Love Jihad ، Yogi Adityanath ، دادگاه عالی الله آباد: سفر رام نام ساتیا

[ad_1] Yogi Adityanath ، وزیر ارشد UP در حال سخنرانی در یک گردهمایی انتخاباتی در منطقه Jaunpur این ایالت بودL

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

Yogi Adityanath ، وزیر ارشد UP در حال سخنرانی در یک گردهمایی انتخاباتی در منطقه Jaunpur این ایالت بود

Lucknow:

یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش امروز برای طرح مسئله "جهاد عشق" ، و استناد به "دادگاه عالی الله آباد" در مورد تغییر دین برای ازدواجRam naam satya "- شعار تشییع جنازه هندوها - تهدید نادرست محجبه "کسانی که ... با احترام خواهران ما بازی می کنند".

یوگی آدیتیانات ، که دولت وی به دلیل موج جنایات وحشتناک علیه زنان مورد انتقاد قرار گرفته است - از جمله دو مورد جداگانه تجاوز به زنان دالیت در ماه سپتامبر - همچنین برنامه های خود را برای "Mission Shakti" تکرار کرد تا "از کلیه خواهران و دختران محافظت کند" "

"دادگاه عالی الله آباد گفته است كه تغییر دین برای ازدواج لازم نیست. دولت تلاش خواهد كرد تا" جهاد عشق "را مهار كند. ما قانونی وضع خواهیم كرد. من به کسانی كه هویت خود را پنهان می كنند و با احترام خواهران ما بازی می كنند هشدار می دهم ،" یوگی آدیتینات " در تجمع در جائونپور برای نظرسنجی به هشت کرسی مجلس گفت.

"اگر راه خود را اصلاح نمی کنی ،"Ram naam satya ' (شعار مربوط به مراسم تشییع جنازه هندوها) سفر آغاز خواهد شد "، و افزود كه دولت وی" مطمئن خواهد شد كه خواهران ، دختران محافظت می شوند. ما برای موفقیت در انجام این عملیات تا حد زیادی تلاش خواهیم کرد ".

"جهاد عشق" اصطلاحی است که گروه های راست برای هدف قرار دادن روابط بین مردان مسلمان و زنان هندو به کار می برند ، که ، آنها می گویند ، یک فریبکاری مفصل برای تغییر دین زنان است.

این همچنین اصطلاحی است که دولت آن را رد کرده است. در ماه فوریه ، دولت به مجلس گفت این اصطلاح در قوانین موجود تعریف نشده است و هیچ موردی توسط هیچ آژانس مرکزی گزارش نشده است.

با این وجود ، این موضوع در هفته های اخیر با شروع بیانیه Assam BJP برای رای گیری سال آینده با بیان اینکه دختران در این کشور "طعمه عشق به جهاد" می شوند ، خبرساز شده است.

در ماهاراشترا جلسه رئیس کمیسیون ملی زنان ، Rekha Sharma و فرماندار ایالت ، به دلیل بحث در مورد "افزایش پرونده های جهاد عشق" مورد انتقاد قرار گرفت. این جلسه در میان اعتراضات به تبلیغ اخیر تانیشق صورت گرفت که پس از اتهامات تبلیغ شده "جهاد عشق" پس گرفته شد.

ماه گذشته دادگاه عالی الله آباد دادخواست یک زوج متاهل را که خواستار محافظت در برابر "اقدامات قهری" بستگان بود و قصد دخالت در زندگی آنها را داشتند ، رد کرد.

دادگاه ، که هرگز اصطلاح "جهاد عشق" را ذکر نکرد ، حکم داد که چون همسر - که در یک خانواده مسلمان متولد شده بود - فقط یک ماه قبل از ازدواج به آیین هندو روی آورد - "این به وضوح نشان می دهد ... تغییر مذکور فقط به منظور ازدواج صورت گرفته است ".

دادگاه همچنین به حکم 2014 خود استناد کرد ، که می گوید: "... تغییر دین به اسلام ... صرفاً به منظور ازدواج ، نمی توان گفت که یک تبدیل معتبر است".


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن