Manushi Chhillar احساس افتخار است که یوگا در هند هدیه به جهان

یکctress و سابق جهان خانم Manushi Chhillar می گوید او احساس بسیار افتخار است که یوگا در هند هدیه ای برای جهان

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

یکctress و سابق جهان خانم Manushi Chhillar می گوید او احساس بسیار افتخار است که یوگا در هند هدیه ای برای جهان است که بهره مردم در سراسر جهان است.

"یوگا ارزشمند و بی حد و حصر فواید و من افتخار است که, آن است که هند هدیه ای برای جهان است. یوگا تبدیل به یک پناهگاه برای بسیاری از مردم در سراسر جهان و کمک به آنها را در بسیاری از راه" Manushi گفت: روز بین المللی یوگا در روز است. وی تاکید کرد: هر کس شامل یوگا را به زندگی روزانه خود را.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"من پیشنهاد می کنم هر کس باید اضافه یوگا به روال خود را به درک مزایای که یکی می تواند باز کردن برای خود می گوید:" زیبایی سابق جهان است. Manushi اعتبارات یوگا برای او svelte شکل است.

Manushi Chhillar: Proud that Yoga is India's gift to world
"یوگا بوده است بخشی از زندگی من از مدرسه.", به یاد می آورد Manushi. Pixabay

"یوگا بوده است بخشی از زندگی من از مدرسه. بیش از آنچه در آن می کند جسمی من احساس می کنم آن را به من آگاه تر است آگاه تر است و می توانم بگویم در راه یوگا ساخته شده است من قوی تر است. من لذت بردم با اضافه کردن آن را به من بقیه روز را به عنوان آن را به من کمک می کند حفظ انعطاف پذیری" او گفت:. این بازیگر اضافه شده است که آن را با افزایش حس خود را از تمرکز.

"یوگا به من آموخت صبر به من آموخت که به دور انداختن همه چیز از ذهن من که بی اهمیت است. آن را کمک به چشم انداز من نسبت به زندگی ساخته شده تمرکز من واضح تر و به من کمک کرد تا به زندگی بهتر تصمیم گیری."

همچنین بخوانید: ديابت نوع 2 در بیماران بالغ ممکن است نشان می دهد نشانه هایی در سنین 8

در کار جبهه Manushi است که تمام مجموعه به او بالیوود اولین مخالف سوپراستار آکشی کومار در فیلم آینده "Prithviraj".

کارگردان Chandraprakash Dwivedi, "Prithviraj" است که بر اساس زندگی پادشاه Prithviraj Chauhan. این ستاره Akshay به عنوان Prithviraj در حالی که Manushi خواهد نقش Sanyogita عشق از زندگی خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن