مهمان نظر: تجربیات شخصی من به من آموخت Black Lives Matter

نظرکاترین هیوز ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020پدر من در اجرای قانون فدر

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

نظر

پدر من در اجرای قانون فدرال در Lee County است. او در بازگو کردن یک داستان برای من یک بار که در آن همکاران خود را فرستاده بودند به می سی سی پی به قتل جیمز Chaney, اندرو گودمن مایکل Schwerner توسط کلان و محلی اجرای قانون است.

پس از حرکت به فلوریدا من با حضور در کیپ کرال Calusa را مهد کودک در 1970s. در روز اول به من گفته شد توسط معلم من من نمی تواند نشستن با همکلاسی های من بودند که آفریقایی آمریکایی. من شاهد او فریاد و سرزنش دوستان من است. ما وحشت زده بودند. وقتی که من شنیده مداحی برای جورج فلوید توسط Al Sharpton, سخنرانی او طنین انداز عمیقا به دلیل آنچه که من شاهد. سال بعد من صحبت با هیئت مدیره مدرسه, مدیر, مورد, معلم من و آنها اظهار داشت: "من آرزو می کنم ما تا به حال شناخته شده ما در تلاش بودند به مردم مانند آن را".

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات: تظاهرات مخالفان جنگ برای 10 شب در فورت مایرز

بیشتر: نمرات حضور در فورت مایرز تجمع به افتخار جورج فلوید, مرد مینیاپولیس

است که نگرش ما نیاز به سراسر کشور. در حال حاضر هیچ ملی روانشناسی آزمون برای رد کردن مردم با نگرش نژادپرستانه و مسائل مربوط به قدرت/کنترل/سوء استفاده. بد پلیس را از این کار خطرناک برای پلیس خوب و قرار دادن همه ما در خطر است. اگر اجرای قانون محلی انجام داده اند این است که زمان برای آنها را برای اطمینان دادن به مردم با شواهد.

من پشتیبانی خوب ما افسران که قرار دادن زندگی خود را در خط. یک بار در حالی که کار در یک خشونت خانگی سرپناه یک افسر متوقف شد و اظهار داشت: "مادر من یک قربانی خشونت خانگی و من می خواهم شما بدانید که من در اینجا اگر شما همیشه نیاز به هر چیزی".

وقتی ما از افسران که هرگز نباید استخدام شده اند در وهله اول ایستاده بر کسی گردن و زمانی که ماموران متوقف نمی چوک-نگه دارید وقتی کسی می گوید آنها نمی توانند نفس این اقدامات در حال قتل است. در یک مورد پلیس نژادی برفلد یک آمریکایی آفریقایی تبار با هیچ دلیلی حتی قبل از درخواست برای ID. پس از او منتشر شده است از دستبند تلاش آنها برای gaslight FBI agent که می گوید به آنها گفت شما بچه ها در حال رفتن به یک اشتباه و کسی را بکشند".

بسیاری از شما ممکن است را دیده اند بازی Les Miserables. چه می شود اگر شخصیت ژان والژان شده بود آفریقایی تبار? خواهد برخی گفته اند او باید مجازات شود و حتی کشته شده است ؟

در سال 2014 یک پلیس محلی اتحادیه پشتیبانی نمی کند دوربین بدن. من خوشحالم برای شنیدن بعد از آن که شورای شهر در نهایت کسانی که دوربین بدن. علاوه بر آن تنها به تازگی است که برخی از سازمان های اجرای قانون را دعوت جامعه طرفداران برای انجام بهداشت روانی/د-تشدید dv و تعصب آموزش.

دولت اوباما قرار دادن با هم یک گزارش پلیس در قرن 21 ساخته شده توسط اعضا از اجرای قانون اما هر بخش باید این تصمیم به دنبال آن است. فعلی کاخ سفید تصمیم گرفت به دنبال آن توصیه.

ما نیاز به دانستن آنچه که مقامات در حال انجام برای بستن شکاف. ما نباید صرف پول بیشتر incarcerating مردم از مسکن آموزش و پرورش, بهداشت و درمان, سلامت روان, پس از برنامه های مدرسه و آموزش مهارت های.

هنگامی که معترضان می گویند "Black Lives Matter" (بیش از حد!), آنچه نیاز به دانستن است که با توجه به MappingPoliceViolence.Org که فقط توسط متولد آفریقایی آمریکایی یک فرد است که سه برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ زمانی که دستگیر شد.

ما خواستار صلح آمیز تظاهرات به یاد داشته باشید کسانی که مردند و گرد هم آوردن یک ائتلاف برای ایجاد راه حل. ما همه را تشویق به استفاده از صدای خود درگیر پیوستن به NAACP و یک کمیته شهروندان برای ایمنی. رای دلسوز داوطلبانی که ایجاد جوامع امن تر است. وجود دارد یک تاریخ عمیق و در حال حاضر از درد/بی عدالتی است. در سمت راست از عدالت و دلسوزی برای برادران و خواهران ما که در حال گریه کردن است.

هیچ کس بالاتر از قانون است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن