لی شهرستان soars گذشته 10,000 COVID-19 موارد در رکورد شکنانه روز فلوریدا

مایکل براون و دن DeLuca اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:44 PM EDT Jul 12, 2020فلوریدا, وزارت بهداشت, گزارش یک رکورد ش

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

فلوریدا, وزارت بهداشت, گزارش یک رکورد شکنانه 1,275 اضافی COVID-19 موارد در لی شهرستان در روز یکشنبه افزایش شهرستان تجمعی کل به 10,123.

یکشنبه روزانه بالغ بر شکست Lee County قبلی یک روز در مورد ثبت 695 (مجموعه در 26 ژوئن) با 83 درصد است.

لی شهرستان نیز مجموعه ای جدید خوانده شده را علامت به صورت روزانه آزمون گزارش شده است. این 1,275 اضافی coronavirus نفر از 7,086 آزمون و در نتیجه مثبت رای از 18٪.

لی هفت روز نورد متوسط روزانه موارد نیز به یک رکورد بالا سطح 370.14 یکشنبه.

علاوه بر این, فلوریدا, مجموعه ای از یک بعد پرونده برای موارد جدید (15,300) و آزمون گزارش (99,003). تجمعی ایالت مثبت افزایش نرخ برای 28 روز متوالی به 10.47%. هفت روز به طور متوسط برای جدید COVID-19 مورد در فلوریدا شروع به پریدن کرد به بالا از 9,957.

دو شهر لی کانتی که رای به رد اجباری ماسک احکام در هفته گذشته - کیپ کرال و فورت مایرز به راحتی تنظیم تک-بعد سوابق COVID-یکشنبه 19 مورد با توجه به دولت گزارش روزانه است. کیپ کرال اضافه 268 موارد بیش از دو برابر قبلی خود بالا روزانه از 123 در جولای 3. این شهر را هفت روز به طور متوسط روزانه موارد نیز افزایش یافته و به تمام زمان بالا 85 در مجموع 2,103 موارد است.

اسکودوی کیپ مرجان شورا رای 5-3 در جولای 6 رد ماسک پیشنهاد حتی اگر همه اعضای شورا گفت: آنها با پوشیدن ماسک و ادامه خواهد داد به انجام این کار. بسیاری حاکی از تمایل به تمرکز در ادامه به آموزش های عمومی در مورد اهمیت پوشیدن ماسک.

"همانطور که برای توصیه در آموزش و پرورش, من فکر نمی کنم وجود یک فرد وجود دارد که شنیده می شود با پوشیدن یک ماسک برای رفتن به امن تر برای جامعه خود" کیپ کرال شهردار جو Coviello که آغاز ماسک ویژه جلسه و رای به نفع فرمان گفت: در این جلسه. "ما تحصیل کرده لی بهداشت تحصیل کرده و آن را ادامه و مردم هنوز هم مبارز و آنها نمی خواهند به پوشیدن ماسک."

وزارت بهداشت کل COVID-19 موارد برای فورت مایرز که شامل برخی از خارج از تعریف شهرداری مرزهای افزایش یافت و به 4,316 یکشنبه, awith یک روز رکورد افزایش 549.

یک ماسک دستور شبیه به یک پیشنهاد در کیپ کرال رد شد 4-3 توسط فورت مایرز شورای شهر دوشنبه.

لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی بهداشت با صدور بیانیه ای پس از این اعداد منتشر شد یکشنبه:

"ما در انتظار یک افزایش COVID-19 موارد پس از چهارم جولای تعطیلات پس از آن تعجب آور نیست که ما در حال تجربه کردن تعداد رکورد در این آخر هفته. بسیاری از مردم در حال انجام کارهای درست – آنها تمرین خوب بهداشت دست آنها با پوشیدن ماسک در آنها به درستی اجتماعی فاصله. ما نیاز به تجمع همه این اقدامات بنابراین ما یک بار دیگر می تواند صاف و منحنی صرفه جویی در زندگی می کند."

در اخبار ویژه-مطبوعات پرسش و پاسخ مقاله جمعه Antonucci بر اهمیت ماسک:

"با موارد COVID-19 به سرعت در حال افزایش در جامعه ما آن است که مهم تر از همیشه به سرعت گسترش ویروس با پوشیدن ماسک نگه داشتن یک فاصله امن از دیگران به عنوان آنجا که ممکن است و تمرین خوب بهداشت دست.

"پوشیدن ماسک علمی ثابت شده است برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس. پس از آن است که در کنترل ما برای محافظت از خودمان ما خانواده و دوستان و همسایگان در حالی که همچنین کمک به حفاظت از با ارزش بهداشت و درمان منابع است. تهدید ویروس است که به عنوان واقعی به عنوان آن را تا به حال بوده است و موارد ادامه خواهد داد به افزایش است و اگر ما همین حالا اقدام فوری و انجام بخشی از ما به عنوان یک جامعه" Antonucci گفت.

بیشتر: Lee سلامت Q&A: چرا با پوشیدن ماسک ها مهم است ؟

فورت مایرز رد یک ماسک فرمان خراب در میان نژادی خطوط با تمام چهار سفید اعضای شورای - کوین اندرسون فرد Burson, Gaile آنتونی و شهردار سفت هندرسون - مخالف حرکت و سه نفر اعضای شورا رای گیری به نفع.

آمار نشان می دهد اقلیت هستند آمار نامتناسب با COVID-19 بیماری همه گیر. از طریق پنج شنبه دولتی از گزارش, سیاه ساکنان Lee County حساب 11 درصد از این شهرستان را در مجموع COVID-19 موارد و 18 درصد از بستری شدن در بیمارستان. ایالات متحده به داده های سرشماری برآورد 9 درصد از لی شهرستان جمعیت سیاه است.

Lee شهرستان کمیسیون هنوز به طور رسمی بحث در مورد یک county گسترده ماسک فرمان. چهارشنبه گذشته رئیس کمیسیون برایان Hamman اعلام کرد در یک ویدیو در Facebook صفحه است که او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus. کمیسر سیسیل Pendergrass گفت: در آن زمان این خبر که یک همکار بود مثبت بود هل دادن او به حمایت نیاز است که مردم با استفاده از ماسک ،

"آن بوده است و چهار ماه پیش و نبود حتی یک مسئله چهار یا پنج ماه پیش است اما در حال حاضر در دو هفته گذشته برخی از گروه های در حال هل دادن آن را برای برخی از دلیل" Pendergrass گفت: از ماسک بحث است.

دولت تایید Lee County اولین مورد از این رمان coronavirus در مارس 7, کمی بیش از چهار ماه پیش. در روز Pendergrass ساخته شده نظر خود را در مورد "گروه" در حال حاضر هل دادن ماسک حکم Lee هفت روز به طور متوسط برای جدید COVID-19 موارد 298.28. دو هفته قبل از آن در ژوئن 24, آن 105.57.

روز یکشنبه لی به طور کلی مثبت رای به افزایش 13.07 درصد کمترین آن بوده است از مارس 22 هنگامی که آن را 13.4 درصد و شهرستان تا به حال 26 کل موارد. در آخرین هفت روز, درصد از مردم تست مثبت برای COVID-19 در لی شهرستان است 16.5%.

سابق Fort Myers Beach شهردار آنیتا Cereceda گفت: او رفته به جایی که همه چیز بودند در شروع این بیماری همه گیر با توجه به افزایش تعداد.

"... بر اساس اعداد در ادامه به افزایش لی شهرستان و ایالت فلوریدا به خصوص جنوب فلوریدا من بسته تمام 3 از داستان من دوباره. من رفته به جایی که ما در پایان ماه مارس تا آنجا که در خانه ماندن و بسته شدن فروشگاه ها," او گفت:. "تنها وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما در کنترل ما در حال حاضر و برای من حفاظت از منابع من از اهمیت زیادی برخوردار و از این منابع بیشترین یکی برای من این است که کارکنان من."

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب