NBA انتظار بازگشت در ماه ژوئن اما سوال باقی می ماند

NBA انتظار به تیم دستورالعمل در بازگشت به بسکتبال آغاز و یا در اطراف ژوئن 1. دستورالعمل ها را پس از باز کردن د

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

NBA انتظار به تیم دستورالعمل در بازگشت به بسکتبال آغاز و یا در اطراف ژوئن 1. دستورالعمل ها را پس از باز کردن درب برای بیشتر بازیکنان برای شروع تمرینات آماده از سرگیری این فصل است. بسیاری از سوالات برچسبها بیش از بحث و هیچ چیز نهایی است اما وجود دارد که حداقل چند چیز است که به نظر می رسد به احتمال زیاد.

وجود خواهد داشت یک "پیش فصل" پس از مختصری فصل به طور منظم و پس از آن برگشتی. لیگ انتظار برای انجام دو تا سه هفته از اردوگاه های آموزشی و به دنبال آن بسیار مختصر از پایان فصل به طور منظم قبل از شروع پلی آف قبل از پایان ماه ژوئیه. پلی آف خواهد بود به احتمال زیاد کمی کوتاه تر و همچنین فصل می تواند بسته بندی تا پایان اوت اجازه می دهد اکثر بازیکنان چند ماه استراحت قبل از شروع 2020-21 فصل است.

اما آنها چگونه به این نتیجه گیری است که هنوز هم یک راز با تعدادی از سوالات.

که در آن بازی خواهد بود برگزار می شود ؟

مداوم گزارش ها که لیگ را ترجیح می دهم یک محل و یا یک جفت از نقاط برای به حداقل رساندن سفر. کمیسر آدم نقره اشاره است به آن به عنوان یک "پردیس" محیط زیست اجتناب از اصطلاح "حباب". گزارش های اخیر در هوستون کرونیکل پیشنهاد هوستون بود در لیست سایت های ممکن برای بازی, اما ما ممکن است ظرفیت مورد نیاز است. شایع ترین در لاس وگاس و اورلاندو شده اند ذکر شده به عنوان مکان های بالقوه.

آن را واقعا یک قرنطینه محیط زیست ؟

که بستگی به این دارد که شما را به صحبت کنید. جرد دادلی از لس آنجلس لیکرز ESPN گفت: به تازگی که بازیکن قادر خواهد بود به ترک قرنطینه حباب گفت: بعید به نظر می رسید بازیکنان جوان باقی خواهد ماند گیر در اتاق خود را برای چند ماه. یا نه این خوب است برای هر کسی که برای بحث است اما او احتمالا اشتباه تدارکات همه پیچیده تر است.

چه خواهد شد حذفی فرمت شود ؟

امکانات متعدد شده اند شناور از یک کوچکتر حذفی فرمت به بازی-در بازی حتی برخی از واحد بین بردن بازی ها اجازه می دهد تا تیم بیشتر شرکت کنند. هیچ چیز اما در سنگ تنظیم نشده است.

همه تیم بازگشت بدون در نظر گرفتن رکورد ؟

که تصمیم گرفته نشده است, اما آن را نمی خواهد حس بسیار را برای تیم های مثل کلیولند یا طلایی دولت (بله رزمندگان) به ازای چند بازی اگر آنها نبودند رفتن به پلی آف به هر حال. لیگ خواهد بود هوشمند به منظور محدود کردن تعدادی از تیم ها اگر بدون هیچ دلیل دیگر از کاهش در تعداد زیادی از مردم آنها نیاز به نظارت.

خواهد بود به اندازه کافی به نوبه خود در اطراف زمان برای فصل آینده?

در این مرحله آن را احساس می کند مانند یک نتیجه گیری این 2020-21 فصل به تعویق خواهد افتاد و شروع به اواخر شاید حتی کوتاه مدت با کلی فصل است. به طور معمول اردوگاه های آموزشی باز در اواخر ماه سپتامبر و اولین بازی از فصل در هفته گذشته از ماه اکتبر. که می تواند تحت فشار قرار دادند یک ماه یا بیشتر به تیم زمان استراحت و دوباره ایجاد فهرست اسامی.

آنچه در مورد پیش نویس و رایگان آژانس ؟

صحبت از فهرست اسامی لیگ نشده بود و قرعه کشی درفت نشده است و ما در حال صعود و نزدیک به زمانی که پیش نویس خواهد بود و زمانی که رایگان آژانس خواهد باز کردن هیچ یک از آنها واقعا رخ می دهد تا پس از این فصل به پایان می رسد. که در عین حال یکی دیگر از دلایل سال بعد تخته سنگ از بازی ها را باید تحت فشار قرار دادند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب