پیکسار معرفی آن را برای اولین بار گی سرب شخصیت در انیمیشن نوع

. با global outbreak آزاد ویران مستند سازان را در بر داشت یک موضوع جدید ایجاد دستگیری ترکیبی از درام و اطلاعات

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
documentary
. با global outbreak آزاد ویران مستند سازان را در بر داشت یک موضوع جدید ایجاد دستگیری ترکیبی از درام و اطلاعات است. IANS

این COVID-19 همه گیر ممکن است عملا تعطیل کل صنعت سرگرمی اما مطمئن باز کرد تا فرصت را برای فیلم سازان مستند. با global outbreak آزاد ویران مستند سازان را در بر داشت یک موضوع جدید ایجاد دستگیری ترکیبی از درام و اطلاعات است.

همه گیر شده است باز یک جعبه پاندورا از سوالات و شک و تردید و بسیاری از اخبار جعلی — که به نوبه خود مجموعه این مرحله به دنبال اطلاعات از منابع قابل اعتماد. این است که در آن مستند پیدا کردن یک زمین.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

در همان زمان این بسته های اطلاعاتی می گردد از یک مدل کسب و کار ماندگار و زمان افزایش در نوع تنها به معنی آن است که یک وضعیت برنده-برنده برای همه است.

documentary
از طریق این مستند کارشناسان خواهد نور خود به درمان و انتقال که در ابتدا گیج پزشکان و دانشمندان که برای اولین بار مواجه می شوند در اوایل بیمارانی که مریض شد. IANS

با یک هدف را در عمق نگاه در COVID-19 اپیدمی فراگیر در سراسر جهان کشف کردم و با هم چند تن از دانشمندان و کارشناسان در "Pandemic: COVID-19", یک ساعت خاص است.

از طریق این مستند کارشناسان خواهد نور خود به درمان و انتقال که در ابتدا گیج پزشکان و دانشمندان که برای اولین بار مواجه می شوند در اوایل بیمارانی که مریض شد. ویژه نیز نگاه کنید که چگونه در عرض چند هفته COVID-19 سراسر چین و فراتر از هشدار دهنده مراقبت های بهداشتی حرفه ای و دانشمندان است. آنها آشکار خواهد شد که چرا COVID-19 منحصر به فرد است چرا جهان بود تا آمادگی برای آن و آنچه انجام شده می تواند متفاوت شامل گسترش آن. از آن خواهد شد در 15 آوریل در کشف و به تازگی راه اندازی خدمات جریان کشف Plus.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

کشف شده به انتظارنشسته بودند تا یک مطلب مستند "COVID19 – مبارزه با شیطان" — که از طریق آن آنها را به بینندگان در زمان به عقب برای ردیابی ریشه های ویروس. هدف این است که برای پیدا کردن پاسخ به سوالات "چه می تواند چین آموخته های آموزش جهان است؟". آن را برتر در هند در آوریل 15.

وجود دارد یکی دیگر از فیلم مستند است که تلاش برای کشف داستان از رمان شیوع کروناویروس در ووهان چین.

با عنوان "کانون: 24 ساعت در ووهان", 50 دقیقه ای از ویژگی های برجسته مردم این منطقه که در آن کشنده COVID-19 ویروس زده دسامبر گذشته در مبارزه علیه شیوع بیماری. این نشان می دهد که چگونه مردم این شهرستان با هم متحد برای مبارزه با افزایش بحران است. این فیلم جریان در DocuBay.

با میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان رو به یک دوره self-جداسازی به کمک شامل گسترش docu-فیلم "Coronavirus: چگونه برای منزوی کردن خود" با هدف تجهیز مردم با مهم و اطلاعات صحیح به مبارزه ادامه بحران بهداشتی.

documentary
با یک هدف را در عمق نگاه در COVID-19 اپیدمی فراگیر در سراسر جهان کشف کردم و با هم چند تن از دانشمندان و کارشناسان در "Pandemic: COVID-19", یک ساعت ویژه مستند. IANS

ارائه شده توسط Dr Xand ون Tulleken و روانشناس کیمبرلی ویلسون یک ساعته از ویژگی های یک راهنمای به همه چیز نیاز به دانستن در مورد این بیماری همه گیر از جمله معتبر راهنمایی و مشاوره. آن را برتر سونی BBC زمین در آوریل 13.

برای درک وضعیت ون Tulleken بازديد کارشناسان برجسته که توضیح دهد که چرا خود انزوا مهم در مبارزه با کروناویروس و همچنین پیدا کردن در مورد افراد در جهان واقعی و چالش ها از خود جدا. این docu-فیلم نیز بر ویلسون که ارائه می دهد بینش به چالش های روانی از خود جدا و نمودار کردن راه هایی برای مدیریت اضطراب و عزت نفس و انزوا.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

"با" Coronavirus: چگونه برای منزوی کردن خود آن است که تلاش ما را به بینندگان در زمان واقعی نیاز-از-این-ساعت مستند برای کمک به روشن شدن بسیاری از سوالات در اطراف مهم ترین گام در مهار ویروس خود انزوا" گفت: Tushar شاه, کسب و کار, سر, SPN به زبان انگلیسی Custer.

همچنین به عنوان خوانده شده - شفافیت مجموعه مستند نقد و بررسی: منحصر به فرد و, مذاکرات در مورد کار AAP

National Geographic نیز آمده تا با یک docu-فیلم با عنوان "مبارزه با COVID-19". فیلم قطاری از تفاوت های ظریف از حق شفعه اقدامات انجام شده توسط مقامات سنگاپوری برای اطمینان از هماهنگ و کارآمد پاسخ به سعی کنید و نگه داشتن شهروندان خود را امن است. آن را برتر در آوریل 13. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن