برجسته هاری-Naam در آیین هندو: مزایای شعار "خرگوش کریشنا" Mahamantra

گرفتاری میلیون ها نفر از مسلمانان بنگلادش در مورد تروریسم و پاکسازی قومی در مواجهه با آنها می رود بی سابقه. Pi

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399
Hindus terrorized
گرفتاری میلیون ها نفر از مسلمانان بنگلادش در مورد تروریسم و پاکسازی قومی در مواجهه با آنها می رود بی سابقه. Pixabay

این است که ظاهرا یک دنیای جهانی که در آن غیر قانونی Rohingya پناهندگان احترام هستند و garlanded بی گناه بنگلادش هندوها ظالمانه تحت درمان با رفتارهای غیر انسانی. سازمان های بین المللی و افراط گرایان گروه که محکوم به جرایم ناشی از نفرت و نژادپرستی تبدیل شده است چشم خود نسبت به وضعیت میلیون ها نفر از مسلمانان که در معرض خشونت در بنگلادش هر سال است.

تصور کنید یک خانواده زندگی در بزرگ زیبا خانه آبا و اجدادی. این خانه در اصل متعلق به خانواده بود صندلی از یک تمدن با شکوه که در آن شادی روشنفکری و پیشرفت اعلام شد, هموار, همراه با سنت. پس از آن آمد به عنوان یک نتیجه از سری از فاجعه misadventures برخی کینه جو غم انگیز و معاند 'مهاجمان' gunged با دوگانه آرمان و زیان باخته. آنها – در ابتدا پس از جوجه اشیانه خود را در خانه مجاور – به تدریج شروع به گسترش رسیدن به خود را بلع مجاورت خود ایجاد ویران کردن و تخریب در سراسر succouring تاریکی; در نهایت کاهنده نور از فرهنگ است. تجاوز به عنف و قتل عام, کشتار و پرقدرت تبدیل تبدیل بزرگوار عطر از خانه به یک تاریک و تیره بازتابی از قلمرو تاریک.

این داستان از بنگلادش هندوها. آنها بوده است موضوع به جنایات وحشیانه و تخریب متعهد اکثریت بنگلادش که مانت یک بیماری پاکسازی قومی. اخیر توده علاوه بر این به فهرست ساخته شده بود در سال 2017. در سال 2017 به تنهایی با توجه به بنگلادش Jatiya هندو Mojahote یک چتر سازمان به نمایندگی هندوها در بنگلادش 107 هندو بنگلادش غیر نظامیان کشته شدند, 31 هندو قربانیان ناپدید شد حداقل 25 هندو زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفتند, 23 هندوها بودند با زور و اجبار تبدیل شده و 235 معابد هندو و مجسمه در بنگلادش تخریب شد. همان گزارش همچنین ادعا کرد که 782 بنگلادش هندوها بودند مجبور به فرار به هند به دلیل آزار و اذیت توسط دولت بنگلادش و گروه های اسلامگرای رادیکال. این به این معنی است که 6,474 مختلف جنایات متعهد شدند در برابر جامعه هندو در بنگلادش در سال 2017. که حتی بالاتر در 11,335 در سال 2016. یکی از نمونه های آن دیده می شد در Sovandadi روستای پتیا Chittagong که در آن خانه ها از 20 به 22 خانواده هندو بودند به زمین سوخته.

و این همه فقط به 'گزارش داد آنهایی که. Shipan کومار باسو سر از هندو مبارزه کمیته معتقد است که بسیاری از جنایات در بنگلادش در حال گزارش نشده: "بسیاری از هندو خانه ها سوزانده شدند و در چیتگنگ Moheshkhali وجود دارد و دیگر جنایات رخ داده است که در برابر اقلیت اما آنها منتشر نشده و در هر روزنامه است." مشکل می کند پایان ندارد وجود دارد. قدرتمند تأسیس دولت بنگلادش توابع به طور مستقیم و غیر مستقیم یا در حمایت از مجرمان و یا در جهل از جنگ است. جنایات بیشتر از آن زمان است که این موضوع هیچ ارزش به مقامات بنگلادش. و مجرمان در واقع گاهی می شود یک کمک دست از استقرار.

Hindus
بنگلادش جنگ استقلال منجر به جابه جایی تقریبا 10 میلیون هندوها. Pixabay

پست-بنگلادش جنگ استقلال حدود 10 میلیون یهودیان آواره شدند و آن را دشوار است برای مقامات برای ایجاد مستقیم مالکیت از اموال مشخص شده در حقوقی زمانبندی و این واقعیت نشان داد چهره واقعی مقامات بنگلادش. ایجاد به طور خاص دولت عوامی لیگ مصادره 1.05 میلیون هکتار از هندو زمین واگذار شده از طریق اموال, قانون سال 1972 و سود از آشفتگی نمایش کاملا بدون مراقبت برای هندوها است. مقامات بارها و بارها ثابت شده آنها را نگه دارید هیچ دلسوزی و احساس مسئولیت نسبت به دین.

زشت آزار و اذیت از سال 1971

زشت ترین نوبه خود در آن زمان بود البته 1971 جنگ از آزادی هنگامی که ویژگی های پاکسازی مسلمانان به طور گسترده ای انجام می شود. در سال 1971 در طول 9 ماه طولانی آزار و اذیت انجام شده توسط ارتش پاکستان در شرق پاکستان هدف اصلی بود و جامعه هندو. مسلمان ارتش پاکستان به راه انداخته یک سری از 'هولوکاست' مانند زیان تلافی آزار و اذیت ربوده شدن, تخریب, جرم قتل و تجاوز عمدتا هندوها با هدف quashing هندو فرهنگ و دین خود را 'خاک'.

یک بار یکشنبه روزنامه نگار آنتونی Mascarenhas گزارش در این مراسم نوشت: "من در گرفتن نگاه اول من در لکه های خون است که گسترش بیش از این در غیر این صورت سبز رنگ زمین از شرق بنگال. آن را قتل عام غیر Bengalis در savage فوران بنگالی نفرت. در حال حاضر آن است که یک قتل عام انجام شده توسط غرب ارتش پاکستان است. هندوها شکار از روستا به روستا و درب به درب به ضرب گلوله کشته شد خاموش پس از یک گذرا کوتاه بازوی بازرسی نشان داد آنها ختنه نشده. من را دیده اند بازگشایی انسان اهداف و کسانی که بشریت به آنها کمک کند بريدن تحت پوشش تاریکی و حکومت. من شاهد خشونت کشتن و سوزاندن ماموریت پس از ارتش که پاک کردن شورشیان دنبال پوگروم در شهرها و روستاها. زنان مورد تجاوز قرار گرفتند و یا به سینه خود زده و با به طور خاص مد چاقو. کودکان را نه فرار از ترس و وحشت. آنهایی که خوش شانس بودند با پدر و مادر خود را, اما بسیاری از هزاران نفر از دیگران رفتن را از طریق آنچه باقی مانده از آنها را با چشم gouged و اندام های قطع شد."

Targeted Hindus
هندوها بودند در معرض شدید خشونت و رفتارهای غیر انسانی از جمله خشونت شدید در طول سال 1971. Pixabay

شدید خشونت و رفتارهای غیر انسانی را محصور هندوها ، مسلمانان از شرق پاکستان دچار یکی از بدترین نسل کشی در تاریخ است. آن را سخت ترین سال در حال حاضر تاریک قرن برای آنها به 2.5 میلیون به 3 میلیون نفر از مسلمانان قتل عام شدند از جمله زنان و کودکان است. به عنوان وحشیانه عمل می کند ادامه داد: بسیاری از گریخت خون زمینه برای محافظت از خود و خانواده خود را. هندوها شد نخست اهداف ارتش 80 درصد از پناهندگان فرار شرق پاکستان بودند هندوها شماره حدود 8 – 10 میلیون.

سیدنی H. Schanberg نیویورک تایمز خبرنگار به داکا در سال 1971 به یک حساب دست از قتل عام بی رحمانه چگونه بسیاری از است هندوها در بنگلادش است. او گفت: "سخت ترین ضربه شده اند اعضای جامعه هندو که سرقت از اراضی خود را و مغازه های سیستماتیک ذبح و در برخی جاها با رنگ زرد تکه های مشخص شده 'ثانیه'. همه از این به طور رسمی تحریم دستور و اجرا تحت حکومت نظامی از اسلام آباد." زنان قرار گرفتند و وحشت از یک نوع متفاوت است. Schanberg نوشت: در مورد جنایات "ارتش پاکستان و Razakars متوقف نمی شود به سادگی در قتل عام مسلمانان. آنها همچنین در زمان به تجاوز به عنف بنگالی زنان است. در طول این وحشتناک بار بیش از 200,000 بنگالی زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفتند و بسیاری گرفته شد به عنوان بردگان جنسی و تجاوز چندین بار توسط ارتش پاکستان.

به اصطلاح 'سکولار' media را انتخاب کنید و حتی در نظر گرفتن این قتل عام ارزش گزارش کردن. اکثریت مردم بود و در نتیجه غافل از تخریب برنامه ریزی شده خود را از دانش و معرفت و قوم و خویش. این نسل کشی جلوه ای از این ایده که منجر به یک سری از جزئی جهادی حوادث مؤثر بر مسلمانان همیشه از سال 1947 partition. سال 1971 بود که یکی از این رویداد است که حتی نمایندگی تمامیت این وضعیت است.

Hindu women
هندو قبیله ای از زنان ما تجاوز آنها تحت درمان قرار گرفتند inhumanly. کامپیوتر: Indiafact

جمعیت به شدت تغییر

تخریب و نابودی جامعه هندو خود شناسی و فرهنگ و دین به عنوان یک کل نشان می دهد یک الگوی. درست از سال 1951 سریع و مداوم در کاهش جمعیت هندو در بنگلادش است دیده می شود(در شرق پاکستان 1947-1971).

قبل از پارتیشن هندوها در شرق بنگال پس از آن تشکیل شده 30-31 درصد از کل جمعیت. پارتیشن منجر به هجوم هندوها در بهارات و خارج شار از مسلمانان در شرق پاکستان است. مهاجرت کاهش تعداد هندوها در شرق پاکستان به حدود 22 درصد از کل جمعیت هر سال 1951 بررسی. چند دهه پس از پارتیشن زمانی که شن و ماسه و حل و فصل شد مذهبی شناسی از شرق پاکستان قرار بود با ثبات است. هندوها شد به طور مداوم کاهش و کاهش در تعداد این بود که به وضوح نشان داده شده در یک مقاله در Indiafacts به عنوان به خوبی.

از جمله شرایط اجتماعی و اقتصادی, قومیت, چشم انداز, باروری و مرگ و مير پایدار و مستمر جمعیت شناسی مذهبی به طور طبیعی منجر به کاهش جمعیت. با وجود شرایط مشابه اقلیت ها در بنگلادش غیر طبیعی نگه داشته و در محو. "با توجه به دارد آزار و اذیت و ارعاب و اجباری تبدیل به اسلام و هندو-جمعیت اقلیت نگه داشته رو به کاهش" نوشت: Rahul Gupta برای هندو Jagruti برای samiti.

مطالعه از داده های دولت از 1941-2011 نشان می دهد نشانه های روشنی از کاهش جمعیت هندو و غیر طبیعی تغییر در جمعیت. در سال 1961 هندو جمعیت کاهش به 18.50 درصد از کل جمعیت. به عنوان یک نتیجه از نسل کشی آن بیشتر قطعه قطعه به 13.50% در سال 1971. در نهایت کاهش به 10.70% با توجه به آخرین سرشماری سال 2011 است. اما در همان زمان جمعیت مسلمانان نگه داشته و در افزایش و گسترش از 78.90% در سال 1951 به 89.10% در سال 2011. اثرات پرقدرت تغییر در جمعیت لمس vicinal بنگال غربی نیز که در آن هندو جمعیت بین سال 1951 و در سال 1991 کاهش 4.1% در حالی که جمعیت مسلمانان افزایش یافته است 3.6%.

کریستالی و pellucid نشانه ای از وحشتناک پاکسازی قومی از مسلمانان بنگلادش است در معرض توسط این الگو. این جهانی است که هنوز هم بی اطلاع و یا عمدا سکوت در این سیستماتیک پاکسازی قومی است. جهانی در رسانه های خیانت اخلاق روزنامه نگاری و ضروری ارزش های بشریت با نادیده گرفتن چنین موردی در حال انجام پاکسازی قومی چگونه بسیاری از است هندوها در بنگلادش است. هند پس از سال اشک و گریه در نهایت اذعان کرد شرایط خود را با به طور رسمی تصویب یک قانون برای ردیابی سریع تابعیت خود را در هند است. مقصر تغییرات اما قربانی نمی کند. سال بعد اصلی ساکنان صرف راه رفتن مرده.

همچنین بخوانید: 40.7 میلیون کارگران آمریکایی به دنبال مزایای بیکاری

اما با وجود هر ادعای تابعیت متمم قانون (2019) مطابق با استانداردهای جهانی طلا از نوعدوستی بود, بسیاری – که عمدتا مسلمانان در هند در آغوش برابر آن. عمل است که نفرت رسما در elision از مسلمانان به عنوان پناهندگان همراه با هندو بودایی بودند سیک ها, Parsis و مسیحیان است. یک فرصت به استقبال رنج آنهایی که کاهش یافته است گرفتار به squinted تیره و تا حدودی مرضی تفسیر سکولاریسم. در حالی که اکثر سرخپوستان را باز کرده اند تا سلاح های خود را به پناه بی گناه اقلیت از 3 کشورهای اسلامی; برخی از افزودن نمک به زخم های خود را با اعتراض به این عمل می کنند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن