محققان کشف باکتری های خوب روده با پتانسیل برای کاهش خطر بیماری های قلبی

Researchers کشف کرده اند که یکی از باکتری های خوب موجود در روده انسان دارای پتانسیل برای کاهش خطر بیماری قلبی

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

Researchers کشف کرده اند که یکی از باکتری های خوب موجود در روده انسان دارای پتانسیل برای کاهش خطر بیماری قلبی است.

باکتری ها فعالیت در روده ها باعث کاهش تولید یک ماده شیمیایی است که مربوط به توسعه شریان های مسدود شده, مطالعه منتشر شده در مجله Biological Chemistry گفت.

"ارگانیسم های مورد مطالعه ما تاثیر می گذارد سلامت در پیشگیری از یک مشکل مرکب از تبدیل شدن به یک بدتر یکی" گفت: مطالعه محقق یوسف Krzycki از دانشگاه ایالتی اوهایو در ایالات متحده است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

برای یافته های این تیم تحقیقاتی ترسیم باکتری رفتار به یک خانواده از پروتئین است که آنها گمان می کنند می تواند توضیح دهد که راه های دیگر که خوب روده موجودات زنده می تواند کمک به سلامت انسان.

How good gut bacteria helps reduce heart disease risk
تیم تحقیقاتی ترسیم باکتری رفتار به یک خانواده از پروتئین است. Pixabay

در اصل این میکروب رقابت با باکتری های بد برای دسترسی به همان مواد مغذی در روده و در صورتی که باکتری های خوب برنده شدن آنها ممکن است به جلوگیری از مشکلات بهداشتی است که می تواند از بدن چگونه سوخت و ساز مواد غذایی است.

خیلی بیشتر کار جلو است اما دانشمندان پتانسیل برای این میکروب, 'Eubacterium limosum' مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد درمانی در آینده است.
پژوهش های قبلی در حال حاضر نشان داده شده باکتری "خوب" است چرا که آن را آرام التهاب در روده. شیمیایی مربوط به شریان های مسدود شده که توصیف آترواسکلروز نامیده می شود trimethylamine یا TMA.

آن است که تولید سوخت و ساز بدن در طول زمانی که برخی از میکروب های روده — به طور کلی باکتری ها در نظر گرفته شود سودمند برای انسان — ارتباط برقرار کردن با برخی از مواد مغذی از مواد غذایی است.

در میان کسانی که مواد مغذی L-کارنیتین یک ترکیب شیمیایی موجود در گوشت و ماهی است که همچنین به عنوان یک مکمل غذایی برای بهبود ریکاوری پس از ورزش است.

تیم تحقیقاتی کشف کرده اند که E. limosum تعامل با L-کارنیتین در راه های مختلف در روده است که تعامل بین می برد L-کارنیتین نقش در تولید TMA (مواد مغذی دیگر نیز شرکت در TMA تولید در روده).)

How good gut bacteria helps reduce heart disease risk
تیم تحقیقاتی کشف کرده اند که E. limosum تعامل با L-کارنیتین در راه های مختلف در روده. (ساختار شیمیایی L-carnitine). Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: چین مسائل هشدار مرگبار ناشناخته پنومونی'

محققان نسبت به باکتریهای مفید رفتار به یک پروتئین به نام MtcB یک آنزیم است که کاهش مولکول خاص از ترکیبات به کمک باکتری های تولید انرژی و زنده ماندن. این فرایند به نام demethylation و شامل حذف یک گروه متیل — یک اتم کربن احاطه شده توسط سه اتم هیدروژن — برای تغییر ترکیب ساختار و یا عملکرد.

"باکتری این کار را برای خود بهره مند شوند اما از آن است که در پایین دست اثر کاهش سمیت TMA," Krzycki گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب