آمازون IVS, حرکت یا کشش ناگهانی الهام گرفته از خدمات تعاملی زندگی می کنند جریان

Amazon Web Services (AWS) اعلام کرده است که به طور کلی در دسترس بودن آن کشش-الهام گرفته شده تعاملی تصویری سروی

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

Amazon Web Services (AWS) اعلام کرده است که به طور کلی در دسترس بودن آن کشش-الهام گرفته شده تعاملی تصویری سرویس آمازون IVS است که کمک خواهد کرد که مشتریان راه اندازی زندگی می کنند تعاملی تصویری جریان برای یک وب سایت و یا نرم افزار تلفن همراه فقط در چند دقیقه.

آمازون IVS با استفاده از همان فن آوری است که قدرت حرکت یا کشش ناگهانی یکی از محبوب ترین پخش زنده خدمات در جهان با نزدیک به 10 میلیارد ساعت ویدئو تماشا در 2019.

Follow us on Instagram برای دریافت اخبار بیشتر از ما!!

هدف این است که به مشتریان زنده محتوا با زمان تاخیر (زمان فیلم طول می کشد برای رفتن از دوربین به بیننده) است که می تواند در کمتر از سه ثانیه (به طور قابل توجهی پایین تر از 20-30 دوم تاخیرهای مشترک با جریان آنلاین ویدیو).

"مشتریان درخواست شده است به استفاده از کشش جریان ویدئو تکنولوژی خود به خود سیستم عامل برای طیف وسیعی از استفاده از موارد مانند آموزش و پرورش, خرده فروشی, ورزش, تناسب اندام و گفت:" مارتین هس, GM, آمازون, IVS.

Amazon IVS
هدف این است که به مشتریان زنده محتوا با زمان تاخیر (زمان فیلم طول می کشد برای رفتن از دوربین به بیننده) است که می تواند در کمتر از سه ثانیه است. فلیکر

"هر توسعه دهنده می تواند ساخت تعاملی زندگی می کنند جریان تجربه به خود نرم افزار بدون نیاز به مدیریت زمینه ای تصویری زیرساخت گفت: در بیانیه ای در روز پنج شنبه.

با آمازون IVS SDK و Api های مشتریان همچنین می توانید ویژگی های تعاملی خود را به زندگی می کنند جریان های مجازی مانند چت فضاهای رای و نظر سنجی تعدیل سوال و جواب جلسات و هماهنگ تبلیغاتی عناصر.

همچنین بخوانید: یوتیوب آسانسور محدودیت در 1080p HD جریان ویدئو در هند

این شرکت وجود دارد گفت: هیچ هزینه اضافی و یا در صف مقابل تعهدات مورد نیاز برای استفاده از آمازون IVS و مشتریان تنها برای پرداخت ورودی ویدئو به آمازون IVS و تصویری خروجی تحویل به بینندگان است.

"در حال حاضر با آمازون IVS مشتریان می توانند اهرم همان فن آوری های نوآورانه است که گرفته شده با کشش بیش از یک دهه برای ساخت و اصلاح گفت:" هس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن