مهمان نظر: سن. اسکات معرفی قانون برای 'امن تر خرید آنلاین'

نظرمایکل Stumo ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 10:41 AM EDT مارس 15 سال 2020در پی COVID-19 گیر آمریکایی ها به ط

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

نظر

در پی COVID-19 گیر آمریکایی ها به طور فزاینده ای به دنبال 'ساخته شده در ایالات متحده آمریکا' گزینه. این منطقی است که از قانون فدرال مقرر که مواد غذایی, پزشکی, اسباب بازی و کالاهای تولید شده در ایالات متحده دیدار سختگیرانه استانداردهای سلامت و ایمنی.

اما در مورد کالاهایی که آمریکایی ها خرید آنلاین ؟ هنگامی که خرید در آمازون برای مثال مصرف کنندگان ممکن است پیدا کردن خود را نامشخص از یک محصول ایمنی و یا اینکه آیا آن را حتی ساخته شده در ایالات متحده آمریکا است. و این مشکل پس از غیر قابل اعتماد تولید کنندگان در کشورهایی مانند چین دارای یک سابقه طولانی در تولید جنس بنجل و نا امن کالا.

بیشتر: مهمان نظر: حتی با همه گیر طوفان آماده سازی بسیار مهم است

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا نمایندگی مجاز و فروش ماشین در مقابله با COVID-19 بحران اقتصادی

بیشتر: چگونه 2 تریلیون دلار coronavirus امداد لایحه بر شما و اقتصاد

واشنگتن در نهایت مقابله با این مشکل ، و سناتور فلوریدا, ریک اسکات, است که منجر به تلاش است. در پشت سر هم با سناتور ویسکانسین تمی بالدوین, او در معرفی قوانین نیاز است که کشور از مبدا شوی توان به وضوح نمایش داده شده برای هر محصول فروخته شده آنلاین. که مهم حرکت پس از مصرف کنندگان می خواهید برای پیدا کردن آمریکا ساخته شده است گزینه. و آنها همچنین می خواهند بدانند که اگر یک محصول ساخته شده در چین یا کشور دیگری نا امن که در آن تولید شده است یک موضوع است.

این لایحه جدید که سناتور. اسکات معرفی این کشور مبدا برچسب آنلاین عمل' (سرد) را دستور برجسته کشور از مبدا توضیحات برای تمام محصولات فروخته شده آنلاین. این امر نیز نیاز به روشن افشای کشور است که در آن فروشنده محصول واقع شده است. فروشنده محل مسائل بیش از حد از تقلبی و بد گویی کردن کالا را تبدیل به یک مشکل شایع در سرزمین اصلی چین است.

مصرف کنندگان ایالات متحده قطعا می خواهید برای خرید آمریکا ساخته شده است گزینه. یک تحقیقات پیو مطالعه نشان داد دو سوم از آمریکایی ها در حال حاضر نگه نامطلوب از نظر چین است. و Google Trends نشان می دهد "ساخته شده در ایالات متحده آمریکا" جستجوی عبارت شرکت های ردیابی در تمام زمان بالا.

بخشی از مشکل این است که سوال برانگیز خرید و فروش آنلاین در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است. یک 2019 تحقیقات نشان 10,870 اقلام برای فروش در آمازون است که اعلام شده بود نا امن توسط سازمان های فدرال شد برچسب فریب آمیزی فاقد فدرال مورد نیاز هشدارهای یا ممنوع شد تنظیم کننده فدرال. این شامل بسیاری از موارد که جعبه بزرگ خرده فروشان به طور معمول بار از قفسه های خود را. و از 1,934 فروشندگان که آدرس می تواند تعیین 54 درصد در چین بر اساس.

معیوب و تجارت الکترونیکی است که در حال حاضر تبدیل شدن به گسترده تر. خانواده یک میسوری مرد کشته در تصادف موتورسیکلت شکایت آمازون برای متقلبانه برچسب کلاه خریداری آنلاین. و گرجستان مرد شکایت آمازون برای hoverboard که گرفتار آتش و سوخته ، مشکل این است که شتاب آن است. تخمین زده می شود که چندین محصول جدید لیست فایل های در حال آپلود به آمازون از چین در هر ثانیه.

همه این مسائل به دلیل بیشتر و بیشتر آمریکایی ها در حال تبدیل شدن به خرید آنلاین در پی COVID-19 مستند. و آنها نیاز می شود که برخی از مکمل های تغذیه ای, داروهای, الکترونیک, اسباب بازی و لوازم مورد آنها خرید آنلاین امن هستند. سناتور. اسکات "عمل سرد" یک گام مهم به سوی بازپس ایمنی از خرید آنلاین. مصرف کنندگان سزاوار فرصتی برای خرید امن آمریکا ساخته شده است گزینه. و کنگره باید از تصویب این قانون به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

(مایکل Stumo است که مدیر عامل این ائتلاف برای مرفه امریکا (CPA). او در دنبال @michael_stumo.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن