بازیافت این داستان: در اینجا این است که چگونه به درستی بازیافت در جنوب غربی فلوریدا

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:07 PM EDT Jul 15, 2020فلوریدا شکست خورده است وقتی که می آید به بازیا

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

فلوریدا شکست خورده است وقتی که می آید به بازیافت و در حال حاضر ساکنان نیاز به بازگشت به اصول.

به سختی بیش از نیمی از فلوریدا زباله جامد بود و بازیافت در سال 2019 های far cry از دولت هدف از 75 درصد به یک سال 2020 گزارش از وزارت حفاظت از محیط زیست. Lee County بیش از حد به این هدف را با 80% رای اما ذغال سنگ کاهش یافت و کوتاه با 68%.

"مردم در حال انجام بیش از آسیب خوب است که آرزو '-دوچرخه سواری'" گفت: مدیریت زباله سخنگوی سحر McCormick. "ساکنان به سادگی تنها با قرار دادن چیز اشتباه در (بازیافت) بنابراین هنگامی که در شک, آن را پرتاب کنید."

کثیف شایعات: اسطوره ها و تصورات غلط در مورد لی شهرستان را برنامه بازیافت قطع به سود بالقوه

آرزو-دوچرخه سواری است که حول چیزی به سطل بازیافت و امید کارگران در مرکز را مرتب آن را به درستی و آن را باعث ایجاد مشکلات.

لی و ذغال سنگ استان ها باید کمی روش های مختلف جمع آوری و بازیافت این مواد, اما برخی از شیوه های رایج جهانی هستند برای جنوب غربی فلوریدا جوامع است.

"نگه داشتن آن ساده" برجسته پیام در هر دو شهرستان و سراسر کشور که برای ماده.

"بهترین چیزی که از نظر پیام رسانی است که به تمرکز بر روی شکل مواد" McCormick گفت. "ما در حال تشویق ساکنان به تمرکز بر روی تمیز و خشک و خالی بازیافت. فکر می کنم: بطری و قوطی مقوایی و کاغذ."

هنگامی که تصمیم گیری اگر یک مورد متعلق به سطل زباله یا بازیافت bin, McCormick نشان می دهد گرفتار شدن در مواد مورد. اگر آن را در یک بطری تمیز و خشک کنید و سپس بازی شیر یا خط آن را به سر سطل آشغال.

و نگران نباشید در مورد کشیدن درب آن بطری های پلاستیکی یا نه.

"ما سعی می کنید به نگه داشتن آن را به عنوان مناسب که ممکن است" گفت: Kari هاجسون مدیر ذغال سنگ شهرستان جامد زباله های برنامه است. "استفاده می شود وجود دارد یک زمان است که ما گفت: "نگاهی به درب خاموش' اما در حال حاضر شما می توانید آن درب در سمت راست وجود دارد در سطل بازیافت."

بیشتر: تمیز کردن خانه ؟ گزینه های محدود برای شما دوباره usables به عنوان فروشگاه های صرفه جویی نزدیک

بیشتر: Lee County, شکایت شرکت بیش از ایرما باقی مانده آن را تا به حال ریخته شمالی فورت مایرز

مشکل این است که همه کسانی که بطری آن را به مخازن مناسب. در فلوریدا تنها حدود 9 درصد از آب بطری و 18 درصد از آلومینیوم قوطی های بازیافتی McCormick گفت.

به جای بازیافت امکانات در حال دیدن غذا پوشک کثیف, فلز, چوب لباسی, توپ بولینگ و باتری. هیچ یک از این باید قرار داده شده در سطل بازیافت. در مدیریت پسماند را در پمبروک پاینز تسهیلات که در آن ذغال سنگ بازیافت حدود 35 درصد از مواد ورودی است فقط زباله است.

بخشی از این زباله ها توسط کیسه های پلاستیکی از مواد غذایی و یا فروشگاه جعبه بزرگ.

شل و ول فیلم پلاستیکی را مسدود مرتب سازی ماشین آلات دو شهرستان استفاده, اما ساکنان می تواند جمع آوری آن کیسه و آنها را به یک Publix خارج شده و یا هدف و فروشگاه ها را بازیافت آنها را به چوب پلاستیک.

این شامل کیسه زباله.

"کیسه های پلاستیکی ما بزرگترین آلاینده," هاجسون گفت. "هنگامی که دستگاه مسدود می شود با کیسه های کل تولید تعطیل شود. این مهم است برای آموزش مردم به خود را تمیز و خشک مواد آزادانه در ظرف."

هاجسون نشان می دهد جمع آوری بازیافت در یک کیسه و سپس آزادسازی محتویات این کیف به سطل بازیافت. اگر هر مورد به درستی شسته و خشک سطل کثیف نیست. اگر بازیافت آن را به تسهیلات در یک کیسه آن را به احتمال زیاد نمی تواند بازیافت.

بازیافت یک کسب و کار و کاربر نهایی نمی خواهید یک محصول. در 2019, مدیریت پسماند گزارش داد کمی بیش از 1 میلیارد دلار در بازیافت آن عملیات درآمد. بنابراین سعی نکنید برای بازیافت چرب جعبه های پیتزا و یا استفاده از دستمال.

"وجود دارد به کسی در انتهای خط که مایل به خرید این مواد" McCormick گفت. "مهم این است که باعث می شود مطمئن شوید بازیافت باقی می ماند سازگار با محیط زیست و از لحاظ اقتصادی پایدار است."

از تمام مواد قابل بازیافت فلوریدا امکانات دریافت 25 درصد آلوده و یا موجود غیر قابل بازیافت مواد با توجه به یک سال 2020 گزارش از فلوریدا بازیافت مشارکت بنیاد در هماهنگی با دانشگاه فلوریدا است. کل یک بار از مواد را می توان به محل های دفن زباله به جای بازیافت شود اگر لادن با آلاینده های این گزارش نشان می دهد.

دولت قوه مقننه ایجاد انرژی و تغییر آب و هوا و امنیت اقتصادی عمل از سال 2008 به "کاهش میزان بازیافت مواد زائد جامد دفع زباله مدیریت امکانات محل های دفن و یا سوزاندن امکانات" 75%.

بیشتر: ذغال سنگ سطل زباله مخفی گنج. شرق ناپل زن یابد و حلقه عروسی محلی در محل های دفن زباله

بیشتر: خرس-اثبات ظروف زباله رول ذغال سنگ در شهرستان

آخرین بخش گزارش می گوید ذغال سنگ افزایش نرخ آن توسط 4 درصد از سال 2018 به 68 درصد در سال 2019 و لی افزایش 3% از سال 2018 به 80 درصد در سال 2019.

در سطح ایالت نرخ 3 درصد از 49 درصد در سال 2018 به 52 درصد در سال 2019 هنوز گریه به دور از فلوریدا 2008 هدف از 75٪.

"لی شهرستان یکی از تنها سه شهرستان که ملاقات فلوریدا بازیافت هدف از 75 درصد تا سال 2020" داگ Whitehead, Lee County زباله جامد مدیر نوشت: در انتشار اخبار. "قوی مشارکت هر دو ساکنان و کسب و کار را فعال کرده لی شهرستان به دیدار و بیش از دولت بازیافت هدف است."

دولت نرخ بازیافت هدف آمد در سال 2008 پس از فلوریدا مقننه تصویب و انرژی و تغییر آب و هوا و امنیت اقتصادی عمل می کنند. هدف این بود برای رسیدن به 75 درصد هدف سال 2020.

در کیپ مرجان که در آن شهر با استفاده از WastePro خدمات تلاش در جریان است برای آموزش ساکنان. WastePro دارای یک صفحه وب اختصاص داده شده به آن کیپ عملیات و اطلاعات و ویدئوها به کمک ساکنان به درستی بازیافت.

"این سال ما در حال برنامه ریزی در جلسه با محلی HOAs" گفت: این شهر استراتژیک کسب و کار تحلیلگر Stacy مین است. "WastePro خواهد شد که یک نماینده وجود دارد و لی شهرستان را یک هرزه وجود دارد. ما کلمه را کمی بهتر است."

یکی از مشکلات بزرگ در کیپ است که مردم با قرار دادن تکه کاغذ را در سطل. درب همیشه بسته ماندن و در روز باد می وزد که کاغذ خرد می نشت را به محله های مین گفت. بهتر است برای نگه داشتن کاغذ کل پس از آن می تواند رسیدن به مرکز بازیافت.

ناپل مشکل با برخی از ساکنان متقابل آلوده بازیافت.

"هر کس که از نقاط مختلف جهان و آنها فکر می کنند همه چیز را بازیافت" گفت: Scott قیمت این شهرستان را بازیافت هماهنگ کننده. "ما به توسعه یک آهنربا با تصاویر در آن با نشان دادن چه چیزی را بازیافت. که در آن ما که ما نیاز به انجام کاری."

اگر کسی مطمئن نیستید آنچه را که آنها می تواند قرار داده و در سطل بازیافت دولت یک وب سایت با شرح مراحل floridarecycles.org.

هر دو شهرستان باید اطلاعات آنلاین. کالیر برنامه بازیافت صفحه وب دارای اطلاعات و گرافیک و لی دارای یک صفحه وب اختصاص داده شده به آن برنامه بازیافت بیش از حد

"ذغال سنگ شهرستان زیبا ترین محل برای زندگی کار و بازی کند و ما می خواهیم به آن را نگه دارید که راه" هاجسون گفت. "زمانی که شما در حال بازیافت راست نگه داشتن آن اساسی آن را برای رفتن به جایی که از آن می رود."

باید ها و نبایدها از بازیافت:

انجام: تمیز و خشک همه قابل بازیافت ظروف مواد غذایی

نمی: بازیافت کیسه های پلاستیکی

انجام: شکستن جعبه های مقوایی

نمی: بازیافت بسته بندی کردن حباب پاکت

انجام: بازیافت روزنامه ها و ایمیل های ناخواسته و سست کاغذ

نمی: بازیافت کارتن شیر (یا هر چیزی با یک مومی فیلم)

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن