برخورد با درد عضلانی در طول Covid

منn بار از COVID-19 و مستند بسیاری از افراد شده است به ماندن در داخل و سطح فعالیت خود را کاهش داد. کار از خانه

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

منn بار از COVID-19 و مستند بسیاری از افراد شده است به ماندن در داخل و سطح فعالیت خود را کاهش داد. کار از خانه تبدیل شده است هنجار جدید و ما ممکن است بیشتر از درد عضلانی حتی اگر COVID-19 همه گیر برطرف.

برای کلاس های آنلاین دانشجویان را مجبور به نشستن برای ساعت های طولانی در مقابل لپ تاپ ها و یا تلفن همراه اغلب حفظ یک وضعیت نادرست در بستر به جای استفاده از میز و صندلی. نشستن در پشت میز یا روی مبل و تماشای تلویزیون برای مدت زمان طولانی ضعیف و تدابیر عضلات سفت پشت شانه ها و گردن.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

Dr Kaushal Malhan مدیر ارتوپدی و تعویض مفصل جراح در بیمارستان کارت قرمز Mulund اشاره می کند: "یک بررسی انجام شده در انگلستان موسسه اشتغال مطالعات (IES) نشان داد که بیش از نیمی از کسانی که در پاسخ گفت: آنها تجربه جدید و گردن و شانه یا کمر درد. حفظ یک رژیم غذایی سالم و ورزش کاهش بیش از دو هفته پس با 60 درصد گفت: آنها در حال ورزش, کمتر سوم کمتر خوردن سالم و 20 درصد گفت: آنها مصرف بیشتر الکل. تقریبا دو سوم (64 درصد) از پاسخ دهندگان 500 گفت: آنها خواب بودند کمتر در حالی که 48 درصد گفت: آنها کار جدید زندگی درگیر افزایش یافته و نامنظم ساعت."

Dr Malhan یادداشت علل شایع درد عضلانی می بینیم امروزه عبارتند از:

گرفتگی عضلات: عضلات گرفتگی عضلانی یک انقباض ناگهانی یک یا بیشتر عضلات. این می تواند شدید و گاهی اوقات حتی منجر به آسیب عضلانی. نشستن برای ساعت های طولانی در یک وضعیت خاص می تواند منجر به گرفتگی عضلانی همراه فوقانی پشت تیغه شانه و ماهیچه های ساق پا. این درمان می تواند با تمرینات کششی ملایم ماساژ داغ تحریک خوب و هیدراتاسیون.

Dealing with muscle pain
برای کلاس های آنلاین دانشجویان را مجبور به نشستن برای ساعت های طولانی در مقابل لپ تاپ ها و یا تلفن همراه اغلب حفظ یک وضعیت نادرست در بستر به جای استفاده از میز و صندلی. Pixabay

سویه های عضلانی: عضلات گونه صدمات به علت ناگهانی شدید انقباض عضلات و یا شدید و ناگهانی کشش عضلانی که منجر به آسیب دیده الیاف عضلانی. این اغلب دیده می شود به دلیل عادت و یا به اشتباه انجام تمرینات. مردم اتخاذ تمرینات جدید با تماشای فیلم بدون نظارت مناسب و آماده سازی و در نتیجه آسیب عضلانی. این درمان توسط بقیه یخ, تحریک, اسپلينت و داروهای ضد التهابی است.

صدمات استفاده بیش از حد: استفاده بیش از حد آسیب و یا آسیب های تکراری استرس هستند و با توجه به فشار اعمال بسیار اغلب. این اتفاق می افتد با توجه به وضعیت بد با بیش از حد تکراری و فشار بر روی یک عضله خاص یا غرقه شدن در یک خاص حرکت اغلب در نتیجه باعث بیش از حد موضعی فشار عضلانی. یک مثال این است که از یک آرنج تنیس هنگامی که یک فرد ممکن است دچار درد مداوم در امتداد سمت بیرونی آرنج به دلیل برخی از ساده تکراری فعالیت هایی مانند انجام کارهای خانه مانند بلند کردن اجسام تکراری مچ دست, فرمت, و غیره. برای درمان یکی از نیاز به استراحت و با آن التراسونیک درمان با فیزیوتراپی و ضد التهابی دارو است.

آن مهم است برای اصلاح آنچه شما انجام می دهند اشتباه است و انجام فعالیت های تکراری در یک شیوه ای است که نمی خواهد شدید عضلانی. این را می توان با موقعیت صحیح از مفاصل به عنوان مثال نگه داشتن نرم افزاری تحت حمايت مچ مشترک به منظور کاهش گسترش در مچ دست و در حالی که تایپ کردن. استقرار صحیح در ایستگاه کار با آرنج استراحت و پشت پشتیبانی می کند را کاهش می دهد خطر ابتلا به درد گردن و شانه.

عضلانی و درد ناشی از ورم مفاصل در مجاور مفاصل: تعداد بیماران مبتلا به آرتروز زانو که تحرک سطوح کاهش یافته است رنج می برند از درد نه فقط در مفصل زانو بلکه عضلات ران و ساق پا.

اقدامات لازم برای جلوگیری از مشکلات عضلانی:

به طور منظم تمرینات کششی ملایم و تمرکز مربوط به همه گروه های عضلانی; گوش دادن به بدن خود و شماره گیری و یا به عنوان مورد نیاز و یا تا آنجا که تحمل می شود. استفاده از درگاه خود را به صورت کامل-بدن کشش

ورزش های هوازی مانند راه رفتن باید انجام شود به طور منظم در خانه

Dealing with muscle pain
یک گرفتگی عضله انقباض ناگهانی یک یا بیشتر عضلات. این می تواند شدید و گاهی اوقات حتی منجر به آسیب عضلانی. Pixabay

تمرینات تنفس عمیق و مثبت چشم انداز خوش بینانه برای کاهش استرس

تمرینات استقامتی شامل lightweights و چند تکرار برای گروه های عضلانی که بیشتر در معرض ابتلا به مشکلات

داغ تحریک و ماساژ ملایم برای عضلات تنگ

به طور منظم حمام آب گرم

نوشیدن مقدار زیادی از آب و داشتن یک سالم, رژیم غذایی متعادل

اجتناب از نشستن در یک موقعیت به طور مداوم برای بیش از حد طولانی

تغییر به طور منظم از وضعیت و معافیت از نشستن طولانی مدت با پیاده روی و تمرین حرکت

جلوگیری از استقرار که به طور خاص به گونه های یک گروه عضلانی

بدن حالت باید به گونه ای باشد که سر و گردن در امتداد مرکز ثقل محور

وضعیت باید به گونه ای باشد که هیچ یک از درد عضلانی گروه تحت تنش ثابت

کاری باید طراحی شود به طوری که صفحه نمایش کامپیوتر است که در یک ارتفاع پشتی حمایت از پشت و آرنج های پشتیبانی شده در جدول. نرم سیلیکون تحت حمايت کف دست, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از مچ دست hyperextension. کتف retractions می تواند انجام شود در حالی که نشسته برای کاهش گردن درد

همچنین بخوانید: قد کودکان در معرض خطر بالاتر از چاقی می گویند تحقیقات

در حالی که انجام کارهای خانگی و جلوگیری از بار بیش از حد در یک بروید و تقسیم سنگین کار به سبکتر بخش

نگاهی به یک استراحت در بین فعالیت های. جنبش معافیت بهتر از ایستاده می شکند

در صورت هر گونه درد, لطفا مشورت پزشک خود را درمان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن