بزرگترین تهدید ما در حال حاضر عدم همبستگی جهانی و رهبری: که سر

تیاو سر از سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز دوشنبه گفت coronavirus همه گیر است که سیاسی است که فقدان رهبری جهانی

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

تیاو سر از سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز دوشنبه گفت coronavirus همه گیر است که سیاسی است که فقدان رهبری جهانی برای مبارزه با ویروس یک تهدید بزرگتر از ویروس خود را.

"جهان در نیاز ناامید از وحدت ملی و همبستگی جهانی. سیاسی از این بیماری همه گیر است و بدتر از آن" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: دوشنبه در یک کنفرانس ویدئویی برای دبی مبتنی بر جهان حکومت نشست.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"بزرگترین تهدید ما در حال حاضر است نه ویروس خود را. این عدم همبستگی جهانی و جهانی رهبری" Tedros اضافه شده است.

Tedros نمی گویند که او فکر سیاسی همه گیر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کرده است که برای پاسخ آن به شیوع کروناویروس گفت: این عمل بیش از حد به آرامی و با بیش از حد ستایش برای چین است. او تهدید کرده است که برای پایان دادن به تمام ایالات متحده سرمایه گذاری برای سازمان است.

WHO Chief Says 'Politicization' of Pandemic Hurting Global Efforts    
سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus می پوشد یک محافظ ماسک صورت بعد از خروج از یک مراسم برای راه اندازی مجدد ژنو نقطه عطفی چشمه زیر COVID-19 شیوع در ژنو 11 ژوئن 2020. فردا

Tedros گفت: جهان گزارش پرش از 183,000 جدید تایید COVID-19 مورد در روز یکشنبه بزرگترین واحد در روز افزایش را ثبت کرده است پس از همه گیر آغاز شد.

جهانی عفونت پیشی 9 میلیون در روز دوشنبه. Tedros اشاره کرد که آن را در زمان بیش از سه ماه برای جهان برای دیدن 1 میلیون عفونت ویروس اما گذشته 1 میلیون نفر آمده اند فقط در هشت روز.

جهانی و مواردی از این ویروس شده اند موجی در برزیل و هند در حالی که ایالات متحده آمریکا است که گزارش شیوع بیماری های جدید.

برزیل وزارت بهداشت گفت: در کشور ثبت 21,432 جدید تایید موارد در 24 ساعت گذشته همراه با 654 جدید مرگ و میر.

هند نیز گزارش روز دوشنبه یک رکورد تعداد موارد و 400 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

بیش از ده ایالت آمریکا شاهد افزایش تعداد مورد. در شهر نیویورک یک بار کانون ایالات متحده شیوع موارد وارد کردن. دوشنبه مشخص شده باز بیشتر کسب و کار در این شهرستان است.

WHO Chief Says 'Politicization' of Pandemic Hurting Global Efforts    
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک کمپین تجمع در BOK مرکز در Tulsa, اوکلاهما, ژوئن 20, 2020. فردا

در بریتانیا دولت گزارش آن کمترین روزانه COVID-19 مرگ و میر پس از اواسط ماه مارس با 15 جدید مرگ و میر.

نیوزیلند روز دوشنبه اعلام کرد این بود محکم کردن برخی از coronavirus محدودیت های آن را به عنوان تلاش می کند به مهر کردن یک چشم انداز مثبت در موارد وارداتی پس از اعلام آن حذف هر گونه موارد فعال در کشور است.

این اقدامات شامل گسترش ممنوعیت کشتی های کروز docking در نیوزیلند بنادر و شرایط سختگیرانه تر به ملاقات کرد قبل از آن که وارد از خارج از کشور می تواند ترک قرنطینه.

نیوزیلند گزارش شده و نه جدید از جمله دو شنبه همه آنها در حال حاضر در انزوا امکانات.

کره جنوبی است که با خرید و فروش خود را افزایش می دهد به طور عمده در سئول منطقه در هفته های اخیر گزارش شده 17 مورد جدید دوشنبه, کوچکترین افزایش در نزدیک به یک ماه است.

آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید که در سراسر مطالب تعداد موارد تایید شده را تصویب کرده است 300,000 خوانده شده را علامت. آفریقای جنوبی است که بیشتر با بیش از 101,000.

WHO Chief Says 'Politicization' of Pandemic Hurting Global Efforts    
شام لذت بردن از ناهار در فضای باز صندلی در کمی ایتالیا رستوران در اولین روز از مرحله دوم دوباره باز کردن کسب و کار در شهر نیویورک 22 ژوئن 2020. فردا

همچنین بخوانید: سالانه رته Yatra Jagannath خداوند آغاز می شود در Odisha

در پاکستان مقامات مجاز برخی از تجارت با افغانستان به راه اندازی مجدد دوشنبه. کامیون های حمل میوه و سبزیجات و کالاهای دیگر قادر به عبور از غلام خان مرز.

عربستان سعودی گفت: این سال را به زیارت اسلام مقدس از جمله آن ها لغو نمی شود بلکه تنها "بسیار محدود اعداد" از مردم اجازه خواهد داشت در سایت.

در ژاپن وجود دارد خبر خوب برای طرفداران ورزش. سران کشور های حرفه ای بیس بال و فوتبال لیگ روز دوشنبه گفت که از آغاز ژوئن 10, بازی را می توان با تا 5 ، 000 طرفداران در حضور. مردم را ملزم به پوشیدن ماسک و جلوگیری از فریاد. (VOA)

آخرین مطالب