'غیر عملی Jokers" و مبارزه خود را در برخورد با COVID-19 همه گیر

توسط Sugandha Rawalگرفتن با هم و داشتن سرگرم کننده هسته ماهیت "غیر عملی Jokers" و شناخته شده ما کمدی گروه کاوش

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

توسط Sugandha Rawal

گرفتن با هم و داشتن سرگرم کننده هسته ماهیت "غیر عملی Jokers" و شناخته شده ما کمدی گروه کاوش مجازی مسیر را به "خنده و سبک سری" به زندگی مردم در این زمان دشوار از COVID-19 همه گیر و اجتماعی فاصله پروتکل.

"ما می دانستیم که در اوایل زمانی که اجتماعی فاصله سفارشات در محل قرار داده شد که ما از رفتن به نیاز به پیدا کردن یک راه جدید به ما نشان می دهد به خصوص برای هم بودن. ما نیاز به پیدا کردن یک راه برای چیزی است که برای طرفداران ما را به خنده و سبک سری به زندگی خود در این زمان دشوار" جیمز موری از غیر عملی Jokers گفت: سرپرستان.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"خوشبختانه من فکر می کنم آنچه که طرفداران دوست دارم بیشتر در مورد نشان می دهد ما در حال تماشای چهار بهترین دوستان است برخی از سرگرم کننده واقعی و یکدیگر خنده. ما می توانید انجام دهید که از هر کجا! ما این سری جدید است که ما شده ایم فیلمبرداری بیش از زوم از راه دور به نام " غیر عملی Jokers: مهمانی شام که در آن ما را وادار به قطع و دعوت مخاطبان به عنوان یک مهمان در شام با چهار نفر از ما. آن بوده است بسیار سرگرم کننده را و ما امیدواریم که ما می تواند آن را به طرفداران ما در هند بسیار به زودی. و نگران نباشید — وجود دارد مقدار زیادی بیشتر غیر عملی Jokers آمده است," او اضافه شده است.

How 'Impractical Jokers' are coping with COVID-19 pandemic
تصویر بالا به تصویر می کشد - غیر عملی Jokers: فیلم رسمی پوستر فیلم سال 2020 است. Wikimedia Commons

پرسید که چگونه این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار کمدی صحنه گفت: "ما همه با توجه به چیزهایی که روز به روز ما را از این طریق با هم! در این زمان مردم نیاز به کمدی بیشتر از همیشه و ما ادامه خواهد داد برای پیدا کردن راه های جدید برای آوردن خنده به زندگی مردم است."

صحبت کردن در مورد اهمیت, پخش كردن, خنده در طول ویروس بحران موری گفت: "این بسیار مهم است برای ما در حال حاضر بیش از همیشه برای پیدا کردن راه هایی برای ارتباط با طرفداران ما و آنها را به خنده. ما می خواهیم به فرار برای مردم یک راه برای مقابله با استرس همه ما احساس. همه ما از این طریق دریافت کنید با هم – با مراقبت از یکدیگر. ما قول می دهم به شما در حفظ و خنده!"

همچنین بخوانید: چه کسی خواستار تعادل بین حفاظت در برابر COVID-19 و به حداقل رساندن اجتماعی, آسیب های اقتصادی

نیویورک-بر اساس کمدی کوارتت نیز شامل برایان کوین جو Gatto و Sal Vulcano. این گروه همچنین به عنوان شناخته شده Tenderloins گرفتار مارپیچ از شهرت با مخفی-دوربین کمدی سری تلویزیون "غیر عملی Jokers". آنها با استفاده از ترکیبی از میکروفن مخفی و دوربین های دیجیتال به جرات یکدیگر به بیرون رفتن از منطقه آسایش و شرمسار خود. نشان می دهد پخش در هند در Comedy Central.

در مصاحبه قبلی به سرپرستان گروه خود را ابراز تحسین Priyanka Chopra و اشتیاق خود برای همکاری با او. "ما خواهد بود کاملا مفتخر (برای کار با او)!! آیا هر کسی می دانم که اگر او آزاد است روز سه شنبه?" موری در نتیجه نور توجه داشته باشید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب