صبحانه تور SWFL: 8 باید از خوردن صبحانه از غذاهای ناپل به اسکودوی کیپ مرجان — JLB میدارد

ژان لو Boeuf منتشر شده 8:00 AM EDT 21 مه سال 2020آه صبحانه. برای سال ما گفته شده آن را مهم ترین وعده غذایی روز

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

آه صبحانه. برای سال ما گفته شده آن را مهم ترین وعده غذایی روز است. البته من شنیده ام که نظریه رقابت با گفت: برخی از ناهار باید صمیمانه ترین وعده غذایی یا که شام است به مراتب بیشتر تصفیه شده.

اما من حقیقت را می دانم.

صبحانه شما قهرمان از وعده های غذایی. من با تشکر از شما برای اجازه دادن به من به خوردن چرب و شور براونز هش و decadently شیرین نان تست فرانسوی بالا انباشت اشیاء بدست آمده با توت فرنگی و خامه از همان صفحه. شور و شیرین. صاف و ترد. یین و یانگ است.

صبحانه کامل من.

بسیاری از جهان شده است غرقه شدن در takeout این روز که به من یک ایده است. اگر من می خواستم برای ایجاد یک نهایی صبحانه می تواند من را تا کنون که بدون خروج از ماشین من ؟ می تواند من سفر در سراسر جنوب غربی فلوریدا و لذت بردن از تمام این صبحانه?

بنابراین صبحانه تور متولد شد.

هشدار: آیا تلاش برای جمع آوری تمام از این و غذا خوردن آنها در خانه آنها خیلی بهتر است تازه و لوله کشی.

ماکارونی از زغال اخته کافه

زغال اخته را به مدت طولانی در خدمت برخی از مورد علاقه من پنکیک در ناپل. حتی یک بخش در منو به نام "کلوچه کارخانه." اما به هیچ وجه این کیک می تواند در مقایسه با عجله محصول ایجاد شده در خط مونتاژ. آنها بیش از حد عاشقانه گردد.

زغال اخته را در خدمت کلاسیک مانند موز و پن کیک زغال اخته همراه با چند گزینه های منحصر به فرد مانند 3 خوک ها در پتو با سه سوسیس لینک های پیچیده در ماکارونی یا بیکن ماکارونی را با گوشت مخلوط خمیر.

من یک سرگرم فرد, بنابراین من معدن غنی با تراشه های شکلات لطفا و با تشکر از شما.

(6:30 صبح تا 9 بعد از ظهر دوشنبه از طریق شنبه, 6:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر یکشنبه در 3350 ایالات متحده 41 N. ناپل; 239-430-0700; blueberrys-restaurant.com)

بیشتر: 7 مخفی-gem رستوران شما نیاز به پیدا کردن در ناپل — JLB میدارد

بیشتر: کمتر ناهار خوری بیشتر پخت و پز: چگونه 6 فورت مایرز ناپل وبلاگ نویسان مواد غذایی سازگار با COVID-19

دیگچه از Skillets

این یکی بسیار خود توضیحی. دیگچه برخی از بهترین اجرا و خلاق ترین تخم مرغ دیگچه در اطراف. همه دیگچه را با یک لایه پایین از سیب زمینی و دو تا تخم مرغ ساخته شده با این حال شما می خواهم هر چند توصیه می کنم بیش از آسان است. ظرف سرو با یک طرف از نان تست یک بیسکویت یا یک فصلی بیسکویت. این نمودار نیست در مورد scones اما دهان من فقط فکر کردن در مورد آنها.

این دیگچه آمده در طیف وسیعی از طعم. وجود دارد غنی از گوشت خوک کشیده کباب پز کتری پر شده با پیاز کبابی, کبابی فلفل و زبانه دار کباب سس و یا ادویه کاخون مرغ و بلغور کتری با مرغ کبابی, مرغ, سوسیس, فلفل بو داده و پیازچه چاشنی بیش پنیر بلغور یا سیب زمینی.

(مکان در ناپل فورت مایرز و بونیتا اسپرینگز; skilletsrestaurants.com)

بیشتر: 11 فورت مایرز و ناپل رستوران که آیا صبحانه شبیه هیچ دیگر — JLB میدارد

بیشتر: پورت رویال گروه با تشکر از پاسخ اول با $200,000 در کارت های هدیه از ناپل رستوران

شیرینی از تونی خاموش سوم

من دوست دارم صبح زود در تونی. چیزی وجود دارد به طوری تصفیه شده و در عین حال آرام در مورد جو تونی Ridgway ایجاد شده در تونی و در Ridgway نوار و جلو پنجره درب بعدی.

گاهی اوقات من می خواهم برای دریافت یک خوشمزه کربوهیدرات-y شروع به روز من با اسفناج quiche و عظیم پوسته پوسته روغنی کروسانت. و من فقط به نشستن و تماشای خیابان سوم جنوبی به زندگی می آیند.

من لحظه ای از صلح پاریس در وسط جنوب غربی فلوریدا.

(7 صبح تا 9 بعد از ظهر روزانه در 1300 سوم سنت S. ناپل; 239-262-7999; tonysoffthird.com)

ناپل بررسی رستوران: Ridgway Bar & Grill ساخته شده من احساس می کنم مثل خانواده سلطنتی

بیشتر: مارس: بهترین takeout وعده های غذایی ما خوردند در ناپل کیپ مرجان فورت مایرز

شیرینی از مستقیم از نیویورک شیرینی

اینجا شیرینی هستند کتری آب پز و پخته شده بپزید و اغراق شده ، شما می توانید آنها را توسط ده یا نیم دوجین با schmear از پنیر خامه گسترش (که عسل و گردو و پنیر خامه ای — اوه مرد) و یا ساخته شده را به یک ساندویچ صبحانه (گوشت خوک رول لطفا).

بیکن, تخم مرغ و پنیر, نان شیرینی حلقوی در مستقیم از نیویورک در مورد به خوبی به عنوان یک ساندویچ صبحانه می تواند به راحتی خالص. اما این هالاپینیو نان شیرینی حلقوی با آن طولانی و ادویه است. بالای آن این است که ترک خورده و فلفلی با بیت واقعی هالاپینیو. داخل آرام متراکم خمیر می دهد و می کشد.

یک چیز بیگل پرتاب آن مرزه بذر و دانههای هر که راه. و یک نان تست فرانسوی, نان شیرینی حلقوی را دارچین پوسته میشکند و بحران با هر نیش.

(مکان در ناپل و در بونیتا اسپرینگز; straightfromny.com)

JLB نقد و بررسی: مستقیم از نیویورک شیرینی در بونیتا اسپرینگز من ضعیف

بیشتر: 6 ناپل رستوران است که شما را در سراسر جهان در حالی که به سختی ترک خانه — JLB

قهوه از مرکز شهر قهوه و شراب شرکت

مرکز شهر قهوه و شراب شرکت hippest محل در بونیتا اسپرینگز. این یک اسپرسو نوشیدنی برای هر آبخوری قهوه مانند یک کاملا شیرین, کافه Cubano یا منحط s'mores macchiato کامل با سبوس و یک تست باد صبا همراه با خلاق elixirs مانند لیموناد اسطوخودوس و لندن مه اسپرسو.

گاهی اوقات من از راه من را فقط انتخاب کنید تا اسپرسو سرد از این محل است. "رفتن به فروشگاه مواد غذایی? Hmm بهتر است بروید شمالی برای اولین بار به انتخاب کنید تا برخی از قهوه است." "که چه ؟ من به پیاده روی به پستی است ؟ همچنین ممکن است هاپ در ماشین و گرفتن یک لیموناد."

من هرگز اجرا از بهانه برای دریافت قهوه در اینجا.

(8 صبح تا 3 بعد از ظهر و 5 بعد از ظهر-8 p. m. روزانه در 27546 پیر 41 جاده بونیتا اسپرینگز; 239-272-6068; downtowncoffeeandwinecompany.com)

کلوچه از Sunburst کافه

من صرف بسیاری از یک روز صبح در Sunburst با دارچین مستی اسپرسو یک سانتافه تقلا و چسبنده و شکلات و پرتقال بشقاب سفالی کوچک. این کافه یکی از مورد علاقه من rainy-day نقاط در ناپل. حتی زمانی که آن را به رنگ خاکستری در خارج از آن آفتابی در Sunburst.

این که آیا آن را از همیشه-لبخند baristas یا رنگی بالش های تزئینی و عظیم گرمسیری چشم انداز دیواری, من مطمئن نیستم. بیایید می گویند همه از بالا.

(7 صبح تا 3 بعد از ظهر روزانه در 2340 پاین ریج جاده ناپل; 239-263-3123; sunburstnaples.com)

بیشتر: Sunburst کافه در ناپل است که پس از 20 سال تولد با صاحبان جدید

بیشتر: ناپل رستوران: 7 محلی قهوه مفاصل سعی کنید در این فصل

میگو و بلغور از خروس

خروس است برای قرار دادن آن را به آرامی: بزرگ. بیشتر مانند: آنقدر بزرگ میشم.

همه چیز این محل لمس یک بیت از جنوب استعداد آن چو-چو در صدر میت لوف یا خامه Anson کارخانه های تولید بلغور خالدار با کنتاکی بیکن و خلیج فارس صورتی میگو.

وافل ممکن است زوج با بیشتر از آن بیکن و شربت افرا خالص یا دوغ-مرغ سرخ شده slaked در میپل-قرمز-فلفل ژله. بیسکویت های Benne های نان تست فرانسوی با پوشش در cap'n Crunch وجود دارد انتخاب بد در اینجا فقط با روح و خوشمزه هستند.

(600 Goodlette جاده شمال واحد 101 ناپل; 239-228-5973; theroosternaples.com)

املت بریزید از خانه از املت بریزید

هنگامی که شما بروید در اینجا یک املت.

آنها همین حالا تماس بگیرید و از آن خانه از املت بریزید بدون هیچ دلیل مردمی است.

وجود دارد بیش از 20 املت بریزید در این منو و من آن را ساخته ام هدف من به تسخیر همه آنها. وجود دارد گرمسیری املت با ژامبون, پیاز, آناناس, فلفل و پنیر خرد شده و یک آبی املت با سوسیس, پنیر بلوچیز و اسفناج و پیاز. آن را به اندازه کافی به جوانه های چشایی اجرا وحشی با سرور و نشاط.

(مکان در ناپل و کیپ کرال; houseofomelets.com)

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب