5 دیجیتال مزایای News-Press اشتراک

گزارش کارکنان منتشر شده 5:30 PM EDT مارس 20, 2020که آیا شما به نوبه خود در طول بیماری همه گیر کوروناویروس? چگو

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

که آیا شما به نوبه خود در طول بیماری همه گیر کوروناویروس? چگونه شما پیدا کردن در مورد لجن سمی مورد ؟ که نگه داشتن دولت های محلی در بررسی ؟ که شما نگه داشته اطلاع در طول جلبک شکوفه بحران ؟

اخبار مطبوعات خود را رفتن به منبع برای محلی و آخرین اخبار در Lee County است.

داستان های ذکر شده در بالا فقط یک نمونه کوچک از چگونه تاثیرگذار محلی روزنامه نگاری است. اخبار-مطبوعات خبرنگاران در مورد مراقبت از جامعه و اگر چه جوایز خوبی هستند آنها آن را انجام دهد چرا که آنها متعهد به خدمت به مردم است. اما ما نمی توانیم آن را بدون شما. به عنوان یک مشترک شما نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری محلی.

این که آیا شما ترجیح می دهید با استفاده از برنامه های ما, خواندن آنلاین یا نشسته با چاپ صفحه مشترکین نیروی حیاتی از اخبار مطبوعات و دلیل ما انجام آنچه ما انجام می دهیم. های مختلف دیجیتال و چاپ گزینه های اشتراک در فروش از طریق ژوئن 1.

نمونه ها از ما قوی نگاری

مقابل ایوان پروژه: در میان قطعیت جنوب غربی فلوریدا, خانواده, خدا را شکر با هم

Coronavirus تا کنون نزدیک به 3 برابر کشنده تر از آنفولانزا در فلوریدا, دولت, سوابق نشان می دهد

او سالم بود. او خوب': همسر لی شهرستان جوانترین COVID-19 قربانی التماس برای ماندن در خانه

فلوریدا عقب 20 کشورهای دیگر در coronavirus تست. کارشناسان می گویند تست های بیشتر می تواند سرعت گسترش

در این می دانم که: چگونه است coronavirus موثر بر گردشگری و کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا?

شما می توانید نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری محلی که شما و جامعه شما می توانید اعتماد.

5 دیجیتال مزایای اخبار-اشتراک مطبوعات

با پنج مزایای News-Press, اشتراک, شما می توانید یکی از اولین برای یادگیری در مورد آخرین اخبار شخصی, اخبار, هشدار تلنگر از طریق یک ماکت دیجیتال چاپ مقاله دسترسی به معاملات منحصر به فرد و بیشتر.

اینجا کلیک کنید برای روز یادبود اشتراک فروش

نرم افزار

اخبار مطبوعات ارائه می دهد دو برنامه از جمله اخبار مطبوعات و اخبار-مطبوعات نسخه قابل چاپ. هر برنامه می تواند شخصی را به میل خود. اخبار مطبوعات برنامه اجازه می دهد تا شما را به دانلود مقالات برای خواندن آفلاین را انتخاب کنید مقاله خود را نمایش گزینه و تنظیم هشدار های خبری. اخبار مطبوعات نسخه قابل چاپ اجازه می دهد تا برای آسان و سریع مشاهده e-Edition, ماکت دیجیتال از نسخه قابل چاپ, هر روز. اشتراک نیز شامل طوفان Hub, عظمت, مجله جنوب غربی فلوریدا پدر و مادر و فرزند, اخبار مطبوعات اضافی و ویترین جنوب غربی فلوریدا برنامه های.

اخبار هشدار

از طریق اخبار-مطبوعات برنامه, شما می توانید اطلاعیه بنابراین شما می توانید بدانید که این خبر درست زمانی که آن اتفاق می افتد. شما می توانید هشدار برای اخبار, اخبار ورزشی, سرگرمی, آب و هوا, ترافیک و کسب و کار. آرام زمان برای هشدار خود را می توان در داخل نرم افزار.

E-Edition

شما می توانید دسترسی به نسخه قابل چاپ روزانه بر روی کامپیوتر خود دستگاه تلفن همراه و یا قرص خود را با دسترسی به e-Edition یک ماکت دیجیتال از نسخه قابل چاپ. E-Edition را می توان در وب سایت ما و یا از طریق اخبار-مطبوعات چاپ نسخه نرم افزار.

رسانه های دیجیتال

داستان های بزرگ را متوقف کند با بزرگ نوشتن. با اشتراک خود را شما باید دسترسی نامحدود به ما ویدئوها, گالری عکس و داده های تعاملی تصاویری. نگاه را از طریق عکس از آخرین طوفان یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک مارگاریتا یا دیدن عکس ها از درایو-از طریق رژه می روند.

جلسه توجیهی روزانه خبرنامه

برای حفظ مشترکین ما اطلاع, ما ارائه می دهیم مجموعه ای از خبرنامه به نگه داشتن شما تا به روز در اخبار, ورزش, کسب و کار و همه چیز برای انجام و داستان در هر هفته. شما می توانید دریافت 5 مقالات به صندوق پستی خود را هر روز در قالب جلسه توجیهی روزانه, خبرنامه, کامل با عکس ها و خلاصه مقاله. مشترکین می توانند از طریق کلیک کنید به مقالات کامل مستقیما از ایمیل. ما همچنین ارائه مشترکین منحصر به فرد در خبرنامه ای که به شما معرفی به روزنامه نگاران ما و به شما می دهد یک behind-the-scenes look at the top stories و چگونه خود را به اشتراک صندوق کمک می کند تا ما روزنامه نگاری.

چگونه می توانم ثبت نام کنم ؟

در حال حاضر ما یک پیشنهاد ویژه برای یک اشتراک دیجیتال. ما بازدید صفحه اشتراک را به استفاده از این زمان محدود ارائه می دهند.

همراه با جایزه ما برنده گزارش به عنوان یک مشترک شما همچنین دسترسی منحصر به فرد به ما محتوای حق بیمه.

نمونه هایی از ما محتوای حق بیمه

خانه سالمندان کارگران گفته شد که آنها نمی نیاز به تجهیزات ویژه به دلیل coronavirus وارد نشده بود. روز بعد مثبت وجود دارد موارد

فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا در آمریکا گوشت پردازنده های مبارزه با COVID-19

"من فکر نمی کنم او فکر می کند او صدمه دیده را پدر می گوید از دختر کوچک که از دست او پا

رفتن سر: بیماران معلول توسط بیمه پزشکان باید گزینه های کمتر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن