ویدئو ویروسی: املت غول پیکر ساخته شده با 60 تخم مرغ اینترنت را شوکه می کند

[ad_1] این فیلم غول پیکر کره ای املت ویروسی شده است.نکات برجستهویدئوی یک املت عظیم 60 تخم مرغ ویروسی شد.املت

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

این فیلم غول پیکر کره ای املت ویروسی شده است.

نکات برجسته

  • ویدئوی یک املت عظیم 60 تخم مرغ ویروسی شد.
  • املت توسط یک فروشنده خیابانی کره ای تهیه می شود.
  • واکنش شهروندان سرگرم شده در برابر این ویدئو را ببینید.

روز به روز ، با دستور العمل های غذایی عجیب و غریب مواجه می شویم که ما را طلسم می کند. آخرین نمونه ای که کره کره چشم را می گیرد یک املت خنده دار است که از 60 تخم مرغ ساخته شده است. این فیلم ویروسی یک فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد که اوایل روز از ابتدا املت درست می کند تا در یک غذاخوری کوچک تمام روز را به مشتریان نشان دهد و به فروش برساند. دستور العمل غول پیکر املت بلافاصله پس از ارسال ویروسی شد ، و هنرپیشه این آشپز مورد استقبال بینندگان سرگرم کننده قرار گرفت.

سرآشپز ابتدا تمام 60 تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ شکسته و آنها را با چاشنی نمک بخشنده خرد می کند. سپس قبل از پختن املت روی تابه ، برگ های پیازچه خرد شده ، هویج رنده شده ، پیاز خرد شده و تکه های گوشت را اضافه می کند. او چندین لایه از املت را درست می کند که در نهایت به آجر بزرگ تبدیل می شود. بهترین قسمت این فیلم این است که چگونه او بلوک املت را به برش هایی تقسیم می کند که لایه های زیبایی در همه برش ها به خوبی نشان داده می شوند. هر برش در ظرف بسته بندی شده و در قفسه پنجره مقابل غذاخوری قرار می گیرد.

فیلم ویروسی را تماشا کنید -

(همچنین بخوانید: این مادربزرگ 70 ساله از ماهاراشترا احساس جدید YouTube است)

[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=HNmmKCDxn7w[/embed]

اخبار

این فیلم ویروسی در کانال YouTube "Yummy Boy" منتشر شد و زیر عنوان آن نوشت: "غذای خیابانی در عمق و خسته کننده نیست!" این کانال همچنین هزینه رولت املت را که در 2000 KRW (1.7 دلار آمریکا) نگهداری می شود و محل غذاخوری (بازار Pyeongtaek Tongbok ، Gyeonggi-do Korea) را فاش کرد ، به اشتراک گذاشت.

(همچنین بخوانید: پس از "بابا کا دبا" از دهلی ، "Rotiwali Amma" آگرا در رسانه های اجتماعی ویروسی می شود)

این ویدیو تاکنون بیش از 17 میلیون بازدید و بیش از 6000 نظر داشته است. در حالی که سخنان قدردانی وجود دارد ، بسیاری از کاربران همچنین اظهار نظرهای بی ادبی می کنند که ما را بهم ریخته است.

تبلیغ شده

"چه کسی با شکم خالی دراز کشیده اما همچنان به دنبال"
"همه را فراموش کن ... صدای برش سبزیجات چقدر رضایت بخش است"
"مشتری:" من بدون هویج گفتم "
"تصور کنید که 59 تخم مرغ را داخل سینی می گذارید و 60 ام یک فاسد است"

از این قبیل نظرات خنده دار دیدن سرگرم کننده تر از تماشای فیلم ویروسی است

درباره Neha Groverعشق به خواندن غریزه نوشتن او را برانگیخت. Neha به دلیل داشتن تثبیت عمیق در هر ماده کافئین دار مقصر است. وقتی او مشغول ریختن لانه هایش روی صفحه نیست ، می توانید در حالی که قهوه را می نوشید در حال خواندن است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن