با تریم های مختلف نیسان جوک آشنا شوید

شرکت خودروسازی نیسان یک شرکت ژاپنی بوده که از اعتبار بسیار زیادی در میان خودروسازان برخوردار است. مدل نیسان جو

توسط ABDOOSNEWS در 1 مهر 1399

شرکت خودروسازی نیسان یک شرکت ژاپنی بوده که از اعتبار بسیار زیادی در میان خودروسازان برخوردار است. مدل نیسان جوک که در تریم‌های مختلف روانه بازار فروش شده برای اولین بار در سال 2010 در سه نقطه از جهان رونمایی و وارد عرصه رقابت جهانی بین خودروهای برتر شد. در ادامه به بررسی تریم‌های مختلف نیسان جوک خواهیم پرداخت.

آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی

تریم بهتر نیسان جوک را بشناسید
همانطور که در ابتدا هم گفته شد این خودرو در چندین مدل روانه بازار شده که می‌توان هر کدام را از دیگری متفاوت دانست، در عین حال شباهت‌های زیادی میان این مدل‌ها وجود دارد که قادر به سردرگمی خریداران خود خواهد شد. این به به سلیقه خریدار محترم بستگی دارد زیرا همواره بعضی از افراد علاقه زیادی به طراحی داخلی و خارجی خودرو دارند به همین خاطر سعی خواهند کرد مدل‌های زیباتر را انتخاب کند و قدرت موتور و پیشرانه را درنظر نمی‌گیرند در ادامه چند تریم نیسان جوک را به شما معرفی خواهیم کرد.
• Acenta
این مدل از نیسان جوک بسیار پرطرفدار است چراکه امکانات قابل توجهی نظیر رینگ‌های 17 اینچی، ورودی USB، بلوتوث و روپوش چرمی دارد. همین تجهیزات گفته شده سبب معطوف شدن توجهات زیادی به این مدل شده است.
• Vista
تریم دیگری که برای خودش طرفداران زیادی دست و پا کرده این مدل از نیسان جوک بوده که دو ویژگی استاندارد بودن و به روز بودن را در ساخت اتومبیل به خوبی رعایت شده است، اگر با این خودرو رانندگی کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که می‌توانید باد لاستیک‌ها را به طور خودکار تنظیم کنید این کار را برای آینه‌های جانبی هم می‌توان انجام داد، شاید ضعیف بودن قدرت موتور این مدل زیاد به ذائقه بعضی از طرفداران ان خوش نیاید.
• N-CONNECTA
این مدل از نیسان جوک علاوه بر داشتن تجهیزات قابل توجه از قدرت موتور و پیشرانه خوبی هم برخوردار است. مانیتو 8 اینچی لمسی، 6 عدد اسپیکر، دوربین دید عقب، برف پاکن برقی، صندلی ورزشی، آینه‌های جانبی برقی از جله مهم‌ترین آپشن‌های این مدل از نیسان جوک هستند.

• TEKTA
آخرین مدلی که می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم TEKTA است که از مدل‌های گفته شده پیشرفته‌تر و مجهزتر است، ازجمله تجهیزاتی که در این مدل خاص بوده و می‌توان به آن اشاره کرد سیستم هشدار نقطه کور، ردیابی اشیای قرار گرفته در اطراف خودرو، صفحه نمایشگر چهار طرف و در آخر سیستم هشدار خروج از خط است، همینطور این خودرو دارای صندلی‌های تماما چرمی و مجهز به گرمکن است.
تفاوت‌هایی که این مدل‌ها با هم دارند باعث نمی‌شود که تصور کنید آن‌ها خیلی با هم متفاوت هستند، همه مدل‌‌های نیسان جوک را می‌توان در گروه خودروهای استاندارد و به روز حساب کرد. می‌توان گفت که تمام مدل های این خودرو دارای 6 کیسه هوا بوده که به ایمنی سرنشینان آن کمک بزرگی می‌کند. همینطور داشتن چراغ های LED و سیستم صوتی با قابلیت پخش CD را می‌توان در تمام مدل‌ها مشاهده کرد.

• مدل Dci 110
این مدل از نیسان جوک دارای یک موتور دیزلی با گنجایش 1.5 لیتر بوده، جعبه دنده 6 سرعته دارد و حداکثر قدرتی که این خودرو تولید می‌کند 108 اسب بخار است.
نیسان جوک تنها در فرم دیزلی در بازار موجود نمی‌باشد و دو مدل از نوع بنزینی هم دارد که نوع اول آن 1.2 لیتری و دارای یک جعبه دنده 6 سرعته است و نوع دوم آن گنجایش 1.6 لیتر بنزین را داشته و یک گیربکس خودکار دارد.
این دو مدل از نیسان جوک را می‌توان بهترین مدل‌های تولید شده از نظر قدرت و پیشرانه در این شرکت دانست مدل‌های گفته شده قادر به تولید 187 اسب بخار بوده که برای قشر جوان که خودروهای ژاپنی را در بسیاری موارد ترجیح می‌دهند عددی قابل توجه است.
تنها موردی که در رابطه با این مدل سبب نگرانی خریداران می‌‌شود عملکرد جعبه دنده این خودرو بوده که در بسیاری موارد انتظارات را برآورده نساخته است.

آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی


طراحی داخلی و خارجی نیسان جوک
همانطور که می‌دانید ویزگی تمامی خودروهای ساخت ژاپن خشن، جذاب و اسپرت بودن است، در این خودرو هم در طراحی داخلی و هم در خارجی این اصل رعایت شده و ظاهر دلفریبی اتومبیل ژاپنی بخشیده است. طراحی درون و بیرون خودرو تا حد زیادی به هم شباهت دارد و تناسب بسیار خوبی در ساخت آن رعایت شده است.
این خودرو دارای تنوع رنگ بسیار خوبی بوده و خریداران با توجه به سلیقه خود می‌‌توانند مدل‌ مد نظر را با رنگ مورد علاقه‌شان خریداری کنند.

نیسان جوک خودرویی ژاپنی است که در تریم‌های مختلف روانه بازار مصرف می‌شود مدل‌های این خودرو در عین شباهت بسیار آشکاری که با هم دارند از تفاوت‌هایی نیز برخوردار بوده که با مطالعه هر مدل از آن قادر خواهید بود که یک قدم به خریدن نیسان مورد علاقه خود نزدیک شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن