Karsyn Pasanowic: "من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان'

Karsyn Pasanowic ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 9:45 AM EDT 22 مه سال 2020در مارس 12, من وارد مدرسه مثل هر روز

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

در مارس 12, من وارد مدرسه مثل هر روز عادی هیجان زده شروع به شکستن بهار.

که صبح دوستان من پیوست و من در ماشین من مثل معمول و ما داشتند حرف زدند خندید و ساخته شده Infinite تصویری.

در آن زمان هیچ یک از ما فکر این امر می تواند ما آخرین بار حلق آویز کردن و ایجاد خاطرات قبل از 7 ساعت زنگ.

به عنوان آن روز رفت و در بیشتر و بیشتر بحث شده بود در مورد COVID-19 و ما شنیده دانشگاه ها و کالج ها شروع به انصراف از کلاس. از شنیدن این خبر تعجب آور به نظر می رسید در ابتدا به این همه احساس ناگهانی و شدید. در پایان روز مدرسه معلمان و دانش آموزان سؤال شد اگر ما را حتی رزومه مدرسه پس از ما ،

برای من که غیر منطقی بود و در اکثر من انتظار ما به تمدید چند روز تا یک هفته. اما در روز پس از آن بسیار آشکار است که این وضعیت بدتر از من انتظار داشتم و در مورد به پاره کردن و دور بهترین قطعات از من ارشد سال است.

عکس: Lehigh فارغ التحصیل از سالمندان دریافت لباس و کلاه

عکس: ECS جشن آن grads با سالنامه حیاط نشانه کاروان از کلاه و لباس

هنگامی که خبر شد و برای اولین بار ساخته شده در مورد کوروناویروس من حتی در نظر گرفتن این احتمال که ما خواهد بود بنابراین تا حد زیادی متاثر از آن و یا که آن را گسترش راه آن را انجام داد. شاید این فقط من که نادان به حقایق و یا بیش از حد خوش بینانه است که من می توانم در ادامه با من زندگی عادی. اما من واقعا شروع به درک تاثیر این بیماری همه گیر و چگونه به شدت تمام زندگی ما تغییر خواهد کرد زمانی که عمده حوادث آغاز شده برای رسیدن لغو شد.

اولین چیزی که باید از من گرفته شده و من همکلاسی ما بود رخصتی بهار, سفر به ایرلند و اسکاتلند. برای این سفر برنامه ریزی شده بود و ما با حضور در جلسات متعدد به بحث در مورد برنامه ها و سفرنامه از جمله تورهای قلعه ها و کشتی به Cairnryan.

همه ما تا به حال شده است به دنبال به جلو به این تجربه از آغاز ماه اوت ، اما فقط پنج روز قبل از ما برنامه ریزی شده بود به ترک سرپرست به ما اطلاع داد که ما نمی خواهد اجازه رفتن به سفر ما به عنوان نگرانی بیش از حد بالا بود که ما می تواند قرارداد ویروس.

این خبری بود که سخت ترین برای شنیدن و آمد به عنوان بزرگترین شوک به من اما من باز چشم خود را به واقعیت از آنچه در حال تبدیل شدن از ارشد سال است. پس از این بود که لغو آن نیست تعجب من زمانی که دیگر رویدادهای مهم سال از جمله مدل و حتی ما از فارغ التحصیلی لغو شد و دوباره از طریق زوم. نه تنها ما تا به حال به دست در این نقطه عطف ارشد سال, حوادث, ما همچنین از دست رفته فرصت ایجاد خاطرات ما آخرین روزهای دبیرستان و گفت: مناسب خداحافظی به ما نزدیک ترین دوستان و معلمان است.

با وجود تمام این نا امیدی من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان و همیشه گرامی داشتن خاطرات که من ایجاد کرده اید را با بهترین دوستان من و همکلاسی طی سه سال و نیم.

در حالی که این راه هر یک از ما در نظر گرفته شده بود به پایان رسید ما سال آخر دبیرستان, من خدا را شکر که من و خانواده ام سالم هستند و تحقق بخشیدن به آن می تواند بسیار بدتر برای همه ما است.

به عنوان ما قرار دادن تا این مدرسه سال, آن سخت است برای آمدن به شرایط با عدم بسته شدن است که همه ما اما من احساس می کنم آن است که بیشتر مهم است که ما سعی کنید به تمرکز بر روی مثبت و مشتاقانه منتظر فصل جدید هیجان انگیز از زندگی ما است که ما در انتظار زمانی که ما آن را از طریق این زمان به چالش کشیدن.

ارشد, مقالات

"Tianji ژانگ:" ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما"

"جیمز DeChoch: 'به کلاس 2020, کلاه ها را به شما'

"امیلی Venglar: 'من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم در آن'

"کول هرلی: 'گفت: COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال است که کتمان'

"Karsyn Pasanowic:" من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان'

"Shaznay Benwarisngh: 'شیشه ای من در نهایت شکست'

"مدیسون رینولدز: 'قادر به دیدن پیشرفت ایجاد یک بزرگتر حس امید'

"راسل کالدرون:" هیچ یکی از خنده در حال حاضر'

"بیلی Micard:" من همیشه تعجب می کنم اگر چه'

"در خود واژه ها: کلاس 2020 به ما نشان می دهد چگونه به بالاتر از یک بیماری همه گیر با 'مشاوره مریم گلی'



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن