Sarvesh شاشی در برجسته یوگا

یکی از یوگا برجسته ترین معاصر صدای Sarvesh شاشی است نه فقط یک یوگا کارآفرین اما در کلمات خود یوگا در زندگی خود

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

یکی از یوگا برجسته ترین معاصر صدای Sarvesh شاشی است نه فقط یک یوگا کارآفرین اما در کلمات خود یوگا در زندگی خود هدف. یک ملت-شبکه گسترده ای از استودیو یوگا زمانی آغاز شد که این 17 سال با حضور در یک کلاس یوگا "با شانس و نه از تمایل".

با بازیگر Malaika Arora پردازنده به عنوان یک شریک و مشهور مشتریان مدرن یوگی ماموریت است که به عنوان قوی به عنوان همیشه "اتصال هفت میلیارد تنفس'. پیش از بین المللی یوگا بعد در ژوئن 21, بنیانگذار SARVA و سردستهزنان خواننده اپرا یوگا صحبت می کند به IANSlife در مورد سفر خود را.

Follow us on Facebook برای بیشتر چنین به روز رسانی هیجان انگیز

آن آغاز شده 17 با یک کلاس یوگا است که شما حتی نمی ثبت نام در خودتان. باید برخی از کلاس ؟

شاشی که کاملا درست است. من شروع به انجام یوگا در سن 6 و تمرین تمرکز حواس در سن 17 که بیش از حد شانس و نه از تمایل. من عاشق کریکت و من دلیل اصلی به نظر یوگا به گرفتن بهتر در کریکت و بازی برای کشور ما روزی.

من کلاس اول بود با یک مرد که نگاه بسیار شبیه به یک یوگی. در طول کلاس من من از او پرسید که آیا او می تواند من روشن به آن پاسخ او اين بود �Sarvesh اگر شما فکر می کنم من می توانم شما را روشن و سپس شما یک احمق و من حتی بزرگتر است. که مشخص شده شروع سفر من به یوگا.

Yoga Day
21 ژوئن است که به عنوان جشن بین المللی یوگا در روز است. Pixabay

چگونه رابطه خود را با یوگا تکامل در طول زمان ؟

شاشی: من فکر می کنم آن را ایمن می گویند که یوگا من شد هدف زندگی. من مطمئن هستم که این چیزی است که شما می خواهم انتظار می رود پس از آن 17 سال می گویند اما آن را کاملا انجام داد. چه آغاز شده به عنوان یک عمل که به من کمک کرد تا تغییر به عنوان یک فرد رفت و تبدیل به یک ماموریت که در حال حاضر من هدف زندگی – تغییر زندگی به عنوان بسیاری از که ممکن است با کمک از یوگا, تمرکز حواس, و فراتر از آن.

شما چه زمان به روال یوگا مانند ؟ شما برو به asanas?

شاشی: من نمی روال نفسه. به نظر من یوگا آگاه بودن از ذهن و بدن خود را در تمام زمانها. هر نفس من ، هر لقمه من خوردن یوگا است. اما من آن را یک نقطه برای شروع و پایان روز من با تنفس اولیه شیوه یا Pranayamas.

به ما بگویید که در مورد شما تاسیس یک استودیوی یوگا در حال توسعه آن را به یک زنجیره ای, آموزش مشاهیر و همکاری با Malaika Arora.

شاشی: SARVA و خواننده های داستان است که هیچ چیز کوتاه از یک سفر. SARVA تاسیس شد در سال 2016 و Diva در سال 2018 همراه با Malaika Arora. من شروع SARVA چون من می خواستم به تجربه من با یوگا به جهان و از این رو ماموریت خود شد �Connecting 7 میلیارد تنفس'. من بسیار خوش شانس در پیدا کردن شرکای مانند Malaika Arora و بسیاری دیگر در اوایل در این سفر است. نه تنها او را اعتبار به عنوان یک پزشک بلکه بسیار تیز کسب و کار خلاق ذهنیت درک مصرف کننده و بازار و مصرف کننده است. در طول این سال چندین نفر دیگر از افزودنی حباب, تناسب اندام, شیوه زندگی, صنایع و غیره گرفته تا یوگا و آنها برخی از ما به طور منظم!

برنامه های آینده?

شاشی: SARVA آینده دیجیتال است. خیلی قبل از این مستند ما در راه ما را به راه اندازی یک دیجیتال نرم افزار و کمی بیش از 8 هفته پس از راه اندازی کرده ایم در حال حاضر عبور 200K محبوبیت. این نشان می دهد تعداد افرادی که می خواهید برای تمرین یوگا بدون توجه به محدودیت های فیزیکی است که همیشه چیز خوبی برای ما است. ما تنها شاهد روند افزایش در برنامه ما شماره های ما در زندگی, پورتال live.sarva.com و همچنین ما Instagram جلسات.

و نه فقط این, ما تا به حال مردم نوشتن به ما در مورد چه مقدار از آنها مانند کلاس ما مربیان و چگونه با وجود چنین برنامه گیج کننده از کار از خانه آنها در حال دیدن نتایج ملموس است.

Yoga Day
ایمنی-ساختمان عادات خوردن تمیز و یک حالت مثبت ذهن همه است که یوگا می تواند کمک به. Pixabay

افکار خود را بر روی تناسب اندام اکوسیستم کشور و افزایش توجه یوگا است.

شاشی: گفته شده است به اندازه کافی و بیشتر بار توسط تناسب اندام کارآفرینان مثل خودم توسط محترم ساعت و در سراسر جهان – که یوگا و تمرکز حواس باید به بخشی از زندگی روزانه.

هنگامی که تمام جهان رفت و تحت مستند برای بیش از دو ماه در سلامت روانی و جسمانی شد از اهمیت پارامونت – نقشه کشی توجه بیشتر و بیشتر به جامع شیوه های ایمنی-ساختمان عادات خوردن تمیز و یک حالت مثبت ذهن همه است که یوگا می تواند کمک به. و آن را تنها برای گرفتن مهم تر گسترده و به راحتی در دسترس با تشکر از برنامه های مانند SARVA صدای مثل ما PMs و رسانه های دیجیتال.

همچنین بخوانید : در اینجا این است که چگونه از دست دادن عضلات خود اثرات سلامت

در نهایت توصیه شما به یوگا مبتدی تمام سنین ؟

شاشی: هیچ توصیه به چنین جدا از این واقعیت است که شما هرگز بیش از حد قدیمی, سکس خیلی جوان, خیلی انعطاف پذیر بیش از حد سفت بیش از حد چربی بیش از حد نازک یا بیش از حد هر چیزی که برای شروع یوگا. فقط شروع با 20-30 دقیقه در روز را در آن نگه دارید و شما می بینیم. شما شروع به احساس بیشتر انعطاف پذیر, شما باید بیشتر انرژی خود را برای کارهای روزانه شما شروع به خواب بهتر و احساس مثبت در مورد روز خود را. اما اصلا به حرف من برای آن چیزی است که شما را ببینید و باور برای خودتان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن