به حداکثر رساندن مزایای خوردن میوه ها در زمان مناسب

پیدا کردن زمان مناسب برای مصرف میوه ها در اینجا. PixabayAn سیب در روز حفظ کند دکتر دور نیست به حرف ما را برای

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399
fruits
پیدا کردن زمان مناسب برای مصرف میوه ها در اینجا. Pixabay

An سیب در روز حفظ کند دکتر دور نیست به حرف ما را برای آن. میوه های خوشمزه راه برای مقابله با برخی از بیماری های. این است که پوست خود را شکستن ؟ خوردن بیشتر میوه. برخورد با فقیر هضم ؟ میان وعده در برخی از موز است. احساس گرسنه هنگامی که شما از خواب بیدار ؟ غذا خوردن آنها را. شامل یک میوه به جای ناخواسته در زندگی روزمره خود را است یک تکه از مشاوره با توجه به سلامت راهنمایی.

اما سوال این است که چه زمانی بهترین زمان برای خوردن آنها ؟ تا کنون فکر که چرا خوردن یک موز قبل از خواب ممکن است بهترین ایده ؟ در اینجا 5 راهنمایی در زمانی که بهترین زمان را برای شما به خوردن میوه به حداکثر رساندن منافع خود را به اشتراک گذاشته شده توسط Kimaye سلامت – INI مزارع.

در صبحانه

شروع روز خود را با یک لیوان آب گرم و میوه شده است و این روند برای سال در حال حاضر. یک کاسه میوه برای صبحانه می تواند یک ایده عالی اما مطمئن شوید که شما تقسیم وعده های غذایی خود را بر این اساس برای جلوگیری از بیش از بیش خود را از قند و کالری مصرف.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

Fruits
میوه ها مانند انبه و خربزه و آناناس هستند تابستان مورد علاقه های شما و می تواند خود را به انجام برسانند نیاز برای دسر. Pixabay

اندک اندک خوردن بین صبحانه و ناهار

بسیاری از ما احساس گرسنگی بین صبحانه و ناهار تا وعده در مرکبات می تواند یک ایده عالی است. اضافه کردن یک فنجان چای سبز و ما با اطمینان به شما احساس سیری!

جست و خیز دسر

یک دندان شیرین پس از وعده های غذایی خود را? کاملا relatable. به جای خوردن که پای سیب چرا جویدن در آنها; امروزه میوه ها مانند انبه و خربزه و آناناس هستند تابستان مورد علاقه به طوری که نیاز به یک دسر! لذت بردن از عجله قند و حفظ تناسب همه در همان زمان! سه گانه Whammy میشم!

قبل و بعد از تمرین میوه

در حالی که موز می تواند یک بزرگ قبل از تمرین میوه دادن به شما افزایش انرژی شما نیاز به رفتن مایل اضافی یک پرتقال یا یک اپل پس از تمرین فقط کم کالری میوه شما دنبال آن هستید به شما در حفظ و کامل در حالی که شما دریافت می کنید شام خود را آماده است.

apple fruits
اپل پس از تمرین فقط کم کالری میوه شما نیاز دارید. Pixabay

همچنین بخوانید: جوان سالم Covid بیماران در معرض خطر بالای سکته مغزی: مطالعه

هیچ میوه شب است یک شب خوب

تا به حال شنیده ام کسی می گویند من تا به حال هندوانه برای شام ؟ بله مصرف آنها قبل از خواب است و قطعا بدون هیچ پس از آن مانع خواب خود برنامه با توجه به افزایش انرژی آن را به ارمغان می آورد به شما بدن.

طبیعی جدید خواسته های شما جدید و تمرین خود-نظم و انضباط در راه های طبیعی خود را تنها نشانه برای یک زندگی سالم و متعادل زندگی است. شامل میوه به مقاومت در برابر اصرار به میان وعده غذایی آشغال اما مطمئن شوید که برای جلوگیری از آن ساعت های عجیب و غریب از تصادفی میوه وعده شگفت انگیزی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب