مستند: سرخپوستان دنده تا برای صفحه اصلی تمرینات

جهان دیده می شود بسیاری از بیماری های همه گیر در گذشته قبل از Coronavirus بیماری همه گیر. Pixabay توسط Muskan

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
mask Coronavirus
جهان دیده می شود بسیاری از بیماری های همه گیر در گذشته قبل از Coronavirus بیماری همه گیر. Pixabay

توسط Muskan <url>

منt شده است بیش از 6 ماه پس از شیوع کروناویروس و جهان است که هنوز هم مبارزه با آن. Coronavirus Worldometer نشان می دهد در مجموع 4,907,135 تا کنون موارد از جمله مواردی است که منجر به مرگ و میر و آنهایی که بهبود است. این اولین بار نیست که جهان در حال رفتن را از طریق یک بیماری همه گیر و بحران است. انسان دیدم آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1918 گسترش اچ آی وی در سال 1981 و ترین های اخیر یکی در سال 2009 H1N1 آنفلوآنزای خوکی. این بیماری های همه گیر کشته و میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان درست مانند COVID-19

پس از شروع سال 2020 جهان مواجه شده است و شرایط وحشتناک. سال آغاز شد و با استرالیا هنوز در آتش سوزی یک ما حمله هواپیماهای بدون سرنشین در ایران است که می تواند تشدید به یکی دیگر از جنگ جهانی در ماه ژانویه فوریه دیدم جهانی سقوط بازار سهام در ماه مارس COVID-19 تا به حال در سطح جهان گسترش وادار کردن سازمان ملل را تعطیل جهانی مرگ و میر از COVID-19 بیش از 200 ، 000 در ماه آوریل و اقتصاد جهانی انتظار می رود که به کوچک شدن 3 درصد است که بدترین رکود از دهه 1930 رکود بزرگ. با شروع از آوریل جهانی مرگ و میر بیش از 300.000 و جهان چهره جهانی بهداشت روان در بحران به دلیل انزوا و ترس و بحران اقتصادی است.

آن را حتی شده 6 ماه به این سال و در جهان در حال حاضر در بدترین زمان. اما سوال این است که مسئول این همه ؟ پاسخ شفاف است. آن است که ما نژاد بشر است.

شکل مدرن از انسان وجود داشته است در زمین از 200 ، 000 سال. با گذشت زمان انسان ها را فتح کرده اند این سیاره سرآمد در زمینه علم و فن آوری ساخته شده غیر ممکن است همه چیز امکان پذیر است و توسعه یافته جهان احتمالا با لوکس ترین امکانات.

nature
انسان ها باعث خسارات زیادی به این سیاره با فعالیت هایی مانند جنگل زدایی. Pixabay

در روند توسعه انسان باعث آسیب جبران ناپذیر به زمین و محیط زیست است که شامل محیط زیست, تنوع زیستی, منابع طبیعی, و غیره.

Overconsumption و بیش-بهره برداری از منابع ازدیاد جمعیت, انسان, گرم شدن کره زمین و آلودگی زدایی و غیره باعث شده که خسارت غیر قابل برگشت هستند در حال حاضر. ما باید بهره برداری از این سیاره به حدی که در آن غیر ممکن است برای جبران خسارت ما ایجاد می شود.

صحبت در مورد نظر شخصی من این سال به نظر می رسد مجازات به نوع بشر برای تمام آسیب های ما باعث به طبیعت و محیط زیست پس از این بعد از وجود ما است. ما صدمه زدن به طبیعت و حیوانات و پرندگان و گیاهان و حتی انسان همکار ما و این وضعیت ویرانگر در حال حاضر احساس می کند مانند ما در حال بازپرداخت آن است.

wildlife
مردم شده اند شکار حیوانات و از بین بردن اکوسیستم پس از یک مدت زمان طولانی. Pixabay

ما به کشته شدن تعداد بی شماری از پرندگان و حیوانات فقط برای ارضای گرسنگی ما حتی زمانی که ما زندگی می کنند و بدون آنها ما را کشته اند حیوانات به خاطر پوشیدن لباس خوب ما کشته حیوانات فقط به دنبال سرگرمی ما از شکار ما قطع درختان به طوری که ما می تواند کاغذ و نوشتن 'نجات درختان" در آنها ما ناشی از آلودگی هوا به طوری که ما نترسید ما بهره برداری از منابع طبیعی مانند نفت فقط به خاطر ما تنبلی ما باید تخریب جنگل برای ساخت لوکس شهرهای ما آسیب دیده آب بدن چون ما حتی نمی تواند پرتاب زباله در بن.

و ما اتفاق می افتد به بهترین مخلوق خدا " و همچنین باهوش ترین گونه برای همیشه وجود داشته باشد در این سیاره است.

international-space-station-1176518_19201
زمین به نظر می رسد خود شفا در حالی که ما محدود به خانه های ما. Pixabay

ادامه مطلب: چگونه با وضوح 20-172 توسط St. Paul شورای شهر تحریک هندو ترس

توسعه و هوشمندی هر گونه استفاده اگر این سیاره بیشتر است قادر به حفظ ما ؟ آن را احساس می کند مانند طبیعت همه چیز را در دست خود و تصمیم به مجازات ما از همه ممکن است جنبه و شروع به درمان خود را با محدود ما را به خانه های ما.

طبیعت را منعکس ما به عنوان قفل شده در داخل خانه های ما. جهان دیده می شود قابل تغییر مثبت در محیط زیست با بسیاری از کشورهای در حال تجربه یک سقوط در دی اکسید کربن و اکسید نیتروژن از آنجا که 40 درصد است. با حداقل استفاده از اتومبیل در جاده ها به نظر می رسد یک قطعه از پتانسیل خبر خوب برای آب و هوا به عنوان روغن اتفاق می افتد به بزرگترین منبع کربن تولید گازهای گلخانه ای. نه تنها این, اما گیاهان و جانوران و نیز دریافت یک تغییر مثبت است.

جهان و مردم آن رنج می برند و رو به بدترین بار اما سیاره زمین به نظر می رسد رها شوند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن