مدیریت آکنه در تابستان, با این نکات از کارشناسان

تابستان زمان که منجر به عدم تعادل در خود dosha' یا طبیعت است. برای نگه داشتن آکنه در خلیج یکی باید اتخاذ یک "

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399
Acne removal
تابستان زمان که منجر به عدم تعادل در خود dosha' یا طبیعت است. برای نگه داشتن آکنه در خلیج یکی باید اتخاذ یک " پیتا (پرنده)' صل رژیم غذایی و شیوه زندگی است. Pixabay

در حالی که مواد آرایشی می توانند پوشش برخی از نقص های صورت آن را دشوار است به طور کامل پنهان آکنه است. تابستان و پوست مستعد ابتلا به عفونت به عنوان گرد و غبار و روغن و حرارت و رطوبت و تمایل به چوب صورت خود را و در نتیجه آکنه, بنابراین مطمئن شوید که شما پرداخت توجه به آن است.

IANSlife صحبت های کارشناسان از زیبایی و سلامتی صنعت بدانید که چگونه یکی می تواند مدیریت آکنه در راه های طبیعی. Dr Taruna Yadav ارشد آیورودا کارشناس جنگل ملزومات می گوید: "در آیورودا تابستان زمان که منجر به عدم تعادل در خود dosha' یا طبیعت است. برای نگه داشتن آکنه در خلیج یکی باید اتخاذ یک " پیتا (پرنده)' صل رژیم غذایی و شیوه زندگی است."

او می افزاید: "عدم تعادل می آمد از اینکه به طور مستمر در معرض گرما, آن است که آیا نور خورشید و یا حتی در خانه. آن است که همیشه بهتر است به چوب به وعده های غذایی که خنک کننده و طراوت مرطوب کننده و آرام بخش هم از نظر مواد تشکیل دهنده و جو است."

او نشان می دهد:

باید غذاهای خنک کننده در طبیعت بنابراین امید بستن به صورت خفیف و کربوهیدرات و میوه های خانواده مرکبات و آب میوه و کره و شیر نارگیل تازه و آب سبز و سبزیجات ریشه ای و سالاد قطعا یک شروع فوق العاده.

acne
برای نگه داشتن آکنه در خلیج یکی باید اتخاذ یک " پیتا (پرنده)' صل رژیم غذایی و شیوه زندگی است. Pixabay

سرد نوشیدنی طراوت از آب انار فوق العاده است برای شما پس از یک روز خسته.
نوشیدنی املا آب روزانه به عنوان آن است که غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان های طبیعی است که محافظت در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد و جلوگیری از تشکیل آکنه.

اجتناب از کافئین و چای و نوشیدنی های گرم در تابستان به عنوان آنها منجر به شکل گیری "ama" و یا سموم در بدن شما است. نوشیدن آب گرم و چای های گیاهی و دوغ و شیر و سبزی به جای.

همچنین هر چند ما عادات زندگی سخت را تغییر دهید اما این تغییرات می تواند بسیار مثبت و سرگرم کننده است. ما نیاز به خنک ماندن هر دو جسمی و ذهنی. آیا نشستن در آفتاب برای بیش از حد طولانی است.

بیش از ورزش باید اجتناب شود و بدن شما باید مجاز به سرد کردن قبل از رفتن به حمام.

تمرین از تکنیک های است که می تواند آرام و خنک ذهن مانند مدیتیشن و یوگا و خنک کننده تمرینات تنفسی در قالب پرانایاما به شما کمک کند استرس و دهنده خلق و خوی خود را.

آرام د-تاکید بر پیاده روی زیر نور ماه یک تازه نفس از هوا و یا برخی از موسیقی نرم است آنچه شما نیاز دارید.

Dr Sushant شتی سر – عملیات پزشکی و خدمات مهندسی کایا محدود توصیه می کند:

مهم نیست برای خرج کردن

Acne
استفاده از یک مرطوب کننده که دارای مواد تشکیل دهنده مانند رز, آلوئه ورا و هیالورونیک اسید است که نور و غیر چرب است. Pixabay

اجتناب از مصرف نوشیدنی های شیرین و تنقلات ناسالم به عنوان آنها می توانید افزایش شانس خود را از breakouts. غذاهای با شاخص قند خون افزایش سطح قند خون خود را که پس از آن افزایش نیاز به انسولین است. بالاتر انسولین در خون شما بیشتر سبوم تولید می شود که پس از آن می تواند مسدود کردن منافذ پوست شما و باعث breakouts. را انتخاب کنید غذاهای تازه که کمک به خیط و پیت کردن سموم از سیستم شما.

انتخاب یک ضد آفتاب به معنای به طور خاص برای پوست های چرب خود را به طوری که منافذ مسدود شده است.

پاک کردن صورت خود را با یک پاک کننده ملایم دو بار در روز. اگر شما احساس می کنید مانند شستن آن بیشتر به دلیل آن را می شود بیش از حد گرم فقط چلپ چلوپ صورت خود را با آب ساده. با استفاده از یک پاک کننده و یا هر صابون در صورت خود را بیش از حد اغلب در روز می تواند انجام بیش از آسیب خوب.

دنبال پاکسازی با یک الکل-رایگان تونر برای حذف روغن اضافی را از پوست شما. این باید در نظر گرفته شود تنها در صورتی توصیه می شود تا توسط متخصص پوست.

همچنین بخوانید: افزایش قمار آنلاین نگرانی قانونگذاران برانگیخته بازیکنان

استفاده از یک مرطوب کننده که دارای مواد تشکیل دهنده مانند رز, آلوئه ورا و هیالورونیک اسید است که نور و غیر چرب – اگر مورد نیاز است.

گاهی اوقات دارو یا روش ممکن است مورد نیاز بسته به نوع آکنه است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن