ساخت یک برنامه ایجاد یک وب سایت – قبل از اینکه شما شروع به خود را 1 سال مهندسی

پس از معرفی آن به روز شده سیاست در مارس 18, توییتر حذف بیش از 2400 توییتهایی حاوی گمراه کننده و محتوای مضر. Pi

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399
Twitter
پس از معرفی آن به روز شده سیاست در مارس 18, توییتر حذف بیش از 2400 توییتهایی حاوی گمراه کننده و محتوای مضر. Pixabay

به عنوان دروغ مرتبط با COVID-19 گسترش سریع تر از ویروس خود را به میکرو پلت فرم وبلاگ نویسی توییتر احساس می کند که کار خود را شده است هرگز بیشتر انتقادی و خدمات خود را شده است هرگز در تقاضا بالاتر از همیشه قبل از در سطح جهان از جمله در هند.

قدرت منحصر به فرد سرویس های باز در طول اضطراری برای بهداشت عمومی است می گوید Mahima کال مدیر سیاست عمومی و هند و جنوب آسیا در توییتر و اضافه کرد که آنها در ادامه به بررسی قوانین در زمینه COVID-19 و با توجه به راه هایی که در آن آنها ممکن است نیاز به تکامل به حساب رفتارهای جدید.

پس از معرفی آن به روز شده سیاست در مارس 18, توییتر حذف بیش از 2400 توییتهایی حاوی گمراه کننده و محتوای مضر. "ما سیستم های خودکار به چالش کشیده اند بیش از 3.4 میلیون حساب هدف قرار دادن و دستکاری بحث در اطراف COVID-19. ما ادامه خواهد داد به استفاده از هر دو فن آوری و تیم ما برای کمک به ما در شناسایی و جلوگیری از هرزنامه و رفتار و حساب" کال گفت: سرپرستان.

توییتر به دریافت پاسخ مثبت به تلاش های خود در مهار COVID-19 مربوط جعلی اخبار و اطلاعات غلط در هند. این تلاش ها شامل یک صفحه حوادث اختصاص داده شده به COVID-19 اطلاعات به نام "Coronavirus توییتهایی از مقامات هندی" که در اصل یک جدول زمانی از توییت از تایید مقامات هندی و بدن مانند نخست وزیر نارندرا مودی (@narendramodi) وزیر بهداشت Harsh Vardhan (@drharshvardhan) رسمی شهروند پلت فرم تعامل دولت هند (@mygovindia مطبوعات اداره اطلاعات (@PIB_India) و دیگر دولت مرکزی و وزیران و همچنین بهداشت عمومی سازمان.

"هر دارنده حساب در هند می توانید این صفحه را در بالای جدول زمانی از خانه خود را. اگر کسی تنظیمات خود را تنظیم به Hindi سپس آنها را در همان صفحه با هندی توییتهایی. جدول زمانی و همچنین اجازه می دهد تا مردم مسیر تحولات در اطراف آخرین اجتماعی فاصله و اطلاعات بهداشتی درمانی" مطلع کال. این پلت فرم به تازگی onboarded وزارت بهداشت و رفاه خانواده (@MoHFW_INDIA) به توییتر Seva برای کمک به سرخپوستان با حل و فصل سریع به سلامت آنها مربوط به نمایش داده شد.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"این سرویس است که اجازه می دهد این وزارتخانه برای برقراری ارتباط به طور موثر و در مقیاس با مردم به خصوص در شرایط بحران مانند مداوم COVID-19 بیماری همه گیر. اختصاصی حساب کاربری @CovidIndiaSeva ایجاد یک کانال مستقیم میان دولت و شهروندان برای دسترسی به معتبر و سلامت اطلاعات عمومی" کال شفافی.

او گفت که توییتر هند است که به طور منظم به کار با شرکای قابل اعتماد از جمله مقامات بهداشت عمومی, محققان, سازمان های غیر دولتی و دولت ها برای حفظ و بهبود آن مبارزه با COVID-19. "برای مقابله با اطلاعات غلط مربوط به COVID-19 ما گسترش تعریف ما از آسیب و گسترش ما قوانین ایمنی به آدرس محتوا است که می رود به طور مستقیم در برابر ارشاد از منابع معتبر با قصد نفوذ در مردم را به اقدام در برابر حرارت هدایت" گفت: کال.

Twitter
به عنوان دروغ مرتبط با COVID-19 گسترش سریع تر از ویروس خود را به میکرو پلت فرم وبلاگ نویسی توییتر احساس می کند که کار خود را شده است هرگز بیشتر انتقادی و خدمات خود را شده است هرگز در تقاضا بالاتر از همیشه قبل از در سطح جهان از جمله در هند. Pixabay

این شرکت همچنین افزایش آن با استفاده از یادگیری ماشین و اتوماسیون را به یک طیف گسترده ای از اقدامات بالقوه سوء استفاده و دستکاری محتوا. "علاوه بر این, ما در حال ادامه برای نقد و بررسی و نیاز به حذف توییتهایی که به دنبال توییتر قوانین – که نیمی از آن ما گرفتن قبل از آنها تا کنون به ما گزارش. ما همچنان هوشیار باقی می ماند" کال اضافه شده است.

توییتر با انتشار جدید پایانی به Twitter توسعه دهنده Labs برای فعال کردن تایید توسعه دهندگان و محققان به مطالعه عمومی و گفتگو در مورد COVID-19 در زمان واقعی است. توییتهایی توسط مردم در این سرویس در دسترس خواهد بود به محققان و توسعه دهندگان به صورت رایگان. با توجه به کال اطلاعات کمک خواهد کرد که تحقیقات از گسترش این بیماری درک گسترش اطلاعات غلط مدیریت بحران پاسخ اضطراری و ارتباطات در جوامع است.

همچنین بخوانید: Vande بهارات ماموریت: هوایی هند به ارمغان می آورد 129 evacuees از داکا

"ما گفت: در بسیاری از موارد رویکرد ما به حفاظت از مکالمه عمومی است هرگز استاتیک. که به ویژه در این بی سابقه بار. ما قصد داریم به نقد و بررسی تفکر ما روزانه و اطمینان حاصل شود که ما در حال به اشتراک گذاری به روز رسانی در هر جدید با توضیحات برای ما قوانین و یا تغییرات عمده به چگونه ما در حال اجرای آنها" کال گفت: سرپرستان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب