Coronavirus هوشیاری چک در: مارس Hartman, میمون دولت

در چند هفته مارس هارتمن را علامت شش سال از هوشیاری. هارتمن است مشغول نوازنده که تجزیه وقت خود را بین سه پنسیلو

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

در چند هفته مارس هارتمن را علامت شش سال از هوشیاری. هارتمن است مشغول نوازنده که تجزیه وقت خود را بین سه پنسیلوانیا مبتنی بر باند. موسیقی او و مردم می رسد باید به شکل موفقیت آمیز خود را بازیابی. بسیاری از پیروان و طرفداران او تماس بگیرید به طور مستقیم برای حمایت پاک ماندن. او اذعان می کند که موسیقی زنده توقف و اقامت-در-محل انزوا coronavirus همه گیر شده است و همچنین ایجاد چالش برای او متانت.

"جنبه های اجتماعی از بهبود بزرگ است که آیا شما در حال انجام یک 12-گام مدل که در آن شما با تکیه بر جلسات و یا شما در حال انجام چیزی متفاوت است. مثل من با اتکا بر 12 گام بلکه موسیقی خیلی زود در بازیابی پس از رفتن به باز کردن mikes و بازی با مردم و یا فقط گرفتن در خیابان و نشان می دهد که یک چیز بزرگ در بهبودی من گفت:" هارتمن از خانه اش در لنکستر. "در حال حاضر با افرادی که قادر به دریافت و اند که فیزیکی و تماس شخصی با دیگران, آن را قطعا بد است. انزوا و مانند آنها بحث در مورد این است که دشمن در بهبود زیرا زمانی که شما به تنهایی با افکار خود را که یک مکان خطرناک بود.

"من حتی نمی تواند دروغ می گویند و می گویند من تا به حال افکار نوشیدن و یا استفاده در طول این زمان به دلیل آن را مانند که میخوام نگه دارید من پاسخگو? من فقط می تواند با نوشیدن یک آبجو در حال حاضر در خانه من و هیچ کس تا کنون می دانم."

که یک نگرانی برای مردم در بازیابی همه جا در طول این تلاش غیر معمول بار. حدود 20 میلیون آمریکایی مبتلا به سوء مصرف مواد با اختلالات آمده از تمام جنبه های زندگی. نوازندگان مانند هارتمن که هوشیار مسیر تا حدودی هموار تعامل با طرفداران و جفت باند ممکن است داشتن به خصوص زمان سخت است.

اشتراک گذاری داستان خود را حق به چالش های فعلی است چگونه هارتمن است اجتناب عود در شش سال گذشته. او سهام آن را آشکارا در آهنگ با گروه میمون ها از دولت است. او آن را در این شرکت از دیگران در هر یک از مکرر تورهای او با میمون ها و یا به عنوان یک عضو از گروه اخبار محلی افسانه و Countersuits.

هارتمن گفت: او فقط 10 سال پیر زمانی که او شروع به نوشیدن.

"من نمی توانم بگویم آن آغاز شده به عنوان یک حزب و یا یک چیز اجتماعی به دلیل هنگامی که شما 10 سال پیر و شما نوشیدن آن را واقعا نمی مانند دیگر وجود دارد 10 ساله به نوشیدن با" او گفت و خندید و در مفهوم. "آن آغاز شده به عنوان یک چیز بد برای مقابله با احساسات من نمی خواهم به احساس و زیادی که در اطراف محور مسائل مربوط به خانواده که من از طریق رفتن در زمان.

Apes of the State is (L-R): Max Scott, Mollie Swartz, Dan Ebersole and April Hartman

میمون ها از دولت است (L-R): حداکثر اسکات, Mollie Swartz دن Ebersole و مارس هارتمن

عکس از جهش عکاسی حسن مارس هارتمن

"آن تکامل یافته بود و در دبیرستان زمانی که همسالان من با من, آن را تبدیل به مهمانی چیزی است که فقط نوع نگه داشتم تا آن را spiraled خارج از کنترل از طریق پایان کالج," او به یاد می آورد. "من فارغ التحصیل شد و نوشیدن بسیار است. من واقعا شروع به نوشیدن به تنهایی بسیاری چون من نمی خواهم برای رسیدگی به زندگی است."

"تا آنجا که ظواهر رفتن من بود و کار من به عنوان اگر من خوب بود من از پول است. اما من متوجه شدم که من می تواند همچنان به استفاده از مواد مخدر و من هرگز تغییر که من بود. من می تواند استفاده از تمام مواد مخدر در جهان است و آن را مانند یک ته گودال. من هنوز من زمانی که مه پاک و من نمی خواهم به من متنفر بودم, خودم, خیلی," او گفت:. "من تصمیم گرفته بودم یا قصد کشتن خودم یا من رفتن به یاد بگیرند که چگونه به عشق من و تنها راه من می تواند کشف کردن که چگونه به عشق من بود برای قرار دادن مواد مخدر را کنار بگذارند."

هارتمن گیتار به عنوان یک جوان اما "من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم خوب به اندازه کافی به آن را دنبال کنند چون من تا به حال این ایده را در سر من که من تا به حال به انجام چیزهایی که من را پول یا موفقیت یا تایید از پدر و مادر من و یا جامعه است." او شروع به نوشتن موسیقی در سال 2014 زمانی که او را ترک ناتوانی و آن آهنگ ها مجموعه صحنه را برای میمون ها از دولت, که راه اندازی در سال 2015. آن را در حال حاضر با مشخصات بالا گروه در حال رشد عامیانه پانک سبک است. ویژگی های این آهنگ ها در مورد هارتمن 14 سال از سوء مصرف مواد و مداوم بهبود فن مورد علاقه های شما مانند "جدول زمانی" و "هوشیار نیت."

"من می گویند آن را مانند یک مسهل انتشار یک ذهن هوشیار اصل. من شروع به نوشتن آهنگ ها اساسا به عنوان یک راه برای مقابله با تازه کشف شده هرج و مرج عاطفی هوشیاری. من هرگز نوشت آهنگ ها در زندگی من قبل از من و هوشیار است. من نوشتن در مورد موضوعاتی که من خیلی از پاسخ عاطفی. این هر دو راه می رود بنابراین نه فقط غمگین, بلکه, شاد, چرا که در هوشیاری کسانی که نوسانات عاطفی می تواند باعث هر چه جهت آنها هستیم. بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد چگونه آنها تا به حال یک روز پس اول فکر کردم به بالا دریافت کنید. و یا آنها تا به حال یک روز واقعا بد را در ابتدا تصور می شد به بالا. بنابراین به جای گرفتن بالا بیش از کسانی که هواپیما من فقط انتخاب کنید تا من گیتار و نوشتن یک آهنگ در مورد آن."

جداسازی را می توان راه اندازی برای کسی که در بازیابی, اما لازم است در زمان بیماری همه گیر. هارتمن گفت میمون ها راه اندازی شد برای ترک تور مارس 12. آنها تا به حال یک تاریخ عظیم تگزاس جشنواره موسیقی عامیانه گه اما لغو شد فقط قبل از اجرا شروع و تشویق گروههای دیگر برای انجام همان.

"راه من دیدم این است که من صحبت می کنند خیلی در مورد کاهش آسیب وقتی که می آید به بازیابی چیزهایی است که این امر می تواند ریاکارانه به یکی دیگر از بحران بهداشت عمومی به طور جدی. من آن را دیدم به همان چیزی که" او گفت:. "زمانی که من پژوهشگر آن را در ذهن من من فکر کردم من می توانم می گویند که ما باید تمام حمل Narcan و نگاه کردن برای ما دوستان زمانی که من قصد دارم فقط به تور در طول یک بیماری همه گیر."

قادر به آن است که ارتباط انسان و همچنین قادر به میزبان تور عمل می کند و در آن او اغلب می کند هارتمن مثبت است که رسانه های انرژی خود را در طول این مدت از کار افتادگی. میمون ها منتشر شد یک آلبوم زنده در آغاز ممکن است در دسترس در Bandcamp, Spotify و دیگر جریان موسیقی سیستم عامل است. او با تمرکز بر گروه فروش کالا. یک دوست ایان آرچیبالد از بوفالو, نیویورک, گروه مقوا حیاط از او خواست برای کمک به توسعه یک جریان موسیقی متحرک. آنها و دیگران در عامیانه پانک جامعه با هم مسأله را حل مقابله با ناکجاآباد. طراحی شده به عنوان یک واقعه یک بار نشان می دهد موفق شد تا خود سازمان آن را نگه داشته در حال اجرا است. این پخش در یوتیوب سوئیچ و Facebook هر شب جمعه از ماه مارس 20 و مطرح شده است و بیش از 7000 دلار برای ریشه چمن موسسات خیریه. Sean Bonnette از كه هست و مرده Milkmen جو جک تالک شده اند headliners. میمون ها از دولت شد و اولین گروه به بازی بازی های سری.

"ما واقعا می خواستم یک راه برای نگه داشتن ما در صحنه فعال و با هم و برقراری ارتباط با یکدیگر از طریق یک موسیقی لنز زیرا زمانی که موسیقی صحنه تنها وجود داشته باشد از طریق Facebook dialogue آنها می خورد. همه ما شروع به مبارزه با یکدیگر" او خندید. "ما می خواستیم فقط مثبت باقی می ماند و بر محور همین دلیل است که ما را گرد هم آورده است که موسیقی است.

"داشتن موسیقی و پس از آن داشتن جامعه درست در کنار آن در یوتیوب چت است که بخش عظیمی از آن است. این نه فقط در مورد این جریان و موسیقی آن است که در مورد چت کردن است که به ارمغان می آورد مردم با هم در هر هفته. و آن را احساس می کند مانند یک جامعه است. که آنچه ما می خواستیم برای ایجاد و این چیزی است که ما موفق شدیم."

هارتمن می داند نیز وجود دارد حضور آنلاین برای مردم در بازیابی. وجود دارد بیش از 60 ، 000 گروه الکلی های ناشناس در ایالات متحده و بسیاری از آنها تعویض به جریان سیستم عامل مانند زوم برای ادامه خدمت به اعضای خود. او گفت: رشد تعداد جلسات آنلاین تنها می تواند کمک کند.

"بسیاری از این بوده است در حال حاضر در حالی که به دلیل برخی از مردم زندگی در مناطق روستایی و آنها همیشه در مواجهه با این چالش ها" هارتمن اشاره کرد. "مردم در بازیابی است که زندگی در این مناطق جدا شده به طور ناگهانی هزاران نفر از جلسات به را انتخاب کنید از هزاران نفر از گروه های پشتیبانی را انتخاب کنید در حالی که قبل از آن آنها شاید تا به حال یکی از Facebook ، این در واقع بهتر است برای برخی از افراد استفاده می شود که برای برخورد با جداسازی اما برای دیگران که در حال زندگی در شهرستانها که استفاده می شود برای اینکه قادر به دریافت آن بیشتر از یک چالش است."

The band has traded tour dates for new music releases and other projects during COVID-19

گروه معامله تاریخ تور برای موسیقی های جدید منتشر شده و پروژه های دیگر در طول COVID-19

عکس Mollie Swartz حسن مارس هارتمن

هارتمن را به جامعه موسیقی و خانواده تنگ است-گره و حمایتی بنابراین او را آگاه جامعه اهمیت به بهبود است.

"آنها بحث در این 12 گام برنامه های مورد انجام آن را برای شما و چقدر مهم است, اما من فکر می کنم بسیاری از مردم نمی درک است که تا زمانی که راه بعد. از آن آسان است در اوایل به تمیز ماندن چون دوست شما است رفتن به شما تماس بگیرید اگر شما نمی. در نظر گرفتن که دور بسیار دشوار است. من می دانم که بسیاری از مردم به عود در طول این بسیاری از مردم فوت کرده اند به دلیل آن خیلی بیشتر خواهد شد."

برخی از این افراد خواهد بود نوازندگان هارتمن حاصل از آن است. او را به اشتراک گذاشته داستان و مشاوره در بهبود هنرمندان همکار مبارزه با وابستگی بخشی از بدهی.

"من احساس می کنم مثل من مدیون عامیانه پانک بسیاری چون همه چیز که در من است زیرا جامعه. آنها به من در آغوش با آغوش باز زمانی که من هنوز هم فریاد های کلیدی و وحشتناک در نواختن گیتار سال و سال پیش. آنها به من گفت من تا به حال بهتر است. آنها در آغوش من," او گفت:.

"من با مردم صحبت زیادی است. راستش من احساس می کنم گاهی اوقات مثل من حمایت نیمی از پانک جامعه" او ادامه داد. "من نمی فراموش 12 گام و من نمی حامی مردم اما من گاهی اوقات احساس می کنم بسیاری از مردم حامی بسیاری از مردم من هرگز ملاقات کرد. فقط یک گوش گوش دادن آن را به معنای زیادی به مردم زمانی که آنها در حال رفتن را از طریق چیزی.

"من می خواهم گفت, بهبودی من بوده است همه چیز در مورد تبدیل شدن خوب با خودم. شما می توانید انجام دهید که با یا بدون مردم در اطراف شما," او گفت:. "بزرگترین توصیه به مردم برای پیدا کردن چیزی برای زندگی. برای من موسیقی برای هر کس دیگری می تواند هر چیز دیگری. این هنر را یک سرگرمی از آن هر آنچه که شما انتخاب کنید تا در بازیابی است که باعث می شود شما می خواهید برای دریافت هر روز و احساس کامل. آن را ممکن است چه چیزی شما زمانی که شما یک بچه بودند قبل از اینکه جامعه را از شما و به شما گفت که شما نیاز به پول. آن را هر چه شما می توانید پیدا کردن شور و شوق برای. هر آنچه که شما می توانید در مورد پرشور است که شما را از سر خود را هنگامی که شما آن را انجام دهید, این چیزی است که شما نیاز به تعقیب و گریز خود را بازیابی و نه نگرانی در مورد آنچه که مردم می گویند در مورد آن و یا اگر دیگر مردم در حال رفتن به قضاوت شما برای آن است. فقط آن را انجام دهید, زیرا شما آن را دوست دارم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن