Vi به عنوان سریعترین شبکه موبایل در هند ظاهر شد ، در حالی که Jio Led 4G در Q3 2020 در دسترس بود: Ookla

[ad_1] Vi (که قبلاً با نام Vodafone Idea شناخته می شد) در سه ماهه سوم سال جاری به عنوان سریعترین اپراتور تلفن

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

Vi (که قبلاً با نام Vodafone Idea شناخته می شد) در سه ماهه سوم سال جاری به عنوان سریعترین اپراتور تلفن همراه با بیش از 4G در هند ظاهر شد ، در حالی که طبق گزارشی که توسط شرکت تحلیلگر شبکه Ookla منتشر شد ، Jio در لیست ارائه دهندگان خدمات برتر 4G را رهبری می کرد. بر اساس این گزارش ، سرعت داده ها در بزرگترین شهرهای کشور متفاوت است و مشخص شد که حیدرآباد در سه ماهه سوم سریعترین تجربه بارگیری از طریق شبکه های تلفن همراه را دارد. Ookla خاطرنشان كرد كه متوسط ​​سرعت بارگیری از طریق شبكه های تلفن همراه در كشور شاهد رشد سالانه 11.6 درصدی است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Ookla ، Vi سه ماهه سوم میانگین سرعت بارگیری 13.74 مگابیت بر ثانیه و متوسط ​​سرعت بارگذاری 6.19 مگابیت بر ثانیه را داشته است. Airtel Vi را با میانگین سرعت بارگیری 13.58Mbps و متوسط ​​سرعت بارگذاری 4.15Mbps دنبال کرد. جیو با سه ماهه بارگیری 9.71 مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری 3.41 مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

اپراتور سرعت بارگیری (مگابیت در ثانیه) سرعت بارگذاری (مگابیت در ثانیه)
ما 13.74 6.19
ایرتل 13.58 4.15
جیو 71/9 3.41

از نظر عملکرد منطقه ای ، گزارش Ookla بیان داشت که سرعت بارگیری تلفن همراه در سه ماهه سوم در بزرگترین شهرهای هند متفاوت است. حیدرآباد با میانگین سرعت بارگیری از طریق شبکه های تلفن همراه با 14.35 درصد و پس از آن بمبئی با سرعت 13.55 مگابیت بر ثانیه و ویزااخاپاتنام با 13.40 مگابیت بر ثانیه این مسابقه را رهبری کرد. دهلی با سرعت متوسط ​​13.04 مگابیت بر ثانیه در لیست شهرهای هند با حداکثر سرعت بارگیری ششم قرار گرفت.

سرعت اینترنت همراه ookla هند گزارش Q3 2020 داده های هوشمند شهر Ookla سرعت داده تلفن همراه

حیدرآباد در سه ماهه سوم سریعترین میانگین سرعت بارگیری تلفن همراه را دارد و پس از آن بمبئی قرار دارد
اعتبار عکس: Ookla

بر اساس داده های به دست آمده از برنامه Speedtest در اندروید ، Ookla ذکر کرد که هند در سه ماهه سوم با 94.7 درصد از مکان های آزمایش شده 4G موجود ، در دسترس بودن 4G در میان بزرگترین کشورهای آسیای جنوبی است. بنگلادش و پاکستان به ترتیب با نرخ دسترسی 4G به ترتیب 78.6 و 72.9 درصد هند را دنبال کردند.

رشد هند تا حد زیادی توسط Jio که منجر به دسترسی 4G در 99.7 درصد در سه ماهه سوم شد ، کمک می کند. Airtel با 4G موجود در 98.7 درصد از مکانهای آزمایش شده در همان دوره دنبال کرد ، در حالی که Vi India با 91.1 درصد سوم شد.

اپراتور در دسترس بودن 4G
جیو 99.7 درصد
ایرتل 98.7 درصد
ما 91.1 درصد

با وجود پیشرو بودن در جبهه در دسترس بودن 4G ، مطابق Ookla ، پاکستان در سه ماهه سوم از سرعت متوسط ​​بارگیری از طریق شبکه های تلفن همراه عقب است. پاکستان 39.7 درصد سرعت بارگیری بیشتری نسبت به هند داشت ، در حالی که بنگلادش از نظر سرعت بارگیری در رتبه سوم و از نظر سرعت بارگذاری در رتبه دوم قرار داشت. این بدان معناست که متوسط ​​سرعت بارگذاری در هند حتی کمتر از آنچه در بنگلادش ارائه شده بود - با سرعت 4.18 مگابیت بر ثانیه.

با این وجود ، متوسط ​​سرعت بارگیری از طریق شبکه های تلفن همراه در هند بین سه ماهه سوم سال گذشته و امسال بهبود یافته است. براساس این گزارش ، پاکستان در همین مدت شاهد افزایش 24.1 درصدی سرعت بارگیری خود بوده است.

اوكلا گفت: "سرعت بارگذاری عمدتا در بزرگترین كشورهای جنوب آسیا ثابت است و فقط پاكستان سال به سال بهبود كمی نشان می دهد."

هند در ماه سپتامبر با متوسط ​​سرعت بارگیری موبایل 12.07Mbps در رتبه 131 در شاخص جهانی Speedtest Ookla برای سرعت اینترنت تلفن همراه قرار گرفت. همسایگان این کشور بالاتر از این فهرست بودند ، چین در مکان دوم ، سریلانکا در رتبه 102 و حتی پاکستان رتبه 116 و همچنین نپال را در جایگاه 117 قرار داده است.


آیا دولت باید دلیل توقیف برنامه های چینی را توضیح دهد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن