BTS اختصاصی در NDTV می گوید ما می خواهیم طرفداران خود را در هند ببینیم - BTS در NDTV: BTS می خواهد به هند بیاید

[ad_1] دهلی نو: BTS در NDTV: BTS ، محبوب ترین گروه پسرانه در جهان ، گفتگوی ویژه ای با NDTV داشته و از آهنگ ها

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
BTS در NDTV: BTS می خواهد به هند بیاید ، گفت - ما می خواهیم با طرفدارانمان در هند دیدار کنیم ...
دهلی نو:

BTS در NDTV: BTS ، محبوب ترین گروه پسرانه در جهان ، گفتگوی ویژه ای با NDTV داشته و از آهنگ هایشان اطلاعات زیادی در مورد طرفداران خود ارائه داده است. گروه موسیقی پسرانه کره جنوبی BTS نیز در مورد ارتش هند یعنی طرفداران آنها صحبت کرد و از آنها تشکر کرد. وی در جریان مصاحبه گفت که ما می دانیم بسیاری از طرفداران ما در هند بسیار ما را دوست دارند و از ما حمایت می کنند. از همه شما برای شنیدن آهنگهای ما متشکرم ما احساس می کنیم که از طریق موسیقی بسیار عمیق با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم و موانع مربوط به زبانها را می شکنیم. با این حال ، در این لحظه ما قادر به ملاقات یکدیگر نیستیم ، اما می خواهیم به شما بگوییم که از شما بسیار سپاسگزاریم.

همچنین بخوانید

در طی مصاحبه با BTS ، وی همچنین در مورد کنسرت در هند مورد سال قرار گرفت. از او سال شد که چه موقع طرفدارانش در هند می توانند کنسرت او را ببینند و از موسیقی او لذت ببرند. در این باره ، او گفت ، "ما می خواهیم با طرفدارانمان در هند دیدار کنیم و عملکرد خود را نشان دهیم. ما امیدواریم که روزی که این اپیدمی به پایان می رسد نیز به سرعت سپری شود.

BTS همچنین در جریان مصاحبه درباره کنسرت آنلاین خود صحبت کرد. او گفت که چگونه حتی در زمان این اپیدمی از طریق اینترنت توانسته با طرفدارانش ارتباط برقرار کند. او گفت ، "طرفداران ما منبع الهام ما هستند. ما فقط به خاطر آنها اینجا هستیم. از طریق این کنسرت ، ما توانستیم طرفدارانمان را از طریق صفحه نمایش وصل کنیم و همچنین صدای آنها را بشنویم. مدت زمانی بود که آخرین بار او را دیدیم و همچنین لحظه ای بسیار احساسی برای ما بود. ما همچنین از آن طرفدارانی که به ما پیوستند و از کنسرت ما لذت بردند سپاسگزاریم. فقط از طریق فناوری بود که توانستیم فاصله بین خود را پاک کنیم و از این طریق کنسرت خود را با موفقیت انجام دهیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن