Facebook رول ابزار برای پخش زنده از مسنجر اتاق

منn در گام بعدی به ادغام آن در برنامه های این شبکه اجتماعی غول پیکر تا به معرفی یک ابزار جدید برای کاربران به,

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

منn در گام بعدی به ادغام آن در برنامه های این شبکه اجتماعی غول پیکر تا به معرفی یک ابزار جدید برای کاربران به, پخش زنده به Facebook از رسول ،

این قابلیت نورد در برخی از کشورها در Facebook و وب مسنجر از روز جمعه و به زودی گسترش به تمام کشورهایی که رسول اتاق در دسترس است و همچنین به Facebook و مسنجر موبایل نرم افزار و مسنجر برنامه دسکتاپ.

کاربران می تواند به نوبه خود گروه تماس ویدیویی در مسنجر اتاق به یک Facebook پخش زنده تا 50 نفر.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"به عنوان یک اتاق خالق شما می توانید پخش اتاق خود را به یک نمایش صفحه یا گروه و دعوت مردم به لحن در" Facebook در بیانیه ای گفت.

بین WhatsApp و مسنجر بیش از 700 میلیون حساب های شرکت در تماس در هر روز است. در بسیاری از کشورها تماس تصویری در مسنجر و واتساپ بیش از دو برابر و نمایش Facebook Live و Instagram Live ویدئوها قابل توجهی افزایش یافته.

Go live on Facebook from Messenger Room group video calls
ایجاد یک اتاق است که می تواند زنده حق از Facebook و یا وب مسنجر و دعوت از کسی برای پیوستن به, حتی اگر آنها یک Facebook account. Pixabay

"پخش زنده از صفحات دو برابر در ماه ژوئن سال 2020 در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته تا حد زیادی نسبت به پخش برنامه از ماه مارس سال 2020" مطلع یاس Stoy, محصول, مدیر Facebook. این است که چگونه آن کار می کند.

ایجاد یک اتاق است که می تواند زنده حق از Facebook و یا وب مسنجر و دعوت از کسی برای پیوستن به, حتی اگر آنها یک Facebook account.

اتاق خالق کنترل پخش زنده از جمله که در آن اتاق به اشتراک گذاشته شده است در Facebook که می توانید پخش کنید و چه کسی را دعوت به شرکت کنند.

همه شرکت کنندگان دریافت خواهد کرد اطلاع رسانی و دعوت از آنها برای پیوستن به زنده پخش خواهد شد و باید به انتخاب کردن در برای شرکت.

آنها همچنین می توانید انتخاب کنید به ترک اتاق قبل از آن می رود زندگی می کنند.

اتاق خالق می توانید اضافه کردن و یا حذف شرکت کنندگان از پخش زنده در هر زمان و اتاق شرکت کنندگان می توانند ترک پخش زنده در هر زمان.

Go live on Facebook from Messenger Room group video calls
اتاق خالق می توانید اضافه کردن و یا حذف شرکت کنندگان از پخش زنده در هر زمان. Pixabay

"اتاق سازندگان همچنین می توانید قفل کردن و باز کردن یک اتاق در پخش زنده گفت:" شبکه های اجتماعی ،

همچنین بخوانید: در اینجا به همین دلیل شما باید کشش روزانه

هنگامی که یک اتاق خالق بخواهد به رفتن زنده پخش به اشتراک گذاشته شده است به Facebook و مردم در خارج از اتاق ممکن است ببینید چه چیزی اتفاق می افتد در اتاق بر اساس مخاطبان و که در آن اتاق به اشتراک گذاشته شده است در Facebook.

Facebook گفت که همانطور که با دیگر فیلم های زنده آنها ممکن است جمع آوری و نقد و بررسی صوتی و تصویری از پخش به مطمئن شوید که آن را به شرح زیر استانداردهای جامعه.

"ما همچنان به اضافه کردن پیشرفت های آینده ماه" به آن اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب