اعترافاتی که طبق قانون NDPS در مقابل پلیس انجام نمی شود دلیل نیست ، نمی تواند دلیل محکومیت باشد: SC - اعترافاتی که طبق قانون NDPS پیش از پلیس پیش بینی نشده است ، نمی تواند دلیل محکومیت باشد: SC

[ad_1] دادگاه دیوان عالی کشور با اکثریت 2: 1 این حکم را صادر کرده است.دهلی نو: دیوان عالی کشور در پرونده ای ک

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
اعترافاتی که طبق قانون NDPS در مقابل پلیس انجام نشده است ، نمی تواند دلیل محکومیت باشد: SC

دادگاه دیوان عالی کشور با اکثریت 2: 1 این حکم را صادر کرده است.

دهلی نو:

دیوان عالی کشور در پرونده ای که مربوط به مواد مخدر است تصمیم مهمی داده است. دادگاه اوج گفته است که طبق قانون NDPS ، اظهارات متهم قبل از یک افسر پلیس را نمی توان به عنوان مدرک در نظر گرفت. نمی تواند مبنای محکومیت متهم قرار گیرد.

همچنین بخوانید

دادگاه 3 قاضی دیوان عالی کشور در تصمیم خود با اکثریت آرا این نظر را داد. دادگاه گفت که طبق بند 53 قانون NDPS (قانون مواد مخدر و روان گردان) ، اعتراف به افسر پلیس به عنوان یک دلیل قابل قبول تلقی نخواهد شد. طبق این قانون ، محکوم کردن متهم به جرم نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. دادگاه دیوان عالی کشور با اکثریت 2: 1 این تصمیم را صادر کرده است.

این تصمیم در حالی صورت گرفته است که اداره کنترل مواد مخدر (NCB) بمبئی در مورد سو abuse مصرف مواد مخدر و قاچاق کالا. در بنگالورو و شهرهای دیگر ، پیچ مستمر پیچ در دست فروشان مواد مخدر وجود دارد. بسیاری از ستارگان سینما نیز در بمبئی در این مورد س questionال شده اند. NCB تحقیق در مورد ارتباط مواد مخدر را در پرونده سوشانت سینگ راجپوت بازیگر بالیوود آغاز کرد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن