پدر و مادر بیشتر نگران بچه ها تماشای بیش از فعالیت های آنلاین خود را از هکرها

Parents در منطقه آسیا و اقیانوس آرام هستند بیشتر نگران بچه های خود و یا اعضای خانواده به تماشای بیش از فعالیت

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

Parents در منطقه آسیا و اقیانوس آرام هستند بیشتر نگران بچه های خود و یا اعضای خانواده به تماشای بیش از فعالیت های آنلاین خود را از هکرها و زمان بیشتری را در پنهان کردن اطلاعات خصوصی خود را از همکاران از cybercriminals به یک بررسی جدید نشان داد در روز جمعه.

پدر و مادر در منطقه آسیا و اقیانوس آرام به عنوان نگران cybercriminals به دسترسی به اطلاعات خصوصی خود را به دیگران در سطح جهان هستند با توجه به جهانی امنیت سایبر شرکت کسپرسکی.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"جالب اینجاست که کاربران آنلاین در APAC بیشتر نگران هستند با داشتن بستگان خود و یا ارتباط با همکاران دیدن و یا دسترسی به اطلاعات خصوصی خود را آنلاین به جای بازیگران مخرب. در واقع بررسی های ما نشان داد cybercriminals به خود هستند حداقل نگرانی تنها با 3.1 درصد گفت:" استفان Neumeier, مدیر عامل برای آسیا و اقیانوسیه در Kaspersky.

Parents hiding online activities from kids
پدر و مادر در منطقه آسیا و اقیانوس آرام به عنوان نگران cybercriminals به دسترسی به اطلاعات خصوصی خود را به دیگران در سطح جهان هستند. Pixabay

"این واقعا نگران کننده این معنا است که این مجرمان مجازی به طور جدی از زمان هرج و مرج, به فوریت به دنبال طعمه جدید به غارت پول و یا اطلاعات," او اضافه شده است.

مطالعات قبلی توسط کسپرسکی نشان داده اند که کودکان بسیاری از راز فعالیت های آنلاین ناشناخته به مادران و پدران خود را. اما آخرین نظرسنجی گفت: پدر و مادر همین کار را با بچه های خود را.

برای درک بهتر روانشناسی پشت این بررسی نتایج Dr Joel یانگ روانشناس بالینی از ذهن چه مسائل در سنگاپور اشاره کرد که این آمار را می توان از طریق یک فرهنگی لنز با توجه به اینکه این منطقه تا حد زیادی تشکیل شده با بیشتر collectivistic جوامع است.

"در واحد خانواده و این به این معنی است که کودکان انتظار می رود برای نشان دادن احترام به پدر و مادر خود را بدون سوال. این استمرار رفتار پدر و مادر ندارد و افشای هر گونه خصوصی مسائل مربوط به کودکان است که ممکن است را به هر گونه سوال به اقتدار پدر و مادر گفت:" یانگ.

"از طریق همان فرهنگی لنز مردم محل بیشتر اعتماد در بدن حاکم و بر این باورند که منافع خود را به طور کلی مراقبت از گرفته شده است," او اضافه شده است.

یکی دیگر از تحقیقات از کسپرسکی نشان داد که پدر و مادر در مورد مراقبت از بچه های خود را' ایمنی آنلاین اما صرف زمان کمتر برای آموزش بچه های خود را در مورد امنیت آنلاین. بیش از نیمی (58 درصد) از بررسی پاسخ دهندگان اذعان کرد صحبت کردن با کودکان خود در مورد این موضوع کمتر از 30 دقیقه.

Parents hiding online activities from kids
پدر و مادر در مورد مراقبت از بچه های خود را' ایمنی آنلاین اما صرف زمان کمتر برای آموزش بچه های خود را در مورد امنیت آنلاین. Pixabay

همچنین بخوانید: دانشمندان کشف نپتون مانند سیاره

"این مهم است که برای پدر و مادر برای آگاهی از فعالیت های بچه و مطمئن شوید که فرزندان خود را مخفی نیست همه چیز را از آنها. این اتفاق خواهد افتاد هنگامی که پدر و مادر خود را شروع آشکارا برقراری ارتباط با کودکان خود در مورد خطرات بالقوه بودن آنلاین" پیشنهاد Dipesh Kaura مدیر کل Kaspersky (جنوب آسیا).

پدر و مادر نیاز به اطمینان از بچه های خود را که آنها می توانند با هم مبارزه با مردمان بد و تشویق آنها دسترسی آزادانه به اینترنت و بدون هیچ گونه ترس.

"پدر و مادر نیز می تواند آموزش بچه های خود را برای حفظ حریم خصوصی آنلاین با پیروی از گام های اساسی مانند تنظیم به اشتراک گذاری اطلاعات بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی و همچنین نگه داشتن این حساب خصوصی به منظور امن خود را از cybercriminals" گفت: Kaura. (IANS)

آخرین مطالب