ساعت مودی توییتهایی دربارهی هواپيمايی هواپیما فرود در خاک هند

Prime وزیر نارندرا توییتی تصویری از اولین مجموعه از هواپيمايی هواپیما فرود در خاک هند با یک زبان سانسکریت عبار

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

Prime وزیر نارندرا توییتی تصویری از اولین مجموعه از هواپيمايی هواپیما فرود در خاک هند با یک زبان سانسکریت عبارت که در آن استقبال از او با ورود خود و اتصال آن به "rashtra rakshaa" و یا دفاع ملی.

حکم Bharatiya Janata Party (BJP) همچنین ترجمه آن است. جالب BJP تا به حال با استفاده از همان زبان سانسکریت با عبارت اضافی بیانیه ای به زبان انگلیسی که خواندن "ترور رایگان سودای هند" در یک صدای جیر جیر از رسمی آن اداره در سال گذشته در ماه فوریه زمانی که هواپيمايی خرید موضوع ایجاد کرده بود یک طوفان سیاسی جلوتر از 2019 انتخابات عمومی. این حزب تا به حال همچنین با استفاده از هشتگ " برای اولین بار به عنوان یک حفاری در دولت قبلی ،

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

زبان سانسکریت عبارت در مورد "rashtra raksha" و یا دفاع ملی. اگر آزادانه ترجمه آن به معنی "من نمی بینم هر punya', 'vrat' یا 'yagya' می خواهم که از ملت دفاع".

Modi talks 'rashtra rakshaa' as 5 Rafale jets touch down in India
وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: در یک صدای جیر جیر "پرندگان فرود آمد با خیال راحت در امبلا." Wikimedia Commons

پنج از 36 متوسط چند نقش هواپيمايی جت های جنگنده ساخته شده توسط تولید کننده هواپیما داسو فرود با خیال راحت در جنگنده های نیروی هوایی در امبلا روز چهارشنبه بعد از ظهر. به طور قابل توجهی در خط مقدم جنگنده های نیروی هوایی است که به احتمال زیاد در مورد یک درگیری در شمال یا غرب مرزهای.

همچنین بخوانید: باروری ممکن است به کاهش در بعد از همه گیر جهانی: محققان

وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: در یک صدای جیر جیر "پرندگان فرود آمد با خیال راحت در امبلا."

این دو اسکادران از هواپيمايی مبارزان یکی خواهد بود مستقر در امبلا برای غرب هم مرز با پاکستان در حالی که دومین اسکادران خواهد بود بر Hasimara در غرب بنگال. از آن خواهد شد اختصاص داده شده برای چین که در آن مرز هندی و چینی افراد ارتش آزادی و نیروهای درگیر در مرز بست که چپ 20 و تعداد نامعلومی از سربازان مرده پس از یک برخورد خونین در 15 ژوئن. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب