هندی-دانشمند آمریکایی برنده 'مخترع سال' جایزه برای بهبود هوش مصنوعی Capablities

پلاستیک و دیگر زباله های شناور در یک جمع از یک دستگاه جدید است که با استفاده از یک پرده از ریز حباب های هوا به

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399
Plastic
پلاستیک و دیگر زباله های شناور در یک جمع از یک دستگاه جدید است که با استفاده از یک پرده از ریز حباب های هوا به گرفتن پلاستیکی شناور در پایتخت کانال در آمستردام هلند است. فردا

توسط پژوهشی جدید

دانشمندان آلمانی می گویند که آنها را شناسایی کرده اند یک سویه از باکتری است که تغذیه در ترموپلاستیک پلاستیک مقاوم به تجزیه بیولوژیکی. این است که محیط زیست نیوز.

یک تیم از محققان در هلمهولتز مرکز تحقیقات محیط زیست در لایپزیگ در آلمان نشان داده است که فشار از خاک باکتری شناخته شده به عنوان سودوموناس پوتيدا می تواند به تولید آنزیم های هضم ترموپلاستیک بنابراین ساخت آن زیست تخریب پذیر است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

تیم آلمان می گوید باکتری های موجود در خاک اطراف پشته از پلی اورتان و ضایعات تغذیه در پلی اورتان دیول استفاده شده است که در پلاستیک به عنوان یک جزء است که محافظت از محصولات خوردگی است.

Plastic
یک کارگر از طریق انواع سطل های بازیافت در مرکز ارائه می دهد که ساکنان پول در ازای خود را بازیافت زباله در تلاش برای نگه داشتن خیابان های تمیز در قاهره مصر است. فردا

هرمان Heipieper یکی از پژوهشگران و نویسنده این مطالعه منتشر شده در مجله Frontiers in Microbiology گفت: "این یافته نشان دهنده یک گام مهم در حال قادر به استفاده مجدد از سخت به بازیافت (پلی اورتان) و محصولات است."

مطالعه ارائه می دهد امید رهایی سیاره در حال رشد مقدار دور انداخته پلاستیک' محصولات که تهدیدی برای انسان و حیوانات زندگی است. اما برخی از دانشمندان تردید دارند.

در آزمایش های پیش از آن تجزيه زيستی برخی از پلاستیک قطعات دست آمد با قارچ. دانشگاه ییل دانش آموزان در سال 2011 کشف یک قارچ است که می تواند به هضم و شکستن پلی اورتان پلاستیک حتی در یک محل بدون تهویه مانند پایین از محل های دفن زباله. از آن زمان دانشمندان در سراسر جهان باید شناسایی دیگر گونه های قارچی است که می تواند شکست پلی اورتان. در سال 2017, یک تیم از دانشمندان به شناسایی یکی دیگر از قارچ است که می تواند خوراک بر روی پلاستیک با شکستن مواد شیمیایی که آن را نگه دارید با هم.

این مطالعات همچنین نگرانی در مورد توانایی میکرو ارگانیسم ها برای حمله و فاسد مرده و در نتیجه استریل مواد مانند پلاستیک. تحقیقات بر روی صخره های مرجانی نشان داده است که پلاستیک های شناور حمل میکروب های بیماری زا که آلوده مرجان.

لایپزیگ, مطالعه می گوید: باکتری ها بسیار آسان تر برای کنترل و تولید برای استفاده های صنعتی. نویسندگان آن می گویند گام بعدی به شناسایی ژن کد آنزیم های تولید شده توسط باکتری ها به هضم پلی اورتان.

برخی از دانشمندان استدلال در برابر معرفی انسان ساخته شده آنزیم ها و یا به طور بالقوه خطرناک میکرو ارگانیسم ها را به محیط زیست طبیعی.

دو سال پیش دانشمند داگلاس Rader نوشت: در یک op-ed برای محیط زیست دفاع صندوق است که "وجود دارد خیلی بیشتر ما نیاز به درک در مورد روابط پیچیده بین پلاستیک و اکوسیستم های دریایی قبل از ما می توانید اقدام شدید مانند پاشش اقیانوس با به اصطلاح پلاستیک-خوردن باکتری است."

Plastic
کارگران بار جمع آوری بطری های پلاستیکی بر روی یک کامیون در فروشگاه های ناخواسته در مانیل. فردا

با وجود یافته های جدید علم ابدا حل رشد پلاستیک مشکل آلودگی. بشر ساخته شده و دور انداخته خیلی پلاستیک بیش از سال است که در جهان بسیار کوتاه از مکان های به تخلیه مقادیر زیادی انباشته شده در هر روز است. امتناع توسط بسیاری از کشورهای در حال توسعه به قبول زباله های پلاستیکی از کشورهای غنی را تشدید کرده است مشکل است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

برخی از کشورها در حال کاهش در استفاده از پلاستیک کیسه نی های آشامیدنی بطری و ظروف. دانشمندان آمدن نگه دارید تا با محصولات زیست تخریب پذیر به جای پلاستیک از قبیل بسته بندی مواد ساخته شده از جلبک نی ساخته شده از کاغذ و ظروف یکبار مصرف ساخته شده از بامبو اما این جنبش می تواند به عنوان "بیش از حد کمی بیش از حد دیر است." بازیافت پلاستیک به مواد ساختمان پارچه و جدید دیگر محصولات پلاستیکی نمی تواند حتی یک دندانه در حال رشد مقدار پلاستیک زباله.

همچنین به عنوان خوانده شده - هند مستند مختل عملکرد آمازون و Flipkart

پلاستیک باقی می ماند و عملی ترین مواد بسته بندی و ضروری است در پزشکی و دارویی و بهداشتی و بسیاری از صنایع دیگر. برخی از جدید زیست تخریب پذیر, اما به همان اندازه مواد مفید است و در عین حال به توسعه می شود.

در همین حال دانشمندان تخمین می زنند که حدود 8 میلیون قطعه پلاستیک وارد اقیانوس ها در هر روز است. برای برخی از آنها آن را صدها سال به درستی تنزل اگر آنها برای اولین بار بلعیده شده توسط ماهی ها و دیگر موجودات دریایی است که مرد از آن است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن