چگونه برای مبارزه با محرومیت از خواب?

بیایید نگاهی به علل و علائم و اثرات محرومیت از خواب. Pixabayبefore ما گام به وضوح از محرومیت از خواب به ما اجا

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399
woman-sleep deprivation.
بیایید نگاهی به علل و علائم و اثرات محرومیت از خواب. Pixabay

بefore ما گام به وضوح از محرومیت از خواب به ما اجازه دهید نگاهی به آنچه که محرومیت از خواب و آن علل و علائم و عوارض. به سادگی قرار داده محرومیت از خواب است عدم توانایی مغز برای ورود به حالت آرام از خواب با توجه به محرک های خارجی است.

شما می توانید از خواب محروم به دلایل مختلف اما پس از اثرات معمولا همان:

  1. اختلال در حافظه و توانایی های شناختی: این است که معمولا اختصاص داده شده توسط خود را ناتوانی در تمرکز بر روی وظایف خود را که شما را تحت تاثیر قرار نمرات و یا عملکرد کار که بیشتر هل به اضطراب. این یک چرخه معیوب.
  • جسمی و روانی خستگی: گرفتن کافی خواب شما تاثیر می گذارد فیزیکی و همچنین سلامت روانی ، یک بدن است که به خوبی استراحت به طور طبیعی احساس بی حال و نیز می تواند در معرض درد و ناراحتی و حتی اسهال است. از سوی دیگر ذهن است که نمی توانید به اندازه کافی استراحت است که به راحتی در معرض ابتلا به فشار خون بالا و فشار خون
  1. احساسی طبیعت: این است که فشار خون بالا در حجاب به عنوان کمبود خواب معلولیت ذهنی خود توانایی عقلانی تجزیه و تحلیل چیزهایی که در اطراف و صبر برای درک مسائل است. شما بیش از حد خسته است. در برخی موارد, آن همچنین منجر به پارانویا و توهم
  2. تاثیر هورمونی: متناوب و یا بدون خواب می تواند به شدت تاثیر چرخه خواب خود را که inturn تحت تاثیر هورمون ها مانند هورمون تیروئید و نیز هورمون رشد است که گاهی اوقات می تواند منجر به ناباروری است.

علل محرومیت از خواب

محرومیت از خواب ایجاد می شود که کسی قادر به دریافت مقدار مورد نیاز از خواب هر شب. به شما یک زمینه لیست زیر تعداد ساعت مورد نیاز توسط یک گروه سنی خاصی برای تجربه یک خواب آرام است.

  • نوزادان (0 تا 3 ماه): ساعت 14-17
  • نوزادان (4 تا 11 ماه): 12 - 15 ساعت
  • کودکان نوپا (1 تا 2 سال): 11-14 ساعت
  • کودکان پیش دبستانی (3 تا 5 سال): ساعت 10-13
  • کودکان در سن مدرسه (6 تا 13 سال): 9 – 11 ساعت
  • نوجوانان (14 تا 17 سال): 8-10 ساعت
  • بزرگسالان (18 تا 64 سال): 7 -9 ساعت
  • افراد مسن (65+ سال): 7-8 ساعت
Infants
نوزادان نیاز به 12 - 15 ساعت خواب. Pixabay
  • سلامت علل

برای برخی از, بی خوابی و آپنه خواب و یا محرومیت از خواب یک محصول از عملکردهای بدن مانند عدم تعادل هورمونی و یا ناراحتی های فیزیکی است که پروب به کیفیت خواب و مختل آن است.

  • پیگیری های مربوط

بسیاری بر این باورند که به جای خواب استفاده از آنها می توانید زمان خود را بسیار بهتر برای رسیدن به اهداف خود. این اهداف می تواند از فردی به فرد اما مخرج مشترک باقی می ماند همان -- خواب محروم ذهن و بدن است.

  • نامناسب لوازم برای تخت خواب

در حالی که بسیاری از نمی در نظر گرفتن اهمیت یک بستر خوب و لوازم جانبی آن حیاتی در تضمین این که خود را به خواب می ماند متناوب. اگر شما در حال عقب, دارای جای خواب دو حافظه فوم تشک به کار خواهد کرد بهتر از یک تشک الیاف سخت و زبر آن را به عنوان کاهش هر گونه فشار از ستون فقرات خود را. پس از تشک های سرمایه گذاری به سلامت خود را, شما همچنین می توانید خود را برای اطمینان از کیفیت و طول عمر با پوشاندن در شهد تشک محافظ.

  • عمدی محرومیت از خواب

این دسته معمولا شامل نوجوانان و بزرگسالان جوان که ماندن تا دیر اغلب در تعقیب سرگرمی و زود بیدار می شوم با توجه به تعهدات به مدرسه و یا دفاتر. این کاهش زمان خواب خود را و آهنگ های مغز به خواب اواخر که باعث می شود آن را بی حال و خسته ام بیشتر از زمان.

Teenagers sleep
نوجوانان و بزرگسالان جوان ماندن تا دیر وقت برای تکمیل مدرسه/ کالج کار می کنند. Pixabay
  • تعهدات

گاهی اوقات مردم فراموش نمی باید این گزینه از یک خواب آرام است. این ممکن است به دلیل شرایط فعلی تعهدات خود را و یا یک کار گیج کننده برنامه. از جمله اختلالات نیز می تواند منجر به متناوب خواب است که می تواند اوج محرومیت از خواب.

مبارزه با محرومیت از خواب

تقویم بقیه برنامه

یک برنامه ریزی خواب معمول کمک می کند تا شما را به بقیه بهتر توسط شما تنظیم چرخه طبیعی بدن. بدن ما است که در ساختار فوق العاده جالب به شیوه ای. هر یک از ما دارای یک در ساخته اداری چارچوب شناخته شده به عنوان شبانه روزی آهنگی. این خاص cadence مجموعه بدن شما ضرورت به طوری که شما در حال پویا را برای مدت زمان از روز حال بی حال در اطراف وقت شب. پس از یک شبیه برنامه هر روز خواهد شد ادامه عضویت خود را در جدول زمانی. همچنین تضمین می کند که شما شایسته دریافت 7-9 ساعت استراحت. اساسا تلاش برای ضربه زدن به یونجه با مقدار زیادی از فشار و دیگر کار به جای کاهش آن را 30 دقیقه قبل از اینکه شما آمار ورق.

چراغ!

ارائه شده به نور اغلب می تواند تاثیر منفی خود را استراحت چرخه. بیشتر ارائه شده شما به نور سخت تر از شما می خواهم آن را کشف به سر اشاره کردن. این محل ملاتونین – به طور معمول اتفاق می افتد هورمون محدود, نور, ارائه, که کنترل خود را از بقیه از خواب بیدار چرخه. ملاتونین ساطع شده است زمانی که شما ناآگاهانه باعث شما را به احساس بی حال اگر در طول روز از آن کمتر است. این نیز انگیزه به چه دلیل شما می خواهم تمایل شما احساس می کنید هوشیاری در طول روز.

بهبود وضعیت استراحت

به شرط این که شما چرت زدن فرض یک کار قابل توجهی در خود استراحت چرخه. از پارچه فروشی خود را به خود پتو به خود تخت قابل تنظیم قاب هر و همه چیز را در اتاق خود فرض پایه کار به عنوان در ارتقاء استراحت خود را برنامه. در حالی که هر یک از این می تواند حمایت خود را از نوآوری زیبایی آن است که علاوه بر این مهم است که شما نگه داشتن ملافه خود را در نقطه. جامد ملافه خود را افزایش می بقیه طراحی به خصوص زمانی که شما یک جفت فوق العاده ای از کوسن و راحت پوشش خود را با توجه به سطح آرامش.

people sleep
تقویم استراحت برنامه ریزی و تضمین می کند که شما شایسته دریافت 7-9 ساعت استراحت. Pixabay

همچنین بخوانید:جهان به نظر می رسد تا به هند و مودی پاسخ به Covid-19, ستایش C'wealth نقد-Gen

ورزش و غذا خوردن

این یکی از قابل توجه ترین و مناسب روش خود را برای بهبود و استراحت طراحی شده است. دریافت که در شانس فعال است که شما باید معقول شام با ورزش کافی, شما ملزم به شرکت در یک صرفه تر استراحت چرخه در این روش آوردن در مورد یک مناسب و معقول ، به عنوان شما لذت بردن از با صرفه تر است, راه زندگی, شما باید گزینه ای را برای تمرکز بر روی تمرینات روزمره خود را که خواهد شد در دراز مدت افزایش مدرک خود را از سود دهی برای مدت زمان از روز است.

تنفس

به عنوان ساده به عنوان آن ممکن است به سادگی به استراحت. را کامل تنفس و تخلیه آن می توانید در یک فلش آغاز انهدام واکنش به طوری که نبض و گردش خون, فشار و اضطراب کاهش است. با این حال اظهار داشت: شما ملزم به شناور کردن به بقیه. تنفس باعث می شود فضا برای انعکاس و همچنین کمک به مبارزه با اینده نزدیک یک اختلال در خواب است. چه به طور قابل توجهی بیشتر است که شما با سر اشاره کردن بهتر است به عنوان و هنگامی که شما خودتان آموزش به استنشاق به سادگی.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن