PUBG Mobile از جمعه ، پس از ممنوعیت ماه سپتامبر ، دسترسی کاربران هند را متوقف می کند

[ad_1] PUBG Mobile از جمعه ، 30 اکتبر دسترسی کاربران خود را در هند قطع خواهد کرد. این حرکت تقریباً دو ماه پس

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

PUBG Mobile از جمعه ، 30 اکتبر دسترسی کاربران خود را در هند قطع خواهد کرد. این حرکت تقریباً دو ماه پس از آن صورت گرفت که دولت در اوایل سپتامبر بازی بسیار محبوب نبرد رویال را به همراه نسخه سبک آن PUBG Mobile Lite و سایر 116 برنامه ممنوع کرد. این ممنوعیت باعث حذف PUBG Mobile و PUBG Lite از Google Play و Apple App Store در کشور شد ، اگرچه هر دو بازی برای کاربرانی که قبلاً آنها را روی تلفن و رایانه لوحی خود نصب کرده بودند ، همچنان قابل دسترسی بود. این برخلاف اکثر برنامه های ممنوعه دیگر بود که پس از اعمال این ممنوعیت در کشور ، همه از دسترس خارج شدند.

روز پنجشنبه ، PUBG Mobile از طریق صفحه رسمی فیس بوک خود در هند اعلام کرد که Tencent Games ، شریک انتشار و توزیع بازی موجود در این کشور ، کلیه سرویس ها و دسترسی کاربران هندی را به هر دو نقشه PUBG Mobile Nordic: Livik و PUBG Mobile خاتمه می دهد. آرشیو

وی گفت: "محافظت از داده های کاربر همیشه از اولویت های اصلی برخوردار بوده و ما همیشه از قوانین و مقررات مربوط به محافظت از اطلاعات در هند پیروی کرده ایم. تمام اطلاعات بازی کاربران به شکلی شفاف پردازش می شود که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما فاش شده است. "

هند PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite را همراه با برنامه های دیگر با پیوندهای خود به چین ممنوع کرد. این ممنوعیت تحت بند 69A قانون فناوری اطلاعات وضع شد و "به نفع حاکمیت و یکپارچگی" کشور پیش بینی شد.

وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این ممنوعیت در ماه سپتامبر اعلام شده است: "این حرکت از منافع مresثر کاربران موبایل و اینترنت هند محافظت خواهد کرد."

اندکی پس از اعمال محدودیت توسط دولت ، شرکت PUBG اعلام کرد که تصمیم گرفته است دیگر حق رای دادن به PUBG Mobile را به Tencent Games مستقر در شنژن در هند مجاز نگذارد و کلیه مسئولیت های انتشارات خود را در هند بر عهده بگیرد. این حرکت در پاسخ به نگرانی ها درباره نقش این شرکت چینی بود. با این حال ، هیچ تغییری در تحریم ایجاد نکرد.

در نتیجه آخرین تغییر ، برنامه های PUBG Mobile دیگر در هند قابل دسترسی نخواهند بود. با این حال مشخص نیست که آیا کاربران با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) به بازی خود ادامه می دهند یا خیر.

این بازی در صفحه فیس بوک خود گفت: "ما عمیقا از این نتیجه پشیمان هستیم و صمیمانه از حمایت و عشق شما به PUBG Mobile در هند تشکر می کنیم."


آیا دولت باید دلیل توقیف برنامه های چینی را توضیح دهد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب