COVID-19 فروشگاه لوازم راه اندازی در سراسر هند توسط آمازون کسب و کار

آمازون هند معرفی کرده است epartner حمایت صندوق برای کوچک و متوسط کسب و کار همکاران در تدارکات که نهفته با توجه

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399
Amazon
آمازون هند معرفی کرده است epartner حمایت صندوق برای کوچک و متوسط کسب و کار همکاران در تدارکات که نهفته با توجه به مستند. فردا

آمازون گفته است که تکمیل COVID-19 مستند در هند پس از مارس 24 که به دلیل تجارت الکترونیک غول پیکر اجازه داده شد تنها به فروش مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری است منجر به افزایش درآمد تاثیر در هر کشور در بازار بین المللی است.

دولت هند به کارگردانی عامل تجارت الکترونیک تنها به فروش کالاهای ضروری در طول مستند دوره است که تا مارس 3, در حالی که آن را اجازه داده است باز از مستقل مغازه های خرده فروشی در یک پیشنهاد به سهولت مستند محدودیت.

صحبت تحلیلگران بیش از یک درآمد تماس در پنجشنبه آمازون رئیس امور مالی برایان Olsavsky گفت که تقاضا از طرف درآمد شده است به شدت نهفته در هند که در مقایسه با دیگر پناهگاه در محل جغرافیای سراسر جهان است.

"من فکر می کنم بزرگترین تاثیر را در سطح بین المللی شده است در هند که البته شبیه به دیگر شرکت ها در هند ما در حال حاضر تنها انجام ما کالاهای ضروری مانند مواد غذایی" گفت: Olsavsky. "به طوری که کاهش بسیاری در ما ارائه شده و ما را بیشتر گسترش زمانی که دولت هند اعلام کرد که اجازه داده شد برای از سرگیری عملیات. بنابراین ما در یک بیت از یک الگوی برگزاری به جز برای مواد غذایی در هند," او اضافه شده است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

با دولت امکان باز کردن مستقل مغازه های خرده فروشی در یک پیشنهاد به سهولت مستند محدودیت های آمازون است به مقامات همچنین اجازه دهید آن را به فروش غیر موارد ضروری به طوری که میلیون ها نفر از مصرف کنندگان در خانه می تواند سود برده.

با توجه به آمازون هند, سخنگوی, تجارت الکترونیک ارائه می دهد امن ترین راه برای فروشندگان و خرده فروشان برای خدمت به نیازهای شهروندان در حالی که اطمینان اجتماعی فاصله. "ما متعهد به نگه داشتن شهروندان سالم و اصرار دولت برای فعال کردن تجارت الکترونیک به نقش خود در مبارزه مشترک در برابر این بیماری همه گیر اجازه می دهد عرضه تمام محصولات است که مردم باید بیش از یک دوره طولانی مدت" شرکت سخنگو گفت: در اواخر ماه گذشته.

Amazon
آمازون گفته است که تکمیل COVID-19 مستند در هند پس از مارس 24 که به دلیل تجارت الکترونیک غول پیکر اجازه داده شد تنها به فروش مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری است منجر به افزایش درآمد تاثیر در هر کشور در بازار بین المللی است. Wikimedia Commons

آمازون هند گفت که آن را متعهد به خدمت به بیش از 100 میلیون سرخ پوست از امنیت خانه های خود را کاهش می دهد تعداد افرادی که نیاز به خارج شدن در حالی که در همان زمان کمک به صدها نفر از هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک jumpstart معیشت خود را در این زمان دشوار است.

آمازون هند معرفی کرده است epartner حمایت صندوق برای کوچک و متوسط کسب و کار همکاران در تدارکات که نهفته با توجه به مستند. در یک بیانیه آمازون هند گفت که از طریق یکی-زمان پرداخت صندوق را حمایت از همکاران در راه های متعدد که شامل آنها را قادر به ارائه کمک های مالی به حدود 40,000 از کارکنان خود را در ماه مارس سال 2020 است.

همچنین بخوانید: Google هند و یوتیوب شاهدان قیام در جستجوهای مرتبط با Recipies برای Panipuri, Kadha

علاوه بر این صندوق کمک خواهد کرد که پوشش برخی از مهم ثابت هزینه های زیرساخت و پشتیبانی نقدینگی و جریان وجوه نقد برای این کسب و کار به عنوان آنها سر و مقیاس عملیات خود را پست مستند. آمازون هند افزایش یافته آمازون صندوق امداد به واجد شرایط تحویل همکاران که بخشی از خدمات تحویل شریک برنامه آمازون انعطاف پذیری برنامه و حمل و نقل همکاران ارائه حمل و نقل پشتیبانی می کند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن