در دانش: Ross Dress For Less مستاجر بالقوه برای صفحه زمینه عوام

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT 26 مه سال 2020خالی اسباب بازی R با ما در زمینه صفحه

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399

خالی اسباب بازی R با ما در زمینه صفحه عوام در فورت مایرز است که سوخته و تبدیل به دو مغازه.

جدید, Ross Dress for Less, فروشگاه, ممکن است در این نسخهها کار میکند برای جنوب نیمی از 46,000 فوت مربع از فضای به تقریبا تقسیم بر دو.

جنوب نیمی را در مورد 20,645 فوت مربع و شمال نیم 26,587 فوت مربع اجازه را نشان می دهد.

اگر چه Ross Dress for Less به نظر می رسد در اجازه مدارک در لی املاک شهرستان ارزیاب وب سایت که اجاره کرده است و در عین حال به امضا می شود گفت: لیندا Costanzo از Winstanley Enterprises LLC که مدیریت این زمینه صفحه عوام مرکز خرید برای لی شهرستان بندر خودگردان که صاحب ملک.

"من دریغ به نظر تا زمانی که همه T ها عبور کرده و من نقطه چین," Costanzo گفت. "اما ما باید دو مستاجران آینده به زمینه صفحه عوام. ما هیجان زده هستیم.

"ما احتمالا باید به نمای کار تکمیل شده در ماه ژوئن و جولای قاب زمان. پس از آن مستاجر در خواهد آمد و اضافه کردن خود را راه اندازی خود کار می کنند. من انتظار می رود که اولین مستاجر خواهد بود در پایان سال است."

بیشتر بدانید: داغ گوشه بسیاری بهار به زندگی با آپارتمان های مراکز درایو-thrus

سمت شمال مستاجر مجاور به dick's Sporting Goods موافقت کرده است که شرایط اجاره Costanzo گفت: اما آماده است تا به اعلام هویت خود را.

"ما به شما نشان دهد که آنها در چند ماه آینده," او گفت:. "آن را به مقدار زیادی از هیجان به مرکز خرید. آن را بزرگ خواهد بود."

کار شروع ماه گذشته است و برداشتن بخار. اسباب بازی R با ما تا به حال ساکنان این مرکز خرید از زمانی که آن را در سال 1999 افتتاح تا فروشگاه اسباب ورشکستگی و بسته در سال 2018 است.

پرکینز به پاره کردن

خالی پرکینز رستوران در 12300 S. کلیولند Ave. در فورت مایرز در سمت غرب خیابان جنوبی از کریستال درایو و شمال برانتلی جاده زنجان به پاره پاره کردن این تابستان.

نیویورک پیتزا و پاستا دو محل رستوران ایتالیایی آغاز شده و در ناپل توسط دو برادر از بروکلین, n. y., خریداری ملک برای $1.9 میلیون در ماه فوریه لی املاک شهرستان سوابق نشان می دهد.

"ما شده ایم در ناپل حدود نه سال گفت:" جیمز اولسن, یک پسر عموی صاحبان که مدیریت اصلی ناپل محل در Riverchase پلازا 11140 تمیمی دنباله N.

دوم محل افتتاح حدود سه سال پیش در کامرون عوام 8855 ایممکلی جاده ها است.

"ما تخصص در پیتزا و پاستا" اولسن گفت. "اما منو ما این است که در واقع بسیار وسیع است. ما قطعا پوشش تمام پایگاه های. ما انجام هر سفارش تازه. هیچ چیز از قبل پخته شده. همه در همه ، ما ماهی. پنه آلفردو. هر سفارش است که از ابتدا ساخته شده."

بیشتر بدانید: Seagate گروه توسعه به نظر می رسد برای حفظ رونق با NeoGenomics پروژه

خانواده شده است eyeballing فورت مایرز برای چند سال گذشته به گسترش است.

"ما به اندازه کافی خوش شانس برای پیدا کردن که نقطه" اولسن گفت. "ما جستجو و جستجو. ما به دنبال انجام کاری بزرگ است."

پس از teardown, ساخت و ساز آغاز خواهد شد در یک 12,000 - 13000 فوت مربع رستوران جدید برای باز کردن "در زمان برای فصل آینده" به معنی پایان 2021.

"ما در حال ضربه زدن به کل ساختمان و پرتاب آن را در زباله" اولسن گفت. "آن را به کل فلج teardown و بازسازی است. ما در حال ایجاد یک زیبا و تاثیر گذار ساخت."

اولسن گفت: او هنوز رتبهدهی نشده است آماده به اشتراک گذاری این تفاسیر اما آنها خواهد بود پرده برداری مدتی پس از teardown.

"ما بسیار هیجان زده" اولسن گفت. "ما پروژه های عشق. ما عاشق کسب و کار رستوران. ما عشق ورزیدن مواد غذایی کسب و کار. ما در حال ساخت همان پول ما بودند اما ما در حال انجام یک تن از کمک های مالی و فقط تلاش برای نگه داشتن تمام محله رفتن. ما خوراک همه پلیس و آتش نشانی. ماه گذشته به تنهایی ما اهدا 5,000 پیتزا.

"ما در حال تلاش برای نگه داشتن همه رفتن و سعی کنید به نگه داشتن خود را رفتن. ما در ایتالیایی. ما از بروکلین. ما در زندگی وجود دارد و تمام زندگی ما. ما در اینجا نقل مکان کرد حدود نه سال پیش. ما در بر داشت اولین مکان. یکی از برادران زندگی در ناپل در حال حاضر. که چه kickstarted این همه چیز است. ما عاشق ناپل."

جان و مت Maffei صاحبان هستند.

"فورت مایرز, آن را همیشه در حال حرکت" اولسن گفت. "این همیشه شلوغ است. همیشه وجود دارد مردم خارج و در مورد. ما واقعا مانند فورت مایرز و می خواستم برای دریافت وجود دارد برای مدتی."

بیشتر خود ذخیره سازی

زمین شکسته شده است در خود ذخیره تسهیلات در سال 1975 SW Pine Island جاده در کیپ کرال.

تام Woodyard میانجیگری ملک برای 1.1 میلیون دلار در ماه اکتبر 2019 پس از آن تا به حال شده است در آستانه حال توسعه به خود سازی چند بار پس از سال 2005 زمانی که آن را آخرین به فروش می رسد برای $1.1 میلیون.

آن را برای تایید 100 ، 000 فوت مربع امکانات.

"البته بحران جهانی اتفاق افتاده است" Woodyard گفت: از آنچه با تاخیر این پروژه در سال 2005. گروه های دیگری برای حرکت سوپاپ ماشین قالبهای در نظر گرفته شده بود در حال توسعه در سال 2017 تنها به عقب که منجر به مالک فعلی.

بیشتر بدانید: شرکت های ساخت و ساز همچنان با احتیاط در میان coronavirus تهدید

StorQuest که دارای 28 امکانات خود ذخیره سازی در فلوریدا ذکر شده در آن وب سایت خواهد بود که نام تجاری با توجه به اسکودوی کیپ مرجان اجازه سوابق. آن است که متعلق به ویلیام وارن گروه که مقر آن در سانتا مونیکا ،

"این یک نیاز برای Cape Coral, جایی که آنها باید محدودیت در rv ها و آن دسته از انواع وسایل نقلیه و مردم نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره سازی" Woodyard گفت.

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب