خطرات ناشی از اعماق دریا معدن های خطرناک: گزارش

تاثیر در اقیانوس آرام و کشورهای جزیره از اعماق دریا استخراج شدید خواهد بود. Pixabay دانشمندان و کارشناسان محیط

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399
Deep Sea Mining
تاثیر در اقیانوس آرام و کشورهای جزیره از اعماق دریا استخراج شدید خواهد بود. Pixabay

دانشمندان و کارشناسان محیط زیست در حال اصرار بین المللی توقف در اعماق دریا معدن پس از انتشار یک گزارش نشان می دهد تاثیر آن در اقیانوس آرام و کشورهای جزیره خواهد بود شدید و گسترده ای برای نسل های گذشته.

این گزارش همچنین گفت: معدن برای polymetallic ندول سیب زمینی به اندازه توده موجود در بستر دریا که حاوی فلزات مورد استفاده در باتری های تولیدی و صنایع با تکنولوژی بالا می تواند باعث "اساسا آسیب غیر قابل برگشت" به منطقه از جمله کیریباتی کوک جزایر نائورو, Tonga, پاپوآ گینه و گابن. تحت عنوان "پيش بينی اثرات استخراج معادن عمیق دریا Polymetallic ندول در اقیانوس آرام" در 52 صفحه گزارش نشان دهنده یک اجماع علمی مبتنی بر 250 کارشناسی, مقالات و 80 سازمان های غیر دولتی در حال حاضر خواستار یک مهلت قانونی به عنوان یک نتیجه.

"تاپیک حذف گره خود و رسوب خواهد شد که هم زده و همچنین زباله است که برای رفتن به ترخيص شده از معدن فرایند" گفت: هلن روزنبام هماهنگ کننده عمیق دریای معدن مبارزات انتخاباتی. "در این مرحله ما نمی دانیم چه اتفاقاتی بود که در رسوب چه نوع از فلزات سنگین ممکن است وجود داشته باشد, چگونه زیستی در دسترس آنها این است که چگونه به راحتی آنها ممکن است گرفته شود تا در زنجیره غذایی."

مجوز اکتشاف

افزایش تقاضا برای فلزات کبالت و نیکل و مس و منگنز — دارای تقویت اعماق دریا استخراج polymetallic گره.

Deep sea life
دانشمندان و کارشناسان محیط زیست در حال اصرار بین المللی توقف در اعماق دریا معدن (عکس لوئیس ACOSTA / AFP)

بستر سازمان بین المللی, یک سازمان بین دولتی مستقر در کینگستون جامائیکا صادر کرده است حدود 30 اکتشاف مجوز – 25 در اقیانوس آرام و 18 از کسانی که در شیپور Clipperton منطقه که امتداد از کیریباتی به مکزیک که در آن DeepGreen — کانادا معدن شرکت که قصد دارد به معدن این فلزات با یک چشم به سمت خودروهای الکتریکی — امید برای اولین بار به شروع عملیات توسط 2024.

DeepGreen اجرایی جرارد بارون بود unimpressed این گزارش گفت: deep-sea معدن ارائه می دهد بهترین جایگزین برای سطح معدن که دارای سابقه ای طولانی در آلودگی و تخریب جنگل ها زیستگاه و حیات وحش است. "من فکر می کنم این یک تعصب باریک که نشانی هر گونه مسائل با یک گروه از مردم که قلب خود را در تلاش برای متوقف کردن پیشرفت این صنعت است."

وی افزود: هر چند که شدید کمبود فلزات مورد استفاده در صنایع با تکنولوژی بالا در حال ظهور است. برخی از آنها در زیر جنگلهای انبوه در کشورهایی مانند اندونزی اما استخراج آن فلزات را دقیق عظیم تلفات در محیط محلی است. "این استدلال باید چه کمترین تاثیر از محیط زیست و چشم انداز اجتماعی," او گفت:, و اضافه کرد که شیپور Clipperton منطقه موجود "به اندازه کافی نیکل و کبالت وجود دارد به برق یک میلیارد وسایل نقلیه الکتریکی."

"ما یک انتخاب برای ادامه برای رفتن به زیستی این مناطق و از بین بردن این زیستی زیستگاه. "یا ما می تواند به سطح شیب دار تا اقیانوس علم مطالعات و می گویند:" نگاه اگر تا کنون از مادر طبیعت بود برای قرار دادن زیادی از منابع فراوان در جایی از آسیب های 4,000 متر زیر سطح دریا یک هزار مایل از نزدیکترین زمین به نظر می رسد خیلی خوب است،"

غیر واقعی انتظارات مالی

اما محیط زیست باقی می ماند و تردید هشدار cash-strapped جزیره متحده – در حال حاضر احساس اثرات تغییر آب و هوا – علیه غیر واقعی انتظارات مالی از معدن و فقیر سابقه کارگران معدن سطحی در منطقه است. که شامل نه سال جنگ در Bougainville که پدید آمده از یک اختلاف بیش از یک معدن مس آسیب گسترده به پرواز سیستم رودخانه در پاپوآ گینه ناشی از Ok Tedi باز گودال معدن طلا و طولانی مدت اختلافات بیش معدن فسفات در نائورو.

Deep sea mining
Deep-sea معدن تهدیدی جدی برای زیستگاه. فردا

سال گذشته کانادا شرکت Nautilus Minerals ورشکست رها کردن آن در عمق دریا معدن جاه طلبی که هزینه PNG حدود 120 میلیون. "ما نمی دانیم که اگر وجود دارد برای رفتن به دیگر مواد سمی مانند پردازش عوامل در معدن-روش های" روزنبام اضافه شده است. "چیزی که ما می دانیم این است که آن را می توان ثابت پر از رسوب و هر چه رسوب حمل برای زندگی من است." این گزارش در بر داشت اسپرم نهنگ کوسه نهنگ Leatherback لاک پشت و پرنده زندگی می تواند در به خطر زیادی از مواد مغذی غنی سازی و سمیت فلز به عنوان تجاری ماهی مانند ماهی تن.

"همچنین جوامع محلی در اقیانوس آرام نگران راه خود را از زندگی در حال مختل چرا که آنها بسیار متصل به اقیانوس محیط زیست," او گفت:. Emeline Siale Ilolahia مدیر اجرایی جزایر اقیانوس آرام انجمن های غیر دولتی همین احساسات را تکرار کرد. "برای من واقعا دوست دارم بان کل سیستم از هر معدن تا ما بیشتر اطلاعات علمی موجود برای ما تصمیم سازان" Ilolahia گفت.

همچنین بخوانید: سونی قصد دارد به پرده اول مجموعه ای از پلی استیشن 5 در ماه ژوئن شروع

"ما در حال حاضر در یک وضعیت COVID-19 و ما می بینیم در کشور ما در حال مبارزه به بودجه برای حمایت از این پاسخ ها در کشور و پس از آن شما همیشه سوال در ذهن خود فکر; که در آن پول که از معدن رفته ؟" او گفت:. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن