپل فلوریدا برای هر انتخاب ، آنها در واقع در 2048 تمیمی دنباله N. (در Coastland مرکز بازار) (239) 403-8882. لطفا می دانم که خود را Aurelio پیتزا هدیه کارت معتبر هستند در هر مکان."

سواحل خلیج فارس مرکز شهر Aurelio باز در اواخر سال 2008 با توجه به اخبار مطبوعات archives. برای اطلاعات بیشتر در ناپل محل بازدید aureliospizza.com.

مرکبات و غذاهای دریایی بسته در اواخر ماه مارس در 455 Fifth Ave. S. ناپل. این رستوران تا به حال شده است یک عامل اصلی در خیابان شلوغ برای بیش از یک دهه است. مرکبات تخصصی در محلی گرفتار خلیج غذاهای دریایی برجسته در آن ماهی کیک ماهی دریاهای گرمسیر tacos, ceviche میگو و بلغور و بیشتر. مرکبات صاحبان پائولا و Jay Powell, نمی تواند نظر رسیده است.

• این زنگ زده نوار خام در جزیره پارک محله از جنوب فورت مایرز بسته شده است. فرسوده باقی مانده برای رستوران ها در Daniels پارکوی در جنوب فورت مایرز و همچنین در ناپل کیپ کرال و استروئ. بازدید rustysraw.com برای اطلاعات بیشتر.

جداجدا سفارش داده شده است مجموعه ای از اخبار و یادداشت ها از جنوب غربی فلوریدا مواد غذایی ، ارسال ایده ها به atometich@news-press.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب