محققان در پیدا کردن چگونه الکل در تعامل با مغز

محققان بر این باورند که آنها را شناسایی کرده اند که منطقه ای از مغز است که تعیین اولویت برای الکل شاید اولین گ

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

محققان بر این باورند که آنها را شناسایی کرده اند که منطقه ای از مغز است که تعیین اولویت برای الکل شاید اولین گام نهایی برای درمان اعتیاد به الکل.

در یک مطالعه منتشر شده در دوشنبه در جامعه برای مجله علوم اعصاب eNeuroمحققان گفت: آنها در تلاش بودند به تعیین چرا برخی از افراد می تواند مصرف الکل هر روز بدون توسعه وابستگی در حالی که کمتر مصرف کنندگان توسعه وابستگی.

Follow us on Instagram به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

محققان از دانشگاه ماساچوست ارائه شده آزمون گروه از موش متناوب دسترسی به 20 درصد الکل حل و سپس روت آنها را به خود اداره هر دو 10 و 20 درصد راه حل الکل و همچنین به عنوان یک قند راه حل به عنوان یک پاداش است. سپس آنها قادر به تعیین که موش شد کم یا زیاد الکل مصرف کنندگان و تقسیم آنها درآمده است.

How Alcohol interacts with brain
محققان تاکید کرد که بیشتر انسان پژوهش نیاز به تعیین اینکه آیا این یافته ها را ترجمه کنید دقیقا به مردم است. Pixabay

محققان نظارت orbitofrontal cortex (OFC) فعالیت در موش به عنوان آنها مصرف آن است. این OFC مغز منطقه در ارتباط با تکانشگری پاداش و تصمیم گیری است. آنها دریافتند OFC فعالیت مشخصی در موش صحرایی است که ترجیح داده به مصرف سطوح بالاتر از الکل هنگام مصرف آنها را از موش ها که ترجیح می دهند آن را به اندازه.

محققان گفتند قدرت OFC فعالیت خود را به طور مستقیم مرتبط به چقدر موش ترجیح نوشیدن الکل قوی تر راه حل پیشنهاد OFC است بخشی از مغز که کد ترجیحات فردی برای الکل است.

همچنین بخوانید: دستورالعمل صادر شده برای Ganeshotsav و اندازه بت گانش

محققان تاکید کرد که بیشتر انسان پژوهش نیاز به تعیین اینکه آیا این یافته ها را ترجمه کنید دقیقا به مردم است. و آنها هنوز مشخص نشده ریشه تکاملی و زیست محیطی و ژنتیکی باعث می شود رانندگی این تنظیمات برای الکل است.

اما آنها گفت: درک مکانیسم های زیر بنایی در مغز تا به حال بالقوه برای هدف قرار دادن بیشتر دقیقا چه اتفاقی می افتد زمانی که یک فرد دارای مشکلات کنترل مصرف الکل. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن