آموزش آنلاین جدید, عادی برای دولت و Edtech سیستم عامل

اکثر مطالعات در مورد این موضوع مورد تجزیه و تحلیل توسط محققان دانشگاه ساسکس در انگلستان توافق کردند که کار از

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399
work from home
اکثر مطالعات در مورد این موضوع مورد تجزیه و تحلیل توسط محققان دانشگاه ساسکس در انگلستان توافق کردند که کار از خانه کاهش رفت و آمد سفر و استفاده از انرژی - به میزان 80 درصد در برخی از موارد است. Pixabay

یک حرکت توده به کار از خانه شتاب COVID-19 همه گیر ممکن است مفید به مادر زمین به عنوان انرژی صرفه جویی شد و افست با افزایش مسافرت برای تفریح و یا مقاصد دیگر هم با انرژی اضافی استفاده در خانه می گوید: یک مطالعه جدید.

اکثر مطالعات در مورد این موضوع مورد تجزیه و تحلیل توسط محققان دانشگاه ساسکس در انگلستان توافق کردند که کار از خانه کاهش رفت و آمد سفر و استفاده از انرژی – به میزان 80 درصد در برخی از موارد است.

اما به گفته محققان تعداد کمی از مطالعات نشان داده است که راه دور افزایش استفاده از انرژی و یا تا به حال تاثیر ناچیز از انرژی صرفه جویی شد و افست با افزایش مسافرت برای تفریح و یا مقاصد دیگر.

work from home
مگر اینکه کارگران و کارفرمایان به طور کامل متعهد به کار از خانه, مدل, بسیاری از پتانسیل صرفه جویی انرژی می تواند از دست رفته. Pixabay

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

"در حالی که بسیاری از مطالعات نتیجه گیری کرد که teleworking می تواند صرفه جویی انرژی بیشتر از مطالعات دقیق و کسانی که با گسترده تر کردن دامنه در حال حاضر مبهم تر یافته" گفت: مطالعه محقق اندرو قلاب استاد در دانشگاه ساسکس.

"که در آن مطالعات اضافی شامل اثرات مانند کار های غیر سفر و یا در دفتر و صفحه اصلی استفاده از انرژی پتانسیل صرفه جویی انرژی تر به نظر می رسد محدود – با برخی از مطالعات نشان می دهد که در زمینه رشد فاصله بین محل کار و خانه part-هفته teleworking می تواند منجر به افزایش خالص در مصرف انرژی" قلاب توضیح داد.

"در حالی که در این مستند به وضوح کاهش مصرف انرژی تنها برخی از کسانی که پس انداز خواهد شد در بیشتر الگوهای طبیعی teleworking" گفت: مطالعه محقق استیون سورل.

"برای ارزیابی اینکه آیا teleworking واقعا پایدار ما نیاز به نگاهی فراتر از تاثیر مستقیم بر رفت و آمد و بررسی چگونگی این تغییرات طیف وسیعی از فعالیت های روزانه" سورل اضافه شده است.

مطالعه منتشر شده در مجله زیست محیطی نامه های پژوهشی فراهم می کند یک بررسی سیستماتیک از دانش فعلی از انرژی اثرات teleworking, synthesising نتایج حاصل از 39 مطالعات تجربی از آمریکا و اروپا و تایلند و مالزی و ایران منتشر شده بین سال های 1995 و 2019.

به گفته محققان حتی مهاجرت جمعی از کارگران به خانه کارگر ممکن است تنها یک تاثیر کلی مصرف انرژی.

work from home
یک حرکت توده به کار از خانه شتاب COVID-19 همه گیر ممکن است مفید به مادر زمین به عنوان انرژی صرفه جویی شد و افست با افزایش مسافرت برای تفریح و یا مقاصد دیگر هم با انرژی اضافی استفاده در خانه است. Pixabay

یک مطالعه اشاره کرد که حتی اگر همه ما اطلاعات کارگران teleworked برای چهار روز در هفته کاهش ملی مصرف انرژی خواهد بود به طور قابل توجهی کمتر موثر از 20 درصد بهبود در بهره وری سوخت.

این مطالعه همچنین هشدار می دهد که پیشرفت های فن آوری می تواند تضعیف برخی از صرفه جویی انرژی با توجه به عمر کوتاه و جایگزینی سریع از اطلاعات و فن آوری ارتباطات (Ict) خود را به طور فزاینده ای پیچیده زنجیره تامین وابستگی خود را بر روی عناصر نادر خاکی و توسعه انرژی فرآیندهای مانند ابر ذخیره سازی و جریان ویدئو.

نویسندگان اضافه شده که امروزی الگوهای کار در حال تبدیل شدن به طور فزاینده پیچیده و متنوع و شخصی ساخت آن را سخت تر برای پیگیری که آیا teleworking قطعی مشارکت در صرفه جویی انرژی.

همچنین به عنوان خوانده شده - در اینجا به برخی از آسان کم چربی دستور العمل های دسر

"مگر اینکه کارگران و کارفرمایان به طور کامل متعهد به کار از خانه, مدل, بسیاری از پتانسیل صرفه جویی انرژی می تواند از دست رفته" محققان اشاره کرد.

این پژوهش توسط مرکز تحقیقات به تقاضای انرژی راه حل (CREDS) بریتانیا بر اساس تحقیقات مرکز که آهنگ تغییرات در تقاضای انرژی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب