Maruti Suzuki Baleno در کمتر از 5 سال 8 لیتر از نقطه عطف فروش شکست

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

Maruti Suzuki Baleno دومین مدلی بود که با مارک Nexa روانه بازار شد و این خودرو در 59 ماه گذشته سریعترین مدل عبور از 8 میلیارد دلار فروش در هند است.

Maruti Suzuki Baleno در سال 2015 به بازار عرضه شد و این شرکت در مدت 59 ماه 8 واحد فروش داشت بسط دادن مشاهده عکس ها

Maruti Suzuki Baleno در سال 2015 به بازار عرضه شد و این شرکت در مدت 59 ماه 8 واحد فروش داشت

Maruti Suzuki Baleno به تازگی در کمتر از 5 سال از مرز فروش 8 میلیاردی عبور کرده است. هاچ بک ممتاز که از اکتبر 2015 در هند به فروش رسید ، ادعا می شود سریعترین خودروی رسیدن به نقطه عطف فروش 8 لک در هند است که این کار را در مدت زمان رکورد 59 ماه انجام داد. علاوه بر احیای مارک محبوب Baleno در هند ، این خودرو همچنین دومین مدلی بود که تحت کانال خرده فروشی Nexa این شرکت به بازار عرضه شد و همچنان با تقریباً 15000 دستگاه در ماه همچنان پرفروش ترین مدل Nexa است. . در واقع ، در سپتامبر سال 2020 ، این شرکت 19،433 دستگاه از ماروتی سوزوکی بالنو را فروخت. Baleno که به طور انحصاری در هند تولید می شود ، به بازارهای دیگری مانند استرالیا ، اروپا ، آمریکای لاتین ، آفریقا ، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی نیز صادر می شود.

همچنین بخوانید: کارخانه سوزوکی موتور گجرات از مرحله تولید 1 میلیون عبور می کند

h9lmines

Maruti Suzuki Baleno ادعا می شود سریعترین خودروی رسیدن به نقطه عطف فروش 8 لک در هند است

Maruti Suzuki India ، مدیر عامل (بازاریابی و فروش) ، Shashank Srivastava ، مدیر عامل (بازاریابی و فروش) ، در مورد نقطه عطف فروش گفت: "محبوب ترین هاچ بک برتر هند ، Maruti Suzuki Baleno از جایگاه ویژه ای در نمونه کارهای ما برخوردار است. با طراحی جسورانه و برتر آن ، فناوری پیشرفته و ارائه غنی از ویژگی ها ، Baleno به ما کمک کرده است تا موقعیت خود را در بخش حق بیمه هاچ بک تقویت کنیم. Baleno همچنین در شناخت کانال NEXA ما نقش مهمی دارد. " وی همچنین افزود ، "نوآوری های به موقع در Baleno با آرزوهای متغیر هند تکامل یافته همسو است. این نقطه عطف قابل توجه 8 مشتری Lakh در یک بازه کوتاه 5 ساله ، گواه فلسفه مشتری مداری ما در هسته مفهوم سازی Baleno است. "

همچنین بخوانید: Maruti Suzuki Issues Issues For WagonR And Baleno

اخبار
9m47sego

Maruti Suzuki Baleno یک خودرو فقط بنزینی است که با گزینه هیبریدی هوشمند نیز همراه است

تحت رژیم BS6 ، ماروتی سوزوکی موتورهای دیزلی را از مجموعه خود حذف کرده است ، بنابراین ، Baleno در حال حاضر به عنوان یک ماشین فقط بنزینی ، همراه با دو مدل هیبریدی هوشمند ارائه می شود. نسخه بنزینی آن با یک موتور 1.2 لیتری VVT همراه است که در حدود 82 اسب بخار قدرت و 113 نیوتن متر گشتاور را دارد ، در حالی که با جعبه دنده 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک همراه است. نسخه هیبریدی هوشمند که آخرین فناوری SHVS (وسیله نقلیه ترکیبی هوشمند از سوزوکی) را دریافت می کند ، مجهز به موتور 1.2 لیتری Dual VVT است که حدود 89 اسب بخار قدرت و همان 113 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. این یکی به صورت استاندارد به یک واحد دستی 5 سرعته متصل می شود.

همچنین بخوانید: سوزوکی بالنو کراس ساخت هند در کلمبیا راه اندازی شد

7qu4slmc

رقبای اصلی Maruti Suzuki Baleno ، هیوندای i20 قرار است در نوامبر سال 2020 یک نسخه ارتقا یافته دریافت کند

0 نظرات

در حال حاضر ، Maruti Suzuki Baleno به طور عمده با Tata Altroz ​​و Honda Jazz در فضای هاچ بک برتر رقابت می کند ، با این حال ، هیوندای نیز به زودی نسل جدید i20 را به بازار عرضه می کند ، که انتظار می رود غنی ترین ویژگی در این بخش باشد. گفته شد ، هیوندای i20 نسل فعلی تا ماه گذشته با میانگین نزدیک به 9000 دستگاه در ماه هنوز در فروش بود ، در حالی که Tata Altroz ​​که در ژانویه سال جاری به بازار عرضه شد ، از مرز 27500 دستگاه در هند عبور کرد ، و این به طور متوسط ​​بیش از 3000 واحد در ماه است. هوندا فقط چند ماه پیش Jazz فیس لیفت شده را در هند راه اندازی کرد که تاکنون کمی بیش از 1200 دستگاه کار کرده است. این بخش همچنین دارای Toyota Glanza است که در اصل یک Baleno اصلاح شده است و در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 2000 دستگاه در ماه است.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن