COVID-19: علاقه مندان به ورزش در حفظ و ورزش روح زنده

در سراسر جهان آن را spendings کاهش 8 ٪ با توجه به کوروناویروس. Pixabay با توجه به COVID-19 ناشی از رکود جهانی

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399
IT
در سراسر جهان آن را spendings کاهش 8 ٪ با توجه به کوروناویروس. Pixabay

با توجه به COVID-19 ناشی از رکود جهانی اقتصادی در سراسر جهان آن را هزینه های پیش بینی شده برای کل $3.4 تریلیون دلار در سال 2020 کاهش 8 درصد از سال 2019 با توجه به پیش بینی گارتنر در روز چهارشنبه.

در اکتبر 2019 ماه قبل از وقوع COVID-19 گارتنر پیش بینی کرد که جهانی آن صرف شد دوباره بجای اول برگشتن در سال 2020 با پیش بینی رشد 3.7 درصد در درجه اول با توجه به نرم افزار سازمانی صرف.

اما در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس و اثرات رکود جهانی اقتصادی باعث CIOs به اولویت بندی هزینه های فن آوری و خدمات است که تلقی "ماموریت حساس" بیش از طرح با هدف رشد یا تحول گارتنر گفت: در آخرین پیش بینی است.

"CIOs باید نقل مکان کرد و به اورژانس هزینه بهینه سازی به این معنی که سرمایه گذاری خواهد شد حداقل رسانده و همگانی در عملیات است که به نگه داشتن کسب و کار در حال اجرا خواهد شد که اولویت برای بسیاری از سازمان ها از طریق 2020" جان-دیوید Lovelock برجسته پژوهش معاون رئیس جمهور در گارتنر در بیانیه ای گفت.

"بازیابی نمی خواهد دنبال الگوهای قبلی به عنوان نیروهای پشت این رکود ایجاد خواهد شد هر دو سمت عرضه و سمت تقاضا شوک به سلامت عمومی و اجتماعی و محدودیت های تجاری شروع به کاهش." تمام بخش های در حال انتظار برای تجربه یک کاهش در سال 2020 با دستگاه ها و مرکز داده سیستم تجربه بزرگترین قطره در هزینه.

IT
جهانی آن را صرف نرخهای 8 درصد در میان همه گیر. Pixabay

به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به خار از راه دور کار زیر بخش ها مانند ابر های عمومی خدمات (که سقوط به دسته بندی های متعدد) خواهد بود یک نقطه روشن در پیش بینی رشد 19 درصد در سال 2020 است.

ابر مبتنی بر تلفن و پیام و مبتنی بر ابر کنفرانس همچنین سطوح بالایی از هزینه های رو به رشد 8.9 درصد و 24.3 درصد به ترتيب با توجه به پیش بینی.

"در سال 2020 برخی دراز مدت مبتنی بر ابر تحول پروژه ها را در وقفه اما به طور کلی ابر گذراندن سطوح گارتنر بود طرح ریزی برای 2023 و 2024 در حال حاضر خواهد شد تا به عنوان اوایل به عنوان 2022 گفت:" Lovelock.

همچنین بخوانید: کشمیر داوطلبان خوراک سگ های ولگرد در طول مستند

"آن را صرف بازیابی خواهد شد آهسته از طریق 2020 با سخت ترین ضربه صنایع مانند سرگرمی, حمل و نقل هوایی و صنایع سنگین مصرف بیش از سه سال دوباره به 2019 آن گذراندن سطوح" گفت: Lovelock. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب