FGCU کاهش تابستان ساعت از 137 کارکنان را به صرفه جویی برای 'نامشخص' ترم پاییز

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 3, 2020سواحل خلیج فلوریدا دانشگا

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه است کاهش ساعت به 137 کارکنان این تابستان به صرفه جویی در پول برای چه شکل دادن به یک نامشخص ترم پاییز.

رئیس جمهور مایک مارتین ساخته شده اعلام یک ایمیل به کارکنان سهشنبه, توضیح داد که این حرکت ناشی از COVID-19 و فورت مایرز کالج شیفت مجازی آموزش.

با دانش آموزان نه در محوطه دانشگاه وجود دارد برخی از کارکنان با هیچ چیز — و یا کمی به انجام, او گفت:. در میان کسانی که تحت تاثیر افرادی که کار در محل اقامت سالن کتابخانه ها و محوطه-اجرای سالن های ورزشی.

"ما نمی خواهیم فقط به وضع آنها را خاموش فروشی" مارتین گفت. "آنچه ما سعی به انجام این کار شد کاهش زمان خود را به طوری که آنها می تواند در ادامه به برخی از درآمد و همچنان به منافع خود را بسته و دست نخورده تا دانش آموزان به عقب می آیند و آنها را به چیزی برای انجام شغل خود را."

کاهش اثر ژوئن 14 و اجرا خواهد شد از طریق Aug. 9 اگر چه این زمان می تواند "کوتاه و یا طولانی" به عنوان مورد نیاز ایمیل متحده است. تاثیر متفاوت خواهد بود با کار در دانشگاه با برخی از کارمندان کار نمی کند در تمام طول این دو ماه در حالی که دیگران می تواند رها از پنج به چهار روز کار در هفته است.

FGCU به 1,474 علمی و کارکنان و خدمت فقط خجالتی از 15000 دانش آموزان است. آن را به یک کل بودجه از $273 میلیون.

مردم نهفته کاهش پرداخت می شود با پول مطرح شده توسط دانش آموز هزینه — از دست دادن درآمد دانشگاه شاهد پس از آن تصمیم گرفتند تا بار دیگر دانش آموزان برای این خدمات است.

"...که هزینه سخت است به اتهام زمانی که شما نمی توانید در آمده و با استفاده از امکانات" مارتین گفت. "به نظر نمی رسد عادلانه به دانش آموزان بگویید که در خانه هستند در نظر گرفتن کلاس های آنلاین شما باید برای پرداخت ورزشگاه از آنجا که شما در حال استفاده از آن نیست."

بیشتر: چگونه در جنوب غربی فلوریدا کالج ها در حال محکم کردن بودجه و برنامه ریزی برای ترم پاییز

این کاهش به عنوان یک "کاهش زمان قرار ملاقات" در ایمیل. این طرح پیش بینی شده است برای صرفه جویی در این دانشگاه حدود 340,372 که مارتین گفت کمک خواهد کرد "کوسن" بودجه سال آینده به آماده شدن برای هنوز هم "نامشخص" ترم پاییز.

"من نمی توانم به شما بگویم آنچه اتفاق می افتد در پاییز, من فکر می کنم همه می دانند که" مارتین گفت. "آیا ما دور دیگری یا خونتان از COVID-19? من نمی دانم. ما باید یک جلسه ویژه قوه مقننه است که ممکن است ما را قطع بودجه ؟ من نمی دانم. ممکن است ما در برخورد با یک طوفان و یا بیش از یکی است ؟ من نمی دانم. تمام کسانی که همه چیز اتفاق می افتد."

اما اگر هیچ کدام از این مسائل اتفاق می افتد در یک "مد دراماتیک" او معتقد است که دانشگاه قادر خواهد بود به فشار از طریق سقوط "OK" را به عنوان طولانی به عنوان آن می شود "درصد زیادی از دانش آموزان و تعدادی از دانشجویان" پذیرفته نشان می دهد.

اگر مدرسه بازدید "یک نقطه سخت" او امیدوار است که ذخیره ساخته شده است تا پایان فصل بهار و تابستان کاهش خواهد اجازه می دهد FGCU به "هنوز هم ارائه درآمد در برخی از سطح برای هر یک از کارکنان ما است."

بیشتر: FGCU هولوکاست نمایشگاه می رود مجازی, Q&A برنامه ریزی شده با نویسنده که الهام گرفته از کار

برش در ساعت است که در روند در سراسر کشور با دانشگاه های دیگر که در آن furloughs و اخراج می شوند را اعلام کرد. مشابه هزینه-برش اقدامات گرفته ایالت مارتین گفت.

FGCU چهره های مختلف مانع از بسیاری از دانشگاه ها به دلیل آن است جوان که به معنی آن نیست که به نفع بزرگتر صندوق وقف از قرعه کشی و آن را هنوز هم نمی خود آن گاراژ پارکینگ و یا محل اقامت سالن. این بدهی پرداخت هنوز هم نیاز به در زمان ساخته شده.

مصاحبه اخیر نشان داد که FGCU است به پرداخت $12.2 میلیون برای مسکن و 1.3 میلیون در پارکینگ بدهی در سال آینده.

مارتین معتقد است دانشگاه شاهد, خوش بینانه, نشانه هایی برای راه پیش رو. مدرسه تابستانی ثبت نام شد تا مدرسه رسیده است و هدف خود را برای سال اول سپرده و سالن محل اقامت رزرو "در حال اجرا در مورد محل طبیعی است."

"اگر همه چیز را نگه می دارد تا همه چیز خوب خواهد بود و ما خواهید بود خوب" مارتین گفت. "در این راستا من احساس خوش بینانه است."

بیشتر: Lee منطقه مدرسه چشم کاهش بودجه در برابر بازگشایی مدل برای سال آینده را سال تحصیلی

در حالی که "ریاضی ساده است" در پشت برش و مردم ساعت مارتین گفت: "هر کس احساس درد بیش از این است."

"... واقعیت این است که ما می دانیم این مردم و ما آنها را دوست دارم و نمی خواهیم در هر حال به آنها آسیب" مارتین گفت.

کارکنان که به دست آورده اند تعطیلات یا مرخصی استعلاجی "ممکن است انتخاب کنید برای استفاده از این ساعت در برابر کاهش می یابد و در نتیجه پرداخت می شود برای کسانی که ساعت" توضیح سوزان ایوانز رئیس ستاد یک ایمیل به در.

بیشتر: اساتید کار دو وظیفه در SWFL بیمارستان را COVID-19 تجارب به کلاس های درس مجازی

وقتی پرسیده شد که اگر هر یک از این تغییرات در نظر گرفته می کردند ایوانز پاسخ داد که "هیچ یک کردند." دانشکده نهفته است با تغییر و اوانز معتقد است "وجود خواهد داشت هیچ تاثیر به دانش آموزان..."

ایمیل به کارکنان می گوید دیگر کارگران می تواند در "ترک داوطلبانه و بدون پرداخت در طول این مدت" است که نیاز به تایید خود را از مدیر و منابع انسانی است. معلوم نیست که چگونه بسیاری از پا تا به طور داوطلبانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن