جدید خورشیدی مناقصه به VGF, حمایت برای کاهش واردات چین

منn تلاش برای کاهش وابستگی به واردات چینی دولت مرکزی قصد دارد به بیرون آمدن با یک تازه خورشیدی مناقصه که ارائه

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

منn تلاش برای کاهش وابستگی به واردات چینی دولت مرکزی قصد دارد به بیرون آمدن با یک تازه خورشیدی مناقصه که ارائه خواهد شد زنده ماندن شکاف بودجه (VGF,) به پروژه های راه اندازی خورشیدی از ویفر و شمش امکانات تولید.

ویفر سیلیکون و شمش اجزای حیاتی است که به تولید سلول های خورشیدی و ماژول ها. اما هند ندارد امکانات تولیدی برای این مکمل است که تا حد زیادی وارداتی از چین حتی محلی سلول های خورشیدی و ماژول سازندگان. چین بزرگترین سازنده این قطعات در سطح جهان است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"زیر مرحله به مرحله ساخت طرح خورشیدی, دولت ممکن است ارائه VGF, به حمایت از توسعه دهندگان از این بحرانی خورشیدی قطعات. این فن آوری بالا تولید خواهد تغییر چهره از تجهیزات داخلی در بازار و از بین بردن وابستگی به واردات" به گفته منابع رسمی.

تازه ابتکار است که به افزایش تولید محلی به عنوان بخشی از Atmanirbhar بهارات ماموریت. در حالی که وجود دارد این است که فشار برای راه اندازی سلول های خورشیدی و ماژول تولید در هند نبود ویفر و شمش امکانات dented این طرح به عنوان این اجزای حیاتی ادامه خواهد داد آورده شده از خارج از کشور.

Solar manufacturing may get VGF support to cut Chinese imports
چین بزرگترین سازنده این قطعات در سطح جهان است. Pixabay

شرکت های چینی تسلط بر هند خورشیدی اجزای بازار عرضه حدود 80 درصد از سلول های خورشیدی و ماژول های مورد استفاده در اینجا با توجه به قیمت رقابتی. هند وارداتی $2.16 میلیارد دلار ارزش های خورشیدی فتوولتائیک (PV) سلول های پانل و ماژول ها در 2018-19.

به عنوان بخشی از یک شتاب طرح توجیهی تولید است که در حال operationalised در هند است incentivising راه اندازی سلول ظرفیت تولید 4000 مگاوات است که اجازه می دهد توسعه دهندگان پروژه برای محدود کردن واردات این محصول به طور کامل.

همچنین بخوانید: آزمایش خون می تواند به تشخیص مثبت Covid-19 در 20 دقیقه: مطالعه

علاوه بر این 3000 مگاوات تازه sollar همراه ظرفیت در حال اضافه شدن زیر ساخت های مرتبط مناقصه برای پروژه های انرژی خورشیدی. این امر incentivise قدرت توسعه دهندگان پروژه برنامه ریزی تولید در هند.

ظرفیت فعلی از سلول های تولید در هند است که حدود 2500 مگاوات است. این پیشنهاد شده است برای افزایش بیش از سه بار در سال های آینده. در مورد ماژول های خورشیدی و همچنین 7000 مگاوات ظرفیت در حال اضافه شده در علاوه بر این به ظرفیت موجود است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن