Drag Queens اقامت افسانه با وجود COVID-19

این COVID-19 همه گیر آورده در یک "طبیعی" و مردم شروع به گرفتن مبتکر به انجام همان وظایف ما در زمان داده شده چن

توسط ABDOOSNEWS در 28 فروردین 1399

این COVID-19 همه گیر آورده در یک "طبیعی" و مردم شروع به گرفتن مبتکر به انجام همان وظایف ما در زمان داده شده چند ماه پیش. سازمان های هنری تبدیل شده اند به اجرای آنلاین به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبان است. رستوران ها باید مقاوم سازی عملیات خود را از شام خوردن در خدمات به منظقه و تحویل تاکتیک. مبتنی بر وب کنفرانس خدمات زوم تبدیل شده است جدید ترین کلمه در واژگان.

اما وجود دارد یک گروه که گرفته Gloria Gaynor را سرود "من زنده خواهد ماند" به قلب و تبدیل به خوبی منحنی چهره نسبت به آینده نامعلوم با لطف بی احترامی صحبت کردن و البته بی عیب و نقص لیوان.

ترک آن را به کشیدن جامعه را مانند جعلی خود را به ناخن ها و مطبوعات در طول بیماری همه گیر. با توجه به خاموش کردن هوستون کافه ها و باشگاه ها - که در آن بسیاری از زنان illusionists درآمد خود را به منبع اصلی درآمد این هنرمندان را تبدیل به نبوغ و خلاقیت به شناور آنها را از طریق پچ خشن همه ما در حال تجربه. بسیاری از آنها را گرفته اند به رسانه های اجتماعی به پول و/یا کنار آمدن با آن سخت است.

گوهر نادر همیشه نگه می دارد و ارزش آن

آتنا S. یاقوت کبود با این نسخهها کار در اتاق بار در بهار هاله در کالج استیشن و شایعات (هر دو گلوستون و بومانت مکان). او نسبتا جدید به هوستون اما تماشای او انجام یک بار و آن را یک لحظه اعتیاد. راه او حرکت می کند و mesmerizes مخاطبان است که واقعا یک استعداد است که تنها از سال تجربه. اما چه اتفاقی می افتد که در آن هیچ مخاطبان به تماشای ؟ و...نشان می دهد باید در, و بنابراین باید یاقوت کبود.

او گرفته شده تا چه دیگر کوئینز انجام داده اند و انجام زندگی می کنند حتی اگر نوار خالی بود. با تشکر از پخش برنامه های زنده از طریق رسانه های اجتماعی و برنامه های مانند Venmo و پی پال حتی مجازی عملکرد هنوز هم می توانید کسب درآمد راهنمایی.

"شایعات مجاز یک چند از ما به در آمده و به دست آوردن راهنمایی که در راه است. نوار خالی بود و هفت وجود دارد کوئینز. ما bucked خانه را برداشته و ارواح است. ما هم از اینجا و رفتن به فشار از طریق" او گفت که دیگر نوازندگان را شروع کرده اند زیر مجموعه. "واقعا کمک کرد که نشان می دهد هوستون کوئینز آنها می توانید آن را انجام دهید. پس از آن یک trickling اثر است."

او نیز انجام شده است از طریق رسانه های اجتماعی در خانه و اجرا در یک جلسه پرسش و پاسخ او خواستار "نکاتی برای راهنمایی."

"این درخواست من آنچه که مردم نیاز به کمک و سپس هر پاسخ یک نکته. من امیدوارم پولی نکته در بازگشت," او گفت:. "این چیزی است که حصول و نه بیش از حد دیوانه است. این می تواند طیف وسیعی از حیوان خانگی نکته برای زندگی نکات آرایش نکات."

هیچ بلوز بنفش برای S'Arbleu

بنفش S'Arbleu همه کاره مجری که صحبت می کند چندین زبان sews اکثریت قریب به اتفاق قربانیان خود را لباس و حس شوخ طبعی است که می تواند کسب دو شست تا از Statler و والدورف این می شه منتقد فیلم اواز یا موسیقی دو نفری از Muppets.

S'Arbleu به طور منظم می رود حاضر به نشان می دهد او را تا تحولات قبل از او را نشان می دهد در, بارکد, کراکر, خانه, بلوز جونیور Bar & Grill و مایکل پاسگاه.

بنابراین آنچه که در این دمدمی ملکه انجام می دهند با تمام خرابی ؟ او شده است نشان make-up tips, مانند او همیشه می کند.

"ذهنیت من این است که من در حال حاضر انجام زندگی می کنند ، من آن را انجام دهد شاید دو تا سه بار در هفته و یا فقط یک بار در هر هفته. این بستگی دارد که چگونه من احساس. در حالت عادی از روال مفید بود برای من و من امیدوارم که آن را مفید برای افراد دیگر. ما همه در خانه بودن claustrophobes و این ممکن است کمک به مردم احساس بهتر," او گفت:.

در حالی که او بیشتر خودداری از جمع آوری پول برای خودش انجام داده است و اجرای آنلاین برای کمک به جمع آوری پول برای نوار کارکنان در سالن که در آن او به طور معمول انجام می دهد.

به عنوان یک طرف از او انجام می دهد چند بار در هفته استراحت مجاز S'Arbleu به آغوش صورت مو است که معمولا, است, اصلاح کرده, کردن هر روز.

"بخشی از من ساز است به این فکر می کنم به عنوان یک تعطیلات اجباری. من گفتن خودم به انجام بکشید. من می توانید انجام دهید, آرایش, اما این یک فرایند و نه یک عملکرد. من سرسختانه امتناع از اصلاح. آن را بیشتر شبیه من قصد ندارم به خاطر من در یک استراحت."

موسیقی (Wo)مرد

Carmina Vavra است artsy ملکه با شعله ور شدن برای مرحله. طرفداران می توانید پیدا کردن او انجام در Avant باغ مایکل پاسگاه Piggy آشپزخانه و نوار و نوار. در عین حال زمانی که فاجعه رخ داد و همه او را نشان می دهد قرار داده شد و در وقفه او با تکیه بر ویژگی های پس زمینه از طریق دریافت و انشاءالله در چند دلار است. این سرهم بندی کردن بسیار مهارت در میکس موسیقی.

Carmina Vavra is a Jackie of all trades. She mixes music, runs tech at shows, performs in drag, and is a video game mastermind.

Carmina Vavra است Jackie از تمام معاملات. او مخلوط موسیقی اجرا می شود tech در, نشان می دهد, انجام می دهد در کشیدن و تصویری بازی متفکر.

عکس Corby شفر

"من مخلوط-کارگاه ساخت چون من را به کمیسیون مخلوط به خصوص در کشیدن پادشاه در جامعه است. این یک مهارت است که من و می توانید در بازار و کمک به مردم," او گفت:.

اما اگر که کار نمی کند, او یکی دیگر از ترفند تا پر و تزیینات از آستین. از آنجا که بسیاری از هنرمندان معیشت بستگی دارد موفقیت خود را به حساب های رسانه های اجتماعی Vavra برنامه ای برای نگه داشتن چیزهای تازه در زمان استراحت.

"دیگر چیزی که من برنامه ریزی در حال انجام است جریان بازی های ویدئویی است. من قصد دارم به کشیدن و بازی بازی های ویدئویی," او اضافه شده است.

آن را حس به عنوان Vavra شده است یک عضو از هوستون Gaymers شد و در یک نقطه و رفتن به میزبان برای این گروه است.

"من مشغول به کار با آنها را برای بیش از یک سال در حال حاضر. قبل از اینکه این همه من می خواهم به انجام ماهانه ناهار در گواوا لامپ که در آن ناهار شروع می شود در 9 p. m. برای بازی های ویدئویی و در نیمه شب ما را همه فوتبال کشیدن نشان می دهد," او گفت:. "آنها چگونه من شروع به کشیدن یک زن و شوهر از سال پیش. آنها برخی از اولین دوستان من در هوستون زمانی که من در اینجا نقل مکان کرد از کالج."

خواندن چیست ؟ ...اساسی!

آنجلینا DM Trailz به طور معمول می توان انجام در نوار Boheme, بارکد, جونیور Bar & Grill و شایعات در نوار ساحلی. اما زمانی که خانم رونا منفجر به شهر Trailz تصمیم به احیای هوستون محاصره کشیدن ملکه زمان داستان در یک فرمت آنلاین. در سال گذشته او به طور داوطلبانه با فرمت قبل از آن در نهایت از رده خارج از هوستون کتابخانه های عمومی برنامه نویسی.

Trailz دو زبانه است سرگرم کننده که slays لب همگام سازی و تسلط ویولن و او با استفاده از این مهارت ها برای نگه داشتن مردم در تمام سنین گرفتار است. او به خصوص با الهام گرفتن بخشی در آموزش و پرورش سرمایه گذاری به دلیل تربیت و بستگان.

"من دوست داشتم آن را انجام می دهند. من برادرزاده ها و برادرزاده و آن را بخشی از آنچه که من می خواستم برای انجام. پدر و مادر که کودکان خود را به کشیدن ملکه زمان داستان در کتابخانه در حال حاضر با آنها گیر کرده در طول این زمان, و من می خواستم به انجام چیزی است که آنها می تواند لذت بردن از با هم," او گفت:. "من واقعا نگه داشتن بر روی خاطرات من از دوران کودکی و یکی از آنها درس خواندن به من در حالی که من در یادگیری زبان انگلیسی است. من دوست داشتم کمک به ایجاد خاطرات مشابه."

Trailz اضافه شده است که تنظیم به تغییر چیزی است که او همیشه انجام می شود. به عنوان یک مهاجر به ایالات متحده آمریکا, او در بر داشت او در امان باشد. به عنوان یک موسیقیدان او eked پول-ساخت سرمایه گذاری. به عنوان یک کشیدن عملکرد او ایجاد کرده است یک پایه فن و ثابت رزرو.

"فقط با هر هنرمند ما را به آنچه که ما داریم و قالب آن را به وضعیت در اطراف ما. من همیشه تطبیق با هر وضعیت من در مواجهه با. دوستان من نه به عنوان خوش که من هستم, اما این است که بسیار متفاوت برای من," او گفت:. "آن متفاوت است در حس من به انطباق به سرگرم کننده مردم با هنر کشیدن از طریق تلفن و از طریق راحتی از خانه خود را. بود که چالش برانگیز ترین بخش برای من است."

طراحی بر یک استعداد

چوپان ناکس شده است, نقاشی بر روی پر زرق و برق چهره برای سال, اما مدتها قبل از آن زمان به بعد او یک هنرمند است که با ایجاد مداد طرح و نقشه است. پس او را بکشید شده است را در خود نگه دارد او را از رفتن به سرگرمی است.

"من همیشه فقط کشیده شده برای نگه داشتن خودم را اشغال کردند از آنجایی که من بچه بودم. مداد و کاغذ به راحتی در دسترس هستند و پدر و مادر من می خواهم آنها را به من به من مشغول نگه دارید. من همیشه می خواهم شروع به نقاشی اما نه آنها را به پایان برساند. در چند سال گذشته من دوباره اجرا رشته نقشه کشی."

تصاویر او gravitates سمت در حال شکل اسکیت باز. با, درام, دلشکسته, تعلیق, هنری و شادی می آید که با هر عملکرد یخ این موضوع به مدت طولانی مجذوب ناکس. او می گوید: هر چند که او مایل به کار در کمیسیون به رسم هر کسی درخواست.

"من امیدوارم که مردم می توانند درک کلاسیک, رسانه هنر like a good ol', مد, مداد. وجود دارد یک جایی در این دنیا برای آن امیدوارم."

نقشه های خود را در هر نقطه از سه تا شش ساعت است اما آنها همچنین ارائه یک استراحت از دیوانگی از عدم اطمینان در مورد آینده. در واقعی ملکه کشیدن سبک بیان احساسات که با کمی استعداد بیشتری.

"گذشته از اینکه یک سرگرمی طراحی شده است کمک می کند با استرس از نابودی جهان به عنوان ما آن را می دانم."

زنده باد ملکه

در حالی که این پول احتمالا جریان راه است که آن را قبل از COVID-19 کشیدن نوازندگان ثابت کرده اند ضرورت واقعا مادر اختراع است. آن را به یک کسب و کار جالب پاسخ به یک جای غیر متعارف چالش است که هیچ کدام تا کنون فکر بسیار کمتر مواجه شده است.

با وجود آن همه وجود دارد این است که ناگفته افتخار کد که بسیاری از آنها به دنبال. آنها سعی می کنند خود را سخت به انجام آنلاین را نشان می دهد تنها زمانی که آنها خواهد توانست به طور معمول رزرو در یک محل است. ولگرد در خارج از آن زمان مشاهده شده است به عنوان بیش از حد فرصت طلب هنگامی که وجود دارد یک مقدار محدود از منابع در دسترس و آن را فرسوده جامعه خوب خواهد شد اگر اجرا بیش از حد اگزوز آنلاین خود را راه خیلی زود به خاموش کردن.

"من می دانم که افرادی وجود دارند که لازم نیست آنچه آنها نیاز دارند در حال حاضر, و من نمی توانم در وجدان خوب بپرسید برای کمک به زمانی که به کسی نیاز دارد که پول در حال حاضر, و من می توانم صبر کنید چند هفته. من می دانم که دیگران به آن نیاز دارید بیشتر" S'Arbleu گفت.

تماشای کشیدن هنرمندان در تلاش برای دریافت نیز استارک یادآوری است که این کار نه برای ضعف قلب است.

"چیزی که این بیماری همه گیر در حال نشان دادن مردم است که اگر شما در کشیدن برای شادی انجام کشیدن واقعا وجود دارد نه دلیل خوبی برای انجام آن است. با موفقیت rupaul's Drag Race, برخی از مردم سعی کرده اند آن را به یک حرفه ای است. اما پس از آن چیزی شبیه به این اتفاق می افتد و اگر شما انجام نمی کشیدن برای عشق از آن شما در حال رفتن به چیزی خارج از آن. این یک پول حرفه ای," او اضافه شده است.

یاقوت کبود یک دیدگاه خوش بینانه است که رسانه های غیر متعارف برای کشیدن هنرمندان را در کوتاه مدت اجرا به عنوان زمانی که رسانه های اجتماعی است که راه درست استفاده می شود.

"اگر شما در این نگاه از یوتیوب دیدگاه برخی از افراد را چک کردن فیلم های خود را. اگر ما می توانید شیب را که کمی Facebook خواهد آن را بخورم ، این ماده از مثبت به مطالب و موضوعات مردم می خواهم به بحث در مورد" او گفت:. "پیدا کردن مخاطبان آن را جذاب و رسیدن به آن است. خودتان می شود. معتبر زیرا مردم می خواهم که به جای کپی کربن."

و همه هنرمندان موافقت کرد: ایمن ماندن. در خانه بمانند. کمتر مردم را هر چه زودتر همه ما می توانیم بازگشت به ظاهر عادی.

به دنبال نوازندگان: @athena_sapphiree, @carminavavra, @chloeeknox, @iamqueenangelina, @violetwithav



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب