یا نرخ خروج زیاد برای وب سایت من مضر است؟

یا نرخ خروج زیاد برای وب سایت من مضر است؟نه لزوما ، این فقط به معنی متفاوت وب سایت شما است. به عنوان مثال ، اگ

توسط ABDOOSNEWS در 30 مهر 1399

یا نرخ خروج زیاد برای وب سایت من مضر است؟

نه لزوما ، این فقط به معنی متفاوت وب سایت شما است. به عنوان مثال ، اگر یک صفحه فرود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید ، نرخ بالای خروج می تواند نشان دهنده عدم تطابق بین بازاریابی شما باشد. نرخ بالا رفتن در همان صفحه خوب است زیرا نشان می دهد که افراد از آن به سایر صفحات وب سایت شما منتقل می شوند.

نرخ خروج زیاد نشانه این است که اتفاق جدی تری در وب سایت شما و به طور خاص با فروش شما رخ می دهد. شما باید به الگوی ترافیک وب سایت خود نگاه کنید تا بدانید چه خبر است.

در اینجا چگونگی تشخیص اینکه میزان خروج زیاد برای وب سایت شما مضر است ، آورده شده است.

فرض کنیم شما یک فروشگاه آنلاین دارید. بازدید کننده ای وارد صفحه اصلی شما می شود ، یک صفحه محصول را مشاهده می کند ، بررسی می کند و پس از مشاهده صفحه تشکر از سایت خارج می شود. رفتن آنها به سایت به این شکل است:

صفحه خانگی > صفحه محصولات > پرداخت صفحه > تشکر از شما درصفحه

صفحه تشکر از شما میزان خروج بالایی خواهد داشت زیرا افراد محصولی را خریداری کرده و سایت شما را ترک کرده اند. این منطق درست است؟

با این حال ، نرخ خروج زیاد در صفحه Checkout نشان دهنده مشکلی در فروش شما است. افراد بدون خرید از سایت خارج می شوند ، بنابراین شما باید دلیل آن را پیدا کنید. آیا قیمت محصول ، پردازنده پرداخت شما ، فناوری سبد خرید است؟ چیزی باعث شده خرید آنها کامل نشود ، که فقط با بررسی میزان خروج از صفحات متوجه آن می شوید.

مهم نیست که چرا این اتفاق می افتد ، چند کار وجود دارد که می توانید برای کاهش موارد بد نرخ بالای خروج در وب سایت خود انجام دهید. بایدنگاهی دقیق به روشهایی بیندازیم که می توانید نرخ بالای خروج وب سایت خود را کاهش دهید.

منبع

Powered by Froala Editor

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن