هند بیشترین هدف اعتبار چاشنی حملات: گزارش

تیوی رسانه ای صنعت دچار 17 میلیارد اعتبار چاشنی حملات بین ماه های ژانویه دسامبر 2018 و 2019 در حالی که هند بود

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

تیوی رسانه ای صنعت دچار 17 میلیارد اعتبار چاشنی حملات بین ماه های ژانویه دسامبر 2018 و 2019 در حالی که هند بود هدفمند ترین کشور در سال 2019 و پایدار با 2.4 میلیارد دلار اعتبار چاشنی حملات با توجه به یک گزارش جدید از Akamai Technologies در روز چهارشنبه.

هند را به دنبال داشت ما در 1.4 میلیارد دلار و انگلستان در 124 میلیون و گفت: Akamai 2020 دولت از اینترنت / اعتبار چاشنی در صنعت رسانه ها گزارش.

در اعتبار چاشنی حمله "مسائل" زمینه های ورود با به طور غیر قانونی به دست آمده اعتبار. هنگامی که یک شناسه کاربری و رمز عبور کار به باز کردن یک حساب کاربری مهاجم طول می کشد بیش از حساب و سوء استفاده از آن برای تقلب.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"تا زمانی که ما نام کاربری و کلمه عبور ما در حال رفتن به مجرمان تلاش برای سازش آنها و بهره برداری از اطلاعات ارزشمند" Akamai محقق امنیتی استیو Ragan در بیانیه ای گفت.

India top target of credential stuffing attacks: Report
در اعتبار چاشنی حمله "مسائل" زمینه های ورود با به طور غیر قانونی به دست آمده اعتبار. Pixabay

"رمز های و بازیافت می توان به راحتی دو تا از بزرگترین عوامل مؤثر در اعتبار چاشنی حملات.

"در حالی که آموزش مصرف کنندگان در اعتبار بهداشت بسیار مهم است برای مبارزه با این حملات آن را به کسب و کار برای استقرار قوی تر روش های تأیید هویت و شناسایی ترکیب مناسبی از تکنولوژی, سیاست, و تخصص است که می تواند کمک به محافظت از مشتریان بدون تأثیر منفی تجربه کاربر" Ragan گفت.

ایالات متحده تا کنون منبع اعتبار چاشنی حملات علیه شرکت های رسانه ای با 1.1 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش 162 درصد بیش از سال 2018 است.

فرانسه و روسیه بودند دور دوم و سوم با 3.9 میلیون و 2.4 میلیون حملات بود گفت: این گزارش که تاخیر کردم از آوریل تا ژوئیه با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

وقت اضافی اجازه Q1 سال 2020 اطلاعات اضافه شده به اصل گزارش ابر امنیت و شبکه تحویل محتوا بازیکن Akamai.

India top target of credential stuffing attacks: Report
ایالات متحده تا کنون منبع اعتبار چاشنی حملات علیه شرکت های رسانه ای با 1.1 میلیارد دلار در سال 2019. Pixabay

مهمترین آنها وجود دارد سنبله بزرگ مخرب در تلاش ورود به سیستم در برابر اروپا تصویری ارائه دهندگان خدمات و پخش در طول سه ماهه اول سال 2020 است.

همچنین بخوانید: محققان در پیدا کردن چگونه الکل در تعامل با مغز

یک حمله در اواخر ماه مارس پس از جداسازی پروتکل شده بود برقرار کارگردانی تقریبا 350,000,000 تلاش در برابر تک ارائه دهنده خدمات بیش از یک دوره 24 ساعته.

به طور جداگانه یک گوینده به خوبی شناخته شده در سراسر منطقه بود ضربه با یک مجموعه از حملات در طول دوره سه ماهه با قله بازه زمانی که در میلیاردها.

یکی دیگر از قابل توجه روند در طول سه ماهه اول تعدادی از جنایتکاران های رایگان دسترسی به روزنامه حساب. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب