تثلیث مسیحی Deion ساندرز به بازحمت حرکت کردن فورت مایرز به بازی اسقف Verot در کیکآف کلاسیک

Alex Martin فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:58 PM EDT Jul 23, 2020با وجود اخبار در سراسر کشور این هفته که

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

با وجود اخبار در سراسر کشور این هفته که شیوه خواهد بود متوقف به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اسقف Verot مربی جان Mohring شده است در یک ماموریت برای برنامه ریزی مجدد برخی از اوایل فصل مسابقات است.

Lely و بارون ذغال سنگ برای اولین بار دو تیم در Verot برنامه میله میله برای اوت 13 و 21 بود. اما به دلیل ذغال سنگ شهرستان یکی از بسیاری از استان ها در سراسر کشور را به عقب براند شروع از شیوه های به اواخر ماه اوت آن بازی هر دو لغو شد.

Mohring برداشت دو تنومند برنامه های در Deion ساندرز' تثلیث مسیحی تیم ملی و تمپا یسوعیون که پیشرفته به 5A نهایی چهار فصل گذشته قبل از سقوط احتمالی دولت قهرمان میامی شمال غربی. Mohring همچنین برداشت بندر شارلوت در کشور همسایه شارلوت کانتی. دزدان دریایی به پایان رسید 10-2 فصل گذشته قبل از سقوط در کلاس 6A-منطقه 3 نیمه نهایی به نخل باد بزنی.

مانند هر سر مربی در دولت Mohring انتظار نیست که باید به هر گونه تغییرات چند ماه پیش اما او و کارکنان مربیگری خود را خوشحال با نتایج.

"من فکر می کردم ما تا به حال یک رابطه جنسی خشن برنامه رفتن به فصل اما همه چیز نیست رفته راه ما در چند روز گذشته با همه لغو و چه اتفاقاتی در دولت است. ما هیجان زده هستیم که تیم هنوز هم به دنبال بازی ها و جیسون (Baumgardner) و من قادر به این قطعه چیز با هم."

تثلیث مسیحی در ابتدا قرار بود در اواخر ماه سپتامبر اما coronavirus ساخته شده حضور خود را شناخته شده در هر دو فلوریدا و تگزاس. هر دو طرف فکر می کردم که ماه اکتبر خواهد بود امن تر برای اسقف Verot به سفر و بازی در تگزاس است. در حال حاضر آن منتقل شده است و تا شنبه مرداد 15 و برگزار خواهد شد در وایکینگ ورزشگاه.

"این خوب است برای Deion," Mohring اضافه شده است. "Deion شده است که مایل به قرار دادن آن در شهر. ما رفته بود عقب و جلو در تاریخ برای مدتی در حال حاضر. ما می دانستیم که ما می خواستیم بازی اتفاق می افتد. ما اسقف های مسدود شده خارج از کشور سفر برای ما. من می دانم که بازیکنان ما در حال bummed که در مورد, چرا که می میرم برای اولین بار در خارج از کشور بازی در اسقف Verot تاریخ است.

"من فقط خوشحالم که ما قادر به آن را به اتفاق می افتد در برخی از زمینه است."

فصل گذشته اسقف Verot مواجه دستکش بلند از تیم در ماه اکتبر قبل از postseason فشار به پایان رسید که در یک منطقه ای نهایی است. Mohring دوست دارد به دیدن برخی از این سخت تر از بازی های قبلی در این فصل برای به دست آوردن یک ارزیابی که در آن تیم خود را در.

"با این سال ما در حال رفتن را از طریق شما نمی دانید که چقدر شما وعده داده شده" Mohring گفت. "فصل می تواند لغو میدوی را از طریق, بنابراین من واقعا خوشحال هستم با برخی از بازی های سخت ما در برنامه ما زود است. برای سالمندان ما آنها را وادار به بیرون رفتن وجود دارد و در رقابت با برخی از این بهتر تیم در فلوریدا زیرا شما نمی دانید که چقدر شما وعده داده شده این سال است."

ارتباط با اخبار مطبوعات ورزشی نویسنده Alex Martin: amartin@gannett.com. شما همچنین می توانید او را دنبال کنید توییتر: @NP_AlexMartin. برای بهترین پوشش ورزشی در جنوب غربی فلوریدا دنبال کنید @newspresssports یا @ndnprepzone در Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب