همه حرفه ای مسابقات ورزشی به سر در ایتالیا

منtalian نخست وزیر جوزپه کونته اعلام کرد پنجشنبه شب که همه حرفه ای مسابقه ورزشی در ایتالیا از سر گرفته خواهد ش

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

منtalian نخست وزیر جوزپه کونته اعلام کرد پنجشنبه شب که همه حرفه ای مسابقه ورزشی در ایتالیا از سر گرفته خواهد شروع جمعه — اما بدون طرفداران, حضور در, برای جلوگیری از خطر گسترش coronavirus.

کونته همچنین اعلام کرد که تازه تماس با ما بازی ممکن است راه اندازی مجدد ابتدا در ژوئن 25 ایتالیا ظهور از COVID-19 شیوع و مقامات منطقه ای تایید می کنند که میزان عفونت در ادامه به کاهش است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

برخی از سرگرمی و فعالیت از سر گرفته خواهد شد و دیگران را به حالت تعلیق باقی می ماند.

"نشان می دهد که با عمومی در سالن های کنسرت و سینما را نیز به رزومه و همچنین به عنوان کسانی که در فضاهای دیگر از جمله کسانی که در خارج از منزل اما با برخی از اقدامات احتیاطی" کونته گفت. "تمام کسانی که در فعالیت های که در ballrooms دیسکو و شبیه باشگاه ها ممکن است آنها را در داخل خانه یا خارج از منزل به حالت تعلیق باقی خواهد ماند."

ایتالیا نیز محدود کردن ورود برای گردشگری از بسیاری از اروپا اما اجازه دادن به مردم برای ورود به ایتالیا از آسیا یا آمریکای شمالی یا جنوبی برای کار و یا دیگر دلیل ضروری برای یک دوره کوتاه از زمان.

Movie theaters will also resume in Italy
سینما را نیز از سر در ایتالیا اما با برخی از اقدامات احتیاطی. Pixabay

همچنین بخوانید: اپل توسعه دهندگان همه را به یاد بگیرند که چگونه برای ساخت نسل بعدی برنامه های کاربردی

کونته خواست ایتالیایی ها برای دانلود جدید تماس با ردیابی برنامه شناخته شده به عنوان Immuni برنامه تبدیل خواهد شد که در سراسر کشور در دسترس برای اولین بار هفته آینده. Immuni با استفاده از تکنولوژی بلوتوث به اطلاع کاربران آنها آمده اند به نزدیک تماس طولانی مدت با یک برنامه کاربر که آزمایش مثبت است.

نوآوری در فن آوری و دیجیتالی وزیر پائولا Pisano روز پنجشنبه گفت که 2 میلیون نفر را دانلود کرده Immuni برنامه تا کنون است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب